Wie is er van plan naar Equitana 2017 te gaan?
Ja, zeker 1 dag! 61%  61%  [ 213 ]
Ja, zeker meerdere dagen! 13%  13%  [ 47 ]
Weet nog niet zeker of ik ga. 20%  20%  [ 71 ]
Nee, zeker niet. 5%  5%  [ 18 ]
Totaal aantal stemmen : 349

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 113 [ 2815 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 113  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equitana 2017

 
Profiel   

Het vervolg van o.a.:
[EV] Equitana 2007
[EV] Equitana 2009
[EV] Equitana 2011
[EV] Equitana Open Air 2012
[EV] Equitana 2013
[EV] Equitana 2015
[EV] Equitana Open Air 2016

Het topic is een beetje vroeg, maar het topic van Equitana 2015 is ook in juli het jaar ervoor geopend dus dit is een prima timing. :D

Het is eigenlijk een soort van Horse Event, maar dan "wat" groter. :') Zeg maar formaatje RAI/Jaarbeurs, maar dan vol met paarden shizzle. Er zijn allerlei workshops, clinics en shows en daarnaast kun je helemaal los met shoppen. Een hal vol met trailers, een hal vol met voer, hallen vol met winkeltjes en er is zelfs ook een westernhal. Naast de reguliere shows is er ook een avondshow, maar hier moet je helaas nog een extra kaartje voor kopen.


Wanneer:
18 t/m 26 maart 2017


Openingstijden:
Dagelijks van 10.00u tot 19.00u


Waar:
Exhibition Centre Essen
Norbertstraße
D - 45131 Essen
Germany

For visitors with car MESSE ESSEN offers about 7,000 parking places close to the fairground - and additional 7,000 parking places by park & ride system (bus transfer to the fairground for free)

Parkeren bij Messe

Park & Ride


Kaarten:
De kaartvoorverkoop is inmiddels gestart.
http://www.ticketmaster.de/event/equita ... ets/175671

Dagkaart doordeweekse dag: € 18
Dagkaart Weekend: € 21

Twee jaar geleden was er een speciale actie voor bezoekers van buiten Duitsland. Ik heb geen idee of die er dit jaar weer zal komen. := Vorig jaar hebben we een 3 dagen kaart gekocht en zijn van donderdag t/m zaterdag heen geweest.


Milieusticker:
Er is een dikke kans dat je deze nodig hebt, want Essen ligt in een Umweltzone 3. Als je alleen snelweg doet heb je hem geloof ik niet nodig, maar als je ergens de binnenstad/dorpjes in moet voor een B&B waarschijnlijk wel. Ik heb gelukkig nog een sticker op mijn auto zitten van Equitana 2015. :D

To approach the Exhibition Center Essen it is nessecarry to have a pollution badge.

Meer informatie:
http://www.anwb.nl/auto/nieuws-en-tips/ ... -duitsland


Voor meer informatie over Equitana 2017:
http://www.equitana.com/

Ik ben in 2015 voor het eerst naar de indoor geweest en dit jaar voor het eerst naar de outdoor geweest. Het is mij zo goed bevallen dat ik volgend jaar graag weer heen ga. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 08:47 



 
Profiel   

Ik wil eigenlijk wel mee! Dit is voor mij 'om de hoek'!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 08:50 



 
Profiel   

Ik ga al vanaf 2006 iedere keer naar Equitana indoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 08:53 



 
Profiel   

Ik denk dat ik ook ga! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 08:56 



 
Profiel   

Jaa leuk een topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 08:57 



 
Profiel   

Ik denk dat ik dit jaar voor het eerst ga!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:00 



 
Profiel   

Hola! Ik wil er graag heen maar nog even overleggen met mams :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:03 



 
Profiel   

Ik wil dit keer ook wel weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:08 



 
Profiel   

Ik wil ook graag, zit alleen met de afstand en moet dan ook snel gaan sparen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:10 



 
Profiel   

Ik zit te twijfelen tussen HE of dit.
Dus meld me alvast

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:14 



 
Profiel   

kimberlyve schreef
Ik wil ook graag, zit alleen met de afstand en moet dan ook snel gaan sparen haha


Daarom gaan we ook meer dagen! :+ Naar de outdoor zijn we maar 1 dag geweest. Dat is ook ongeveer zo ver rijden. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:34 



 
Profiel   

Als het werk het toelaat dan (inmiddels traditioneel) de laatste vrijdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:35 



 
Profiel   

JoycexEnya schreef
Ik zit te twijfelen tussen HE of dit.
Dus meld me alvast


Afgelopen jaren niet meer naar HE geweest. := Laatse keer was nog gewoon in Deurne. 2015 was mijn 1e Equitana. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:35 



 
Profiel   

Ik meld me ook alvast ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:36 



 
Profiel   

Citaat

Ja, ik meld me ook..... *\o/* Wij gaan met meerdere shopaholics _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:37 



 
Profiel   

Bedoeling was om te gaan ... maar eigenlijk heb ik nu echt niks nodig ;) Dus hangt er even vanaf hoe het dit jaar nog allemaal verloopt anders gaan we niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:38 



 
Profiel   

Jaahhh ik wil ook lekker ongegeneerd paardenspullen shoppen *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:38 



 
Profiel   

Als ik iemand kan optrommelen mee te gaan ga ik er absoluut heen. :D Alleen erheen rijden zonder beheersing duitse taal ga ik echt niet overleven :+
Wat is de fijnste dag om te gaan? Meeste items en minste druktes of staan alle stands er gewoon de donderdag al?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:41 



 
Profiel   

De weekenden vermijden is het advies. ;)

Equitana is 9 dagen he? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:48 



 
Profiel   

Zijn doordeweeks wel gewoon dezelfde acties die ze ook in het weekend hebben? Of zit daar wel veel verschil in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:51 



 
Profiel   

Iedere dag is een ander thema en soms kan het zo zijn dat laatste weekend ze van bepaalde spullen af moeten en er andere acties zijn, maar kan ook zijn dat sommige artikelen dan niet meer op voorraad zijn. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:58 



 
Profiel   

Ik wil volgend jaar eigenlijk ook wel een keer. :D Liefst op een dag dat er westernshows zijn. Ligt wel een beetje aan het prijskaartje...2 dagen met 1 overnachting zou ik leuk vinden. Duits kan ik helemaal niet. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 10:01 



 
Profiel   

Ik volg even mee! Mijn moeder en ik gaan al jaren (behalve die ene keer dat ik op wintersport was), maar dit jaar heb ik tegen die tijd een kleine, dus we gaan moeten zien hoe het loopt en of het te doen is te gaan.

Umweltsticker hebben we voor die enkele dag nooit gehaald, maar ik geloof dat je m eigenlijk wel nodig hebt als je in Essen Centrum rijd. Ze zijn te bestellen (levertijd) maar ook bij GWK kantoren af te halen! (https://www.gwktravelex.nl/overige-diensten/milieusticker-duitsland)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 10:04 



 
Profiel   

Als het kan ben ik western dag weer aanwezig is alleen nog even afwachten hoe ik dan met werk zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 10:05 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ik wil volgend jaar eigenlijk ook wel een keer. :D Liefst op een dag dat er westernshows zijn. Ligt wel een beetje aan het prijskaartje...2 dagen met 1 overnachting zou ik leuk vinden. Duits kan ik helemaal niet. :')


Met alleen Engels kom je er ook prima mee weg hoor. ;) Maar klein handje Duits is soms handig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 10:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 113 [ 2815 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 113  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen