Paard en ruiter instructieweken 2017

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pasha_2011

Berichten: 1011
Geregistreerd: 09-12-14

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 17:37

Wauw dat klinkt super!!!
Ik kom morgen even helpen met het filmen :D Dus dan zie ik je ongetwijfeld.
De laatste dag alweer

CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 14:43

Het lijkt mij echt super leuk om deze zomer te gaan (het liefst met mijn pony & paard), maar ik zit nog te twijfelen want ik ben 15 en ik zie dat de gemiddelde leeftijd een beetje rond de 20 is. Heeft iemand hier ervaring mee?

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 19:29

Er waren afgelopen week 6 meiden rond jouw leeftijd

Marianne_xxx
Berichten: 23
Geregistreerd: 05-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 08:25

marielle98 schreef:
Marianne_xxx schreef:
Zijn er ook al mensen die zich hebben ingeschreven voor de zomer? :)


Ik ga in de zomer, maar weet nog niet precies welke week... ik zou in de meivakantie maar m'n paard staat met kieswortel infectie :(


Ah bah beterschap voor je paardje! :(

Marianne_xxx
Berichten: 23
Geregistreerd: 05-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 08:26

CathyTBP schreef:
Het lijkt mij echt super leuk om deze zomer te gaan (het liefst met mijn pony & paard), maar ik zit nog te twijfelen want ik ben 15 en ik zie dat de gemiddelde leeftijd een beetje rond de 20 is. Heeft iemand hier ervaring mee?


Ik heb er geen ervaring mee, maar zelf ben ik net 16. Er zijn vast zat mensen die in de zomer gaan en van onze leeftijd zijn! *\o/* /3

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 06:33

Ik had in mijn week vorig jaar 2 meiden rond de 15, maat die kwamen gewoon prima mee met de rest van de groep.

marielle98

Berichten: 45
Geregistreerd: 09-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 18:48

Marianne_xxx schreef:
Ah bah beterschap voor je paardje! :(


dankje, gaat al weer een stuk beter met d'r.


Marianne_xxx schreef:
CathyTBP schreef:
Het lijkt mij echt super leuk om deze zomer te gaan (het liefst met mijn pony & paard), maar ik zit nog te twijfelen want ik ben 15 en ik zie dat de gemiddelde leeftijd een beetje rond de 20 is. Heeft iemand hier ervaring mee?


Ik heb er geen ervaring mee, maar zelf ben ik net 16. Er zijn vast zat mensen die in de zomer gaan en van onze leeftijd zijn! *\o/* /3


Heb er ook geen ervaring mee, maar ben zelf 18. Maar ik ben ook begeleiding op ponykampen met redelijk grote leeftijdsverschillen en dat mengt ook altijd goed.. dus dan moet dit ook wel goed komen denk ik ;)

Zijn er al mensen die weten wanneer ze welke week in de zomer gaan?

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 19:19

Dit lijkt me echt super leuk! Ik stip het even aan.

Pancake93
Berichten: 393
Geregistreerd: 24-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:47

liss schreef:
Volgens mij was hier nog geen topic over voor dit jaar :)
De data zijn bekend!

Anders dan vorige jaren wordt het nu gehouden in Steenwijk. Ik ken het daar overigens niet.
Volgens mij kan je nu ook alleen maar kiezen tussen met eigen paard of met PMO paard.
Wie gaat er heen? :)



Is die nieuwe locatie wat ?

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-17 16:32

Ja prima, ze waren alleen nog aan het bouwen, paddocks en oprit, parkeerterrein waren nog niet klaar toen wij er waren.
De rest was prima alleen vond ik de rijbakken veel te zwaar, was net aangelegd

CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 17:30

Het lijkt mij heel leuk! Alleen dat is wel even een dingetje, die zware bakken... Met mijn pony rijd ik liever niet in hele zware bakken vanwege een peesblessure in het verleden. Denk je dat dit nog gaat verbeteren?

Pasha_2011

Berichten: 1011
Geregistreerd: 09-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 17:40

CathyTBP schreef:
Het lijkt mij heel leuk! Alleen dat is wel even een dingetje, die zware bakken... Met mijn pony rijd ik liever niet in hele zware bakken vanwege een peesblessure in het verleden. Denk je dat dit nog gaat verbeteren?



De bakken waren inderdaad erg zwaar. Dat komt omdat er idd net nieuw zand in zat.
Ik weet dat ze er wat aan gaan doen hoor. Dat is in de zomer echt wel weer beter.
Dit is voor hun zelf ook niet prettig en alle lessen die ze geven. Dus daar gaan ze echt wel werk van maken.

marielle98

Berichten: 45
Geregistreerd: 09-08-14

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 10:46

Indeling is bekend... Zijn er meer mensen die in week 33 gaan?

xcaro

Berichten: 841
Geregistreerd: 06-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 16:13

Het lijkt mij ook heel erg leuk om deel te nemen aan de instructieweken.
Ik zag alleen dat er twee weken geannuleerd zijn, nu kan ik eigenlijk maar 1 week.
Weet iemand of dit ook mogelijk is of dat je echt een tweede voorkeur op moet geven?

Marjo

Berichten: 37245
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:26

Ik zit te kijken naar de instructieweek. Lijkt me enorm leuk om eventueel met mijn bijrijdpaard te doen (mits de eigenaresse akkoord gaat natuurlijk), maar is het voor mijn leeftijd (23) ook leuk? Of zit er toch een vrij hoog pennygehalte aan?

En weet iemand wat de "eisen" zijn om een paard van hun te gebruiken? Qua lengte/gewicht :)

Pasha_2011

Berichten: 1011
Geregistreerd: 09-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:51

Marjoow schreef:
Ik zit te kijken naar de instructieweek. Lijkt me enorm leuk om eventueel met mijn bijrijdpaard te doen (mits de eigenaresse akkoord gaat natuurlijk), maar is het voor mijn leeftijd (23) ook leuk? Of zit er toch een vrij hoog pennygehalte aan?

En weet iemand wat de "eisen" zijn om een paard van hun te gebruiken? Qua lengte/gewicht :)


Er zit absoluut geen hoog pennygehalte aan de instructieweek *\o/*
23 is een perfecte leeftijd. De leeftijden wisselen natuurlijk wel per week, maar 23 is wel aardig gemiddeld.
Ze hebben verschillende paarden, voor ieder wat wils. Naar mijn weten hebben ze daar niet echt eisen aan.
D-pony's of paarden van verschillende moeilijkheidsgraad.

Marjo

Berichten: 37245
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:58

Ah oké goed om te weten!

Elvis_Sie

Berichten: 3
Geregistreerd: 19-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 17:38

super leuk dat hier een topic over de instructieweken zijn! Ik ga met 2 vriendinnen in week 30 op kamp, alle drie nemen we ons eigen paard mee. het zou leuk zijn als er meer mensen in die week gaan! en als hier iemand in deze week gaat, op welk niveau rijden jullie? het zou leuk zijn als er meer mensen zijn die op M2/Z1 niveau rijden! :D

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 20:43

Leuk! Ik ga met een vriendin ook in week 30. (ben gewisseld)
Ik rijd op een pony van pmo zelf, heb niet echt een niveau maar ik zit zeker niet op M2/Z1 niveau. :')
Dit was ik vorig jaar, ga dit jaar weer op dezelfde pony.
Afbeelding

Elvis_Sie

Berichten: 3
Geregistreerd: 19-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:02

maava schreef:
Leuk! Ik ga met een vriendin ook in week 30. (ben gewisseld)
Ik rijd op een pony van pmo zelf, heb niet echt een niveau maar ik zit zeker niet op M2/Z1 niveau. :')
Dit was ik vorig jaar, ga dit jaar weer op dezelfde pony.
[ [url=m/dYEZRy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook super leuk! Maar als je niet op M2/Z1 niveau zit maakt dat het niet minder gezellig toch? :D in ieder geval super leuk!

Pasha_2011

Berichten: 1011
Geregistreerd: 09-12-14

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:28

Leuk dat je weer op Mirjam mag!! Ze is zo leuk!

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-17 00:33

Elvis_Sie schreef:
maava schreef:
Leuk! Ik ga met een vriendin ook in week 30. (ben gewisseld)
Ik rijd op een pony van pmo zelf, heb niet echt een niveau maar ik zit zeker niet op M2/Z1 niveau. :')
Dit was ik vorig jaar, ga dit jaar weer op dezelfde pony.
[ [url=m/dYEZRy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook super leuk! Maar als je niet op M2/Z1 niveau zit maakt dat het niet minder gezellig toch? :D in ieder geval super leuk!


Wat leuk dat je heen gaaat, het is ons goed bevallen.
Maakt niet uit op welk niveau je zit, ik was de enige op Z nivo, de rest zat er onder, maar dat geft helemaal niets :)

iEmmaaa

Berichten: 2118
Geregistreerd: 18-04-11

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:33

Hoi Allemaal, ik meld mij hier ook even. Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik dit jaar ga. Ik ben twee jaar geleden in Drachten geweest en het jaar daarvoor in Ermelo. Beide keren super naar mijn zin gehad, maar ik vind de prijzen van Ermelo nu echt veel te hoog worden.

Als ik dit jaar ga dan wil ik graag naar week 30, zijn er hier toevallig al mensen die naar die week gaan?

Het enige waar ik nog een beetje over twijfel is dat ik deze zomer al behoorlijk vol gepland heb met van alles en nog. En al die dingen zijn al met paard :')

Pasha_2011

Berichten: 1011
Geregistreerd: 09-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:35

iEmmaaa schreef:
Hoi Allemaal, ik meld mij hier ook even. Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik dit jaar ga. Ik ben twee jaar geleden in Drachten geweest en het jaar daarvoor in Ermelo. Beide keren super naar mijn zin gehad, maar ik vind de prijzen van Ermelo nu echt veel te hoog worden.

Als ik dit jaar ga dan wil ik graag naar week 30, zijn er hier toevallig al mensen die naar die week gaan?

Het enige waar ik nog een beetje over twijfel is dat ik deze zomer al behoorlijk vol gepland heb met van alles en nog. En al die dingen zijn al met paard :')


Bedoel je dat je dit jaar dan misschien naar PMO in Steenwijk (voorheen Drachten) wilt of juist wel Ermelo?
Mocht je PMO bedoelen, er zijn een aantal mensen vlak voor jouw bericht die in week 30 gaan :j

iEmmaaa

Berichten: 2118
Geregistreerd: 18-04-11

Re: Paard en ruiter instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:38

Dit jaar wil ik dan eventueel naar pmo Steenwijk idd :j

Ah leuk dan lees ik ondertussen vast even mee over iedereens voorbereidingen ;)