Mijn laatste Horse Event...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
meggiemeg

Berichten: 12235
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Mijn laatste Horse Event...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 12:23

Een vriendin en ik zijn bijna alle 15 geweest. We hadden het er samen over dat het na zoveel jaar wel steeds lastiger wordt om iets nieuws neer te zetten.
In tegenstelling tot Deurne vind ik de afstanden beter te belopen.
Wat alleen mij dit jaar erg is tegengevallen is de Parkeerplaats in Kootwijk, 11 km van het terrein af, een locatie die alleen toegankelijk is via 1 inrit die ook als uitrit dient, een weg die dusdanig smal is en niet berekend op zoveel verkeer en dan ook nog eens de nodige pendelbussen.
De hoeveelheid mensen die in een pendelbus werd gestouwd, je stond als sardientjes op elkaar geperst, levensgevaarlijk. Op P verder op het terrein was het bijna knokken om al in de overvolle bussen te stappen die van de eerste P afkwam want ja hij moest eerst die hele weg af om op het einde te kunnen keren. Door dit hele gebeuren kom je gewoon 2 uur later aan op het evenement, waardoor je eigenlijk een groot deel van de dag mist.
Om een herhaling te voorkomen van de ochtend zijn we al een heel stuk eerder naar huis gegaan dan alle voorgaande jaren.
Kortom je hebt een aardig bedrag neergetikt inclusief parkeerkaart om een halve dag er te kunnen zijn.
Op het terrein was het ook enorm druk, record aantal kaarten, je weet dit als organisatie, speel er op in.
Het drinken was belabberd duur, blikje of flesje 3.50 euro. Maar goed, of we volgend jaar nog gaan, als het weer zo is geregeld met ver weg parkeren en dezelfde P locatie gaat het zeker niet goed komen. Dan was dit jaar voor mij het laatste jaar.

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 12:24

Ben er gisteren voor het eerst er geweest. Ik was mee met een paard van stal (reed zelf niet) die meedeed met een demo in de piste van de fokkerijwereld, dus gelukkig geen kaartje hoeven kopen (vanwege vrijkaartje dus). En daardoor gelukkig ook dat hele pendelbus gedoe niet gehad.

Maar ik herken wel veel van de klachten die ik hier zie.
Van de clinics kan ik niet zo heel veel zeggen, want heb er maar een paar gezien, waarvan ik 1 van erg laag niveau vond en met in elk geval 1 paard die erg afbreuk deed aan haar verhaal. Wat gezien de vooroordelen van het ras me erg irriteerde.
En een demo, die me helaas niks nieuws vertelde, maar verder wel leuk ingedeeld was op zich.

Maar vooral de stands vielen me erg tegen; voornamelijk stands waar alleen info te halen was danwel voer/supplementen en maar heel weinig stands waar je leuke spullen kon kopen.

De HV Polo stand was ik idd nog in geweest vanwege het bordje dat alles 50 % korting had, maar met korting nog 59.95 moeten betalen voor een simpele, dunne longsleeve deed me al vermoeden dat die 50 % een verkooptruuk was, waarbij eigenlijk nauwelijks tot geen korting gegeven werd, dus die na 2 min al weer verlaten. Mijn vermoeden is dus nu ook net bevestigd door een bokker.

O en wat ik ook erg jammer vind (maar daar staat HE zeker niet alleen in); dat de verkoopstands voornamelijk alleen gericht zijn op dressuur en een beetje springsport. Maar voor andere takken van paardensport is nagenoeg niks te vinden.

Nu heb ik dusdanig weinig clinics gezien dat ik niet helemaal kan zeggen; het is het geld niet waard, maar van wat ik tot dusver gezien heb, mag op zn minst de entree prijs flink naar beneden worden geschroefd.

Volgend jaar gaan we weer heen met een paard, dus zal dan eens wat meer clincs proberen mee te pikken. Maar eerlijk? Als ik zou moeten betalen, ging ik niet, want voor wat je krijgt is de entree veel te hoog.

Vergelijken met bv een efteling gaat niet op natuurlijk; wat denk je wat alleen al het onderhoud van al die attracties kost, laat staan het bijhouden van de rest van de gebouwen/terrein? En dan de rest nog.....totaal niet met elkaar te vergelijken dus.

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Mijn laatste Horse Event...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 12:52

Denk niet dat ze de prijs omlaag gaan doen als er dit jaar een record aantal bezoekers is geweest.

Denk dat ze de prijzen dan eerder omhoog gooien.

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: Mijn laatste Horse Event...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 12:56

dat denk ik eerlijk gezegd ook wel ja Koekeroekus

jacqueline_Y

Berichten: 437
Geregistreerd: 14-10-10
Woonplaats: Barendrecht

Re: Mijn laatste Horse Event...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:24

Ik heb ook een klacht ingediend bij Horse event, want hoe het zaterdag ging was natuurlijk belachelijk! dat je misschien in de file komt is te verwachten, maar 3 uur later dan gepland op het terrein aankomen kan echt niet. Issues met de bussen... wat een drama. Op het terrein was het zo druk dat je niet eens normaal een clinic kon volgen. stands vond ik ook tegenvallen. Wij zijn eerder naar huis gegaan. zonde van het geld.

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:31

Welke evenementen kunnen jullie me wel aanraden? :)

Vorig jaar ben ik haar Horse event geweest en ik vond het erg leuk, maar ik zou graag eens ergens heen willen waar wat meer show/stands zijn :j

Saaams

Berichten: 13272
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Mijn laatste Horse Event...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:35

Equitana :')

meggiemeg

Berichten: 12235
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:42

xxCYNNxx schreef:
De HV Polo stand was ik idd nog in geweest vanwege het bordje dat alles 50 % korting had, maar met korting nog 59.95 moeten betalen voor een simpele, dunne longsleeve deed me al vermoeden dat die 50 % een verkooptruuk was, waarbij eigenlijk nauwelijks tot geen korting gegeven werd, dus die na 2 min al weer verlaten. Mijn vermoeden is dus nu ook net bevestigd door een bokker.


Waar ik me bij een enkele stand aan irriteerde was het grote bord BEURSAANBIEDING en dat de prijs nog hoger lag dan als je hetzelfde product via het internet had besteld.

Ik heb begrepen dat de standhouders dik geld moeten betalen voor een paar m2. hoorde prijzen van tussen de 900 en 1200 euro. Dat is niet niks dus kan me voorstellen dat het voor standhouders 1x is en niet meer. Zag dit jaar een aantal niet die er vorig jaar wel stonden.
Wat ik in Deurne altijd leuk vond was die mega tenten van Mr Ed of een Divoza daar kon je leuk neuzen en ook echt leuke koopjes scoren.

ElCid

Berichten: 9231
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:42

jacqueline_Y schreef:
Ik heb ook een klacht ingediend bij Horse event, want hoe het zaterdag ging was natuurlijk belachelijk! dat je misschien in de file komt is te verwachten, maar 3 uur later dan gepland op het terrein aankomen kan echt niet. Issues met de bussen... wat een drama. Op het terrein was het zo druk dat je niet eens normaal een clinic kon volgen. stands vond ik ook tegenvallen. Wij zijn eerder naar huis gegaan. zonde van het geld.


Het is erg jammer dat dit soort evenementen niet een maximum aantal bezoekers aanhoudt, dit soort "grappen" is zo irritant voor bezoekers en zorgt er dus voor dat er volgend jaar, zeker i.c.m. het "meer van hetzelfde" aanbod mensen thuis gaan blijven.
Er komen bakken met geld binnen maar het aanbod en de service gaan dus achteruit, zo gaat het erg vaak.

De Equitana is een leuk evenement, er is meer variatie maar ook daar wordt het steeds "meer van hetzelfde" en het is er ook altijd vreselijk druk. Zeker in de hal met winkeltjes, dat lijkt de Kalverstraat in Amsterdam wel op Koningsdag. :)F

Voor de westernsport is de American aan te bevelen, maar dat is zo'n end weg :o

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:44

De drukte is misschien een gevolg van het feit dat er zo veel vrijkaarten worden afgegeven. Ik heb bijna ieder jaar vrijkaarten maar ga nooit, behalve als ik er iets moet doen. Zo zijn er waarschijnlijk veel meer kaarten uitgegeven dan dat het terrein aan kan op een dag. Daardoor is het aantal bezoekers per dag moeilijk in te schatten en te controleren.

meggiemeg

Berichten: 12235
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:44

jacqueline_Y schreef:
Ik heb ook een klacht ingediend bij Horse event, want hoe het zaterdag ging was natuurlijk belachelijk! dat je misschien in de file komt is te verwachten, maar 3 uur later dan gepland op het terrein aankomen kan echt niet. Issues met de bussen... wat een drama. Op het terrein was het zo druk dat je niet eens normaal een clinic kon volgen. stands vond ik ook tegenvallen. Wij zijn eerder naar huis gegaan. zonde van het geld.


Ben heel benieuwd wat ze als organisatie er mee gaan doen, behalve dan het een keer omroepen tijdens een show dat ze het zo vervelend vonden en het een keer vermelden op de site.

meggiemeg

Berichten: 12235
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:45

LindyH schreef:
De drukte is misschien een gevolg van het feit dat er zo veel vrijkaarten worden afgegeven. Ik heb bijna ieder jaar vrijkaarten maar ga nooit, behalve als ik er iets moet doen. Zo zijn er waarschijnlijk veel meer kaarten uitgegeven dan dat het terrein aan kan op een dag. Daardoor is het aantal bezoekers per dag moeilijk in te schatten en te controleren.


Plus dat je ze dit jaar voor het eerst ook kon kopen via ticketveiling. Dat zal ook bijgedragen hebben aan een grotere verkoop.

Azmay

Berichten: 17996
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:48

ElCid schreef:
jacqueline_Y schreef:
Ik heb ook een klacht ingediend bij Horse event, want hoe het zaterdag ging was natuurlijk belachelijk! dat je misschien in de file komt is te verwachten, maar 3 uur later dan gepland op het terrein aankomen kan echt niet. Issues met de bussen... wat een drama. Op het terrein was het zo druk dat je niet eens normaal een clinic kon volgen. stands vond ik ook tegenvallen. Wij zijn eerder naar huis gegaan. zonde van het geld.


Het is erg jammer dat dit soort evenementen niet een maximum aantal bezoekers aanhoudt, dit soort "grappen" is zo irritant voor bezoekers en zorgt er dus voor dat er volgend jaar, zeker i.c.m. het "meer van hetzelfde" aanbod mensen thuis gaan blijven.
Er komen bakken met geld binnen maar het aanbod en de service gaan dus achteruit, zo gaat het erg vaak.

De Equitana is een leuk evenement, er is meer variatie maar ook daar wordt het steeds "meer van hetzelfde" en het is er ook altijd vreselijk druk. Zeker in de hal met winkeltjes, dat lijkt de Kalverstraat in Amsterdam wel op Koningsdag. :)F

Voor de westernsport is de American aan te bevelen, maar dat is zo'n end weg :o


De American?

Ik denk dat ik volgend jaar Equitana weer eens aan wil doen, ben 1x op de outdoor geweest en vond het erg leuk ook al deden we eigenlijk alleen winkeltjes aan. Horse Event ben ik 3x geweest en de laatste keer heb ik eigenlijk veel te weinig kunnen zien naar mijn idee, dus ik ga niet meer zeker nu het zo ver weg is.

Marjo

Berichten: 37244
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 13:53

Ik vind de prijzen van het voedsel persoonlijk meevallen. Ja de pizza die wij kochten was 6 euro maar wel ontzettend lekker. La place is een dure keten maar wel kwalitatief een hele goede. Qua voedsel weggooien ja dat is zonde. Maar daar kunnen de bedrijven zelf vaak niks aan doen want dit zijn strenge regels die de wet ze voorschoteld.

En ja als het gratis is ga ik ook wel. Ik vind het geen verschrikkelijk of afschuwelijke evenement. Ik vind het heerlijk om stands te kijken en bekende ruiters in he echt te zien. Ik vind het alleen na deze editie geen geld meer waard qua entrée. En dat heeft gewoon te maken met het feit dat er weinig diversiteit en vernieuwing is. Deels heeft dat te maken met de clinic gevers maar ook zeker met de organisatie. De organisatie speelt liever op safe dan dat ze nieuwe dingen durven te introduceren.

Dat maakt gewoon dat HE steeds minder aantrekkelijk word..

Judith_VB

Berichten: 619
Geregistreerd: 01-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:04

Ik ben bij de eerste HE geweest in Deurne. Ik vond de entreeprijs veel te duur t.o.v. wat er te zien was. Dat was voor mij dan ook de eerste en laatste keer geweest.
Daarnaast is er een kartelvorming ontstaan bij de grote standhouders. Zij bepalen wat ander standhouders wel of niet mogen verkopen. Van een vrije marktwerking is geen sprake en HE doet er vrolijk aan mee. Daarom is er ook zo weinig te koop bij de verschillende stands.

Eigenlijk is het een uit de hand gelopen Penny-evenement waar niets innovatiefs te zien of te beleven valt. Je kunt beter je geld besteden aan bv de Equetana in Essen. Goedkopere entree, veel meer stands, leuke shows etc etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:06

meggiemeg schreef:
LindyH schreef:
De drukte is misschien een gevolg van het feit dat er zo veel vrijkaarten worden afgegeven. Ik heb bijna ieder jaar vrijkaarten maar ga nooit, behalve als ik er iets moet doen. Zo zijn er waarschijnlijk veel meer kaarten uitgegeven dan dat het terrein aan kan op een dag. Daardoor is het aantal bezoekers per dag moeilijk in te schatten en te controleren.


Plus dat je ze dit jaar voor het eerst ook kon kopen via ticketveiling. Dat zal ook bijgedragen hebben aan een grotere verkoop.


Er waren dit jaar veel meer mensen die een kaartje aan de deur kochten dan verwacht. De organisatie had dat niet voorzien. Op basis van eerdere jaren maken ze een inschatting. Blijkbaar kwamen er oa door het mooie weer nu veel meer mensen die op het laatste moment beslisten te gaan. :)

Dees

Berichten: 18921
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:10

meggiemeg schreef:
Plus dat je ze dit jaar voor het eerst ook kon kopen via ticketveiling. Dat zal ook bijgedragen hebben aan een grotere verkoop.


Ticketveiling was vorig jaar ook. Bovendien worden die kaarten OP DAG verkocht in de voorverkoop, dus dat kan de organisatie niet hebben verrast.

Over de prijzen van consumpties: belachelijk hoog. Overigens, dat is bij KNHS ook zo wanneer er geen HE aan de hand is. Persoonlijk - ik ben goed ziek geworden van het belachelijk dure maar ongare patatje wat ik naast de hoofdtribune kocht uit zo'n dom wagentje. Nooit weer.
Eten van La Place was zoals gewoonlijk goed, maar ook geheel des La Place', erg duur.

Ik heb de grote spullenverkoop ook gemist. Alleen de halster-stand had een leuke aanbieding. De rest verkocht gewoon zijn eigen beeldmerk.

Al met al is het een duur dagje uit. Ben blij dat wij op vrijdag gingen, nog niet zo heet en zeker geen file-toestanden. Maar wij gaan volgend jaar niet weer. Elk jaar voor veel geld naar hetzelfde gaan kijken, is gewoon niet leuk genoeg.
(ik vond de hoofdact een aanfluiting :o )

meggiemeg

Berichten: 12235
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Mijn laatste Horse Event...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:15

Dat heb ik vorig jaar dan gemist Dees, had het dit jaar wel voorbij zien komen op de ticketveiling.

mystery1980
Berichten: 4239
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:15

][quote="jacqueline_Y schreef:
Ik heb ook een klacht ingediend bij Horse event, want hoe het zaterdag ging was natuurlijk belachelijk! dat je misschien in de file komt is te verwachten, maar 3 uur later dan gepland op het terrein aankomen kan echt niet. Issues met de bussen... wat een drama. Op het terrein was het zo druk dat je niet eens normaal een clinic kon volgen. stands vond ik ook tegenvallen. Wij zijn eerder naar huis gegaan. zonde van het geld.


Het is erg jammer dat dit soort evenementen niet een maximum aantal bezoekers aanhoudt, dit soort "grappen" is zo irritant voor bezoekers en zorgt er dus voor dat er volgend jaar, zeker i.c.m. het "meer van hetzelfde" aanbod mensen thuis gaan blijven.
Er komen bakken met geld binnen maar het aanbod en de service gaan dus achteruit, zo gaat het erg vaak.

De Equitana is een leuk evenement, er is meer variatie maar ook daar wordt het steeds "meer van hetzelfde" en het is er ook altijd vreselijk druk. Zeker in de hal met winkeltjes, dat lijkt de Kalverstraat in Amsterdam wel op Koningsdag. :)F

Voor de westernsport is de American aan te bevelen, maar dat is zo'n end weg :o

[/quote]

@ElCid, kun je uitleggen wat de American dan is en waar dat is?

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:18

Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest op vrijdag dan wel en vond het erg leuk en dure standjes en eten ben ik gewoon van evenementen in België. Die dingen zijn hier ook duur. Meestal heb ik zelf drinken mee en wat te eten.

Al kan ik me wel voorstellen dat na enkele jaren het wel klinkt alsof ze elk jaar uit het zelfde vaatje tappen.

xxIsaa

Berichten: 768
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:22

Ook ik vond het tegen vallen dit jaar.. (Ik ging zaterdag) Had een vrijkaartje door deelname aan de regiofinale van de zitcompetitie. Ben vorig jaar niet geweest, maar 2 jaar geleden toen in Deurne de laatste keer HE werd georganiseerd vond ik het erg leuk ;)

Misschien ligt het aan mij, maar naar mijn idee was het in Deurne een stuk ruimer opgezet, ik kreeg het gevoel dat in Ermelo alles hutje mutje op elkaar stond :7 Kan ook komen door de enorme drukte natuurlijk..

Een vriend van mij reed de halve finale van de zitcompetitie 's morgens om 10:30. Door de immense drukte op de parkeerplaats voor de pendelbussen heb ik die al moeten missen. Kwam om 10:15 aan op het parkeerterrein, om 12:30 was ik een keer op het terrein van het KNHS centrum.
Wat al een paar keer genoemd is, is inderdaad de enorme prijzen van de verschillende stands. Overal hing een kaartje van -50% op, maar nog steeds moest je €90 a €100 neerleggen voor een rijbroek. :+

Bepaalde shows en clinics vond ik echt wel leuk en leerzaam, zoals Dinja van Liere en Patrik Kittel. Maar van de eindshow van Pignon had ik stiekem wel wat meer verwacht.

Gelukkig was het busvervoer terug op het eind van de dag beter geregeld dan de heenweg, en kreeg ik een parkeermunt van de eigenaar van de manege waar ik rijd (die toevallig ook op HE was en de zijne niet nodig had), scheelde toch €7. _/-\o_

ElCid

Berichten: 9231
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:22

Azmay schreef:
jacqueline_Y schreef:


Het is erg jammer dat dit soort evenementen niet een maximum aantal bezoekers aanhoudt, dit soort "grappen" is zo irritant voor bezoekers en zorgt er dus voor dat er volgend jaar, zeker i.c.m. het "meer van hetzelfde" aanbod mensen thuis gaan blijven.
Er komen bakken met geld binnen maar het aanbod en de service gaan dus achteruit, zo gaat het erg vaak.

De Equitana is een leuk evenement, er is meer variatie maar ook daar wordt het steeds "meer van hetzelfde" en het is er ook altijd vreselijk druk. Zeker in de hal met winkeltjes, dat lijkt de Kalverstraat in Amsterdam wel op Koningsdag. :)F

Voor de westernsport is de American aan te bevelen, maar dat is zo'n end weg :o


De American?

Ik denk dat ik volgend jaar Equitana weer eens aan wil doen, ben 1x op de outdoor geweest en vond het erg leuk ook al deden we eigenlijk alleen winkeltjes aan. Horse Event ben ik 3x geweest en de laatste keer heb ik eigenlijk veel te weinig kunnen zien naar mijn idee, dus ik ga niet meer zeker nu het zo ver weg is.[/quote]


De Americana ;) in Augsburg

Sjolvir

Berichten: 25277
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:32

Voor ons was het super leerzaam aangezien mijn jonge paard er prachtige ervaring heeft kunnen opdoen in een clinic, dat maakt je dag echt wel goed. Ben dus nog nooit betalend geweest, altijd met paard of gewonnen kaarten. Met paard is het echt ook wel leuk, zeker omdat de clinics niet alleen voor sterruiters bedoeld zijn maar ook voor de gemiddelde en misschien onder gemiddelde ruiter.
Op stal vroeg iemand is het leuk, mijn commentaar, als je mee doet, heel leuk, als je al veel weet wordt het al snel minder interessant en is het lastiger om de leuke dingen eruit te zoeken.

En inderdaad bij sommige shows waren ruiters tiptop en de paarden ook en bij andere dacht je, joh, had even je paard gepoetst en jezelf ook en iets nets aangetrokken.

Diversiteit in kraampjes is volgens mij ook inderdaad stuk lager dan het wel eens geweest is, nu echt geen kraampje met bijzondere hoofdstellen of zo gezien.

Vrijkaarten, voorverkoop en aan de kassa, daarvan weten ze wat er al uitgegeven is en bij de kassa kunnen ze uiteindelijk gewoon NEE verkopen als ze dat zouden willen.
Toen wij zaterdag ons polsbandje hadden gehaald en even terug gingen naar de auto voor proviant, kwamen we bijna het terrein niet af door de uitgang, omdat ze er vanwege de enorme toestroom van mensen ook een ingang van hadden gemaakt en denk nou maar niet dat je als tegenligger kans had er door te komen (ligt ook aan de mensen die erin wilden ondertussen geïrriteerd door de lange wachttijd, wij wouden eruit, dus waren geen enkele bedreiging voor hun wachttijd :') )

Softijsje voor 2 euro, was niet achtelijk duur, oke allicht iets duurder dan bij snackbar om de hoek, maar was prima te doen, rest hadden wij mee van huis.

Als ze deel parkeer terrein zouden opofferen zou alles veel ruimer opgezet kunnen worden, maar ja, dan is er al helemaal geen parkeergelegenheid meer wat toch al een probleem is.

Oh.. en wij konden nergens bord parkeren zuid deelnemers vinden, dus gevraagd aan parkeerwacht (Die achteraf op ingang naar zuid stond ) en stuurde ons door naar noord, rondje van de zaak om hele terrein gehad, bleek het wel daar te zijn.
Onze suggestie geef even met portofoon door aan die meneer daar dat mensen met zuid WEL hier heen moeten, maar ze hadden geen communicatie middelen :x 8)7 , handig..
En de bocht het terrein op met een extra lange trailer was ehhhh, heeeeeel krapjes. (ging gelukkig net)

En ik misten mestbakken op de deelnemers parkeer plaats, nu de mest maar in gewone kliko gegooid.
(en er was daar geen toilet (Ben een zeikerd))
Toiletten verder op terrein ruim voldoende, op verschillende locaties.

penny piste lag inderdaad heel ongelukkig met de doorgang er net naast.
Wel weer top, giga toiletblokken deel bij de penny piste, altijd handig met al die kids.

Meisjes bij de doorgangen waren te lief, als er paard aankomt moet je beetje doorpakken en rigoreus zijn wil je mensen massa met haast, die het warm heeft en al geërgerd is wegens lang wachten bij ingang wil laten wachten, aangezien de dames nu af en toe stelselmatig werden genegeerd.
(zegt ook wel heel wat over het publiek overigens |( )

Hondenplein, lollig, maar ik kom voor paarden dingen al had ik hond bij me en als je al een hondenplein doet, maak er dan ook echt wat van of laat het gewoon weg, nu stonden er handjevol rassen 1 voer merk en een ?? kraampje. (elders op het terrein stonden nog wat honden kraampjes een kraampje met vers honden voer, daar had mijn hond nog net mazzel bakje vers voer gescoord van Renske en helaas voor Farm Food, dan wou die van mij daar echt niet eten en ze kent het wel, toen ik haar kreeg kreeg ze dat als voer :D )

Stamboeken blijft altijd wel leuk vind ik zelf, omdat je beetje paard kan kijken, hoe ziet zo'n ras er nou in het echt uit, idem met rassen defilé.

Ga ik weer, ja als ik mee doe of gratis kaartjes krijg, anders niet. Het is ook al eindje rijden kost ook al geld, nu vond ik dat niet zo'n probleem, diesel verreden, maar gratis clinic die voor ons heel leerzaam was. Stallen waren al verhuurd anders had ik er 1 gehuurd voor 35 euro, de KNHS vraagt er normaal 25 voor zo uit mijn hoofd (of 20) ga altijd op menkamp en huur er dan voor paard 2 stal bij, vandaar dat ik de prijs denk te weten en dan krijgen ze er ook nog eten bij, weet niet of dat nu ook zo was.

Licor

Berichten: 2953
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Re: Mijn laatste Horse Event...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:37

Baaltje hooi/stro bij de stand in de fokkerijwereld kost ook 7 Euro.. Wij nemen dus altijd ons eigen spullen mee :+

KimD

Berichten: 20436
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 18:04

Captain schreef:
Grappig dat de mensen die het zo afschuwelijk vinden wel willen gaan als het gratis is. Blijkbaar vindt je het dan toch niet zo erg. :D


Dit dus! Dan ging ik ook niet als het gratis was.