Paard & Leven 2017?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:18

De twee foto's waar ik op sta zijn nog slecht getimed ook, niet echt mooie foto's :=

iEmmaaa

Berichten: 2118
Geregistreerd: 18-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:31

mariekerocky schreef:
Bij Regelink fotografie staan nu alle foto's erop!

En drie keer raden wie er niet op staat, ik dus :')


Zijn dit alle foto's die ze heeft? Had toch wel op iets meer gehoopt, ik sta er ook niet tussen... :')

Saaams

Berichten: 13295
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:46

Ik heb 3 dressuurfotos. Maar half paard erop, maar Beaut liep ook wel erg beroerd dus verbaasd me niks :+ Had meer gehoopt op crossfotos.

xMalibu

Berichten: 1577
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: In de stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:51

iEmmaaa schreef:
mariekerocky schreef:
Bij Regelink fotografie staan nu alle foto's erop!

En drie keer raden wie er niet op staat, ik dus :')


Zijn dit alle foto's die ze heeft? Had toch wel op iets meer gehoopt, ik sta er ook niet tussen... :')


Ja dit is alles :(

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:53

Ik sta er ook niet op. Tot nu toe alleen op mn eigen foto's :')

FleurSandro

Berichten: 1809
Geregistreerd: 06-10-12

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:31

Ik sta op 2 foto's ergens van ver weg... Helaas... Gelukkig had ik een goede vriend van mij een camera in z'n handen gedrukt en uitlegt kijk dit knopje, half indrukken en ingedrukt houden :') dan zal er vast wel wat tussenzitten haha dus ik heb gelukkig wel een paar foto's

cindyy_1993

Berichten: 438
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:35

FleurSandro schreef:
Ik sta op 2 foto's ergens van ver weg... Helaas... Gelukkig had ik een goede vriend van mij een camera in z'n handen gedrukt en uitlegt kijk dit knopje, half indrukken en ingedrukt houden :') dan zal er vast wel wat tussenzitten haha dus ik heb gelukkig wel een paar foto's


Kathy heeft van jou volgens mij behoorlijk veel foto's gemaakt tijdens de dressuurles, want ze is fan van haflingers en ze vond die van jou zo gaaf! :=

Verder blijft het afwachten tot na d'r tentamen dat ze weer verder kan met de foto's.. Ik heb ze nog niet gezien dus ik ben ook erg benieuwd :D

cindyy_1993

Berichten: 438
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:45

Als ik het allemaal goed kan herinneren, hebben we van de volgende personen die zich hadden opgegeven bij de volgende onderdelen sowieso foto's gemaakt... (ik weet dit niet meer 100% zeker!)
Ghostattack - Cross + dressuur
Saaams - Cross + dressuur
Koekeroekus - springen, maar dat was al veel te vroeg afgelopen volgens mij?
Jessica007 - Springen
buxy - dressuur, springen en cross
Marshmellow - gevorderden cross
Hamsterfan - cross
Fleursandro - dressuurles
iEmmaaa - TREC en volgens mij ook 2 tellen bij longeren geweest
it_laraa - cross
Ldekker - Cross
Blue_berry - dressuur
Chay_flame - op het veld tijdens het wachten
IwanLuver - dressuur en cross

Theduchess

Berichten: 154
Geregistreerd: 01-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:46

Gelukkig had ik zelf een pappa als fotograaf mee die ook nog wat leuke foto's van andere heeft gemaakt! Want ik vind de foto's ook niet mooi uitgesneden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

FleurSandro

Berichten: 1809
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:52

cindyy_1993 schreef:
FleurSandro schreef:
Ik sta op 2 foto's ergens van ver weg... Helaas... Gelukkig had ik een goede vriend van mij een camera in z'n handen gedrukt en uitlegt kijk dit knopje, half indrukken en ingedrukt houden :') dan zal er vast wel wat tussenzitten haha dus ik heb gelukkig wel een paar foto's


Kathy heeft van jou volgens mij behoorlijk veel foto's gemaakt tijdens de dressuurles, want ze is fan van haflingers en ze vond die van jou zo gaaf! :=

Verder blijft het afwachten tot na d'r tentamen dat ze weer verder kan met de foto's.. Ik heb ze nog niet gezien dus ik ben ook erg benieuwd :D


Ja dat had ik door hahaha maar de les ging ook wel heel fijn! En dan te bedenken dat hij 19 is!

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:56

@ cindy, ja die was inderdaad erg vroeg afgelopen. Waren ook al tien min eerder begonnen. Had het idee dat ze er beetje klaar mee waren. Andere meisje stopte eerder omdat de pony te sterk werd en echt les geven deden ze ook niet meer. Maarja, we lekker wat gesprongen, pony was ook moe dus die vond het niet zo erg haha.

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:06

Ik sta er ook niet bij.. en zo te zien ook niet tussen t lijstje hierboven. Jammer maar helaas. Geen fotos dit jaar voor mij dan.

Enige hoop is dan nog die man die er ineens stond maar zou niet weten waar ik die kan vinden.. zo jammer is dat want ik bestel altijd graag na haha heb zo'n mooi boekje waar ik alle fotos van evenementen afgedrukt in plak :D

Theduchess

Berichten: 154
Geregistreerd: 01-07-16

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:24

Ik heb alleen deze nog Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Buxy

Berichten: 2310
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:42

Ik sta er wel een paar keer op bij Regelink maarzijn meer sfeer foto's, niks bijzonders.
Ben natuurlijk wel heel benieuwd naar de foto's van Kathy!

Tijdens mijn cross les was er ook nog een meneer aan het foto's maken maar geen idee wie dat was.

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:43

Wat ik eerlijk gezegd een beetje niet snap is: als je graag foto's wil van je clinics en je ziet tijdens je clinic iemand (veel) foto's maken, waarom vraag je dan niet even wie het is en of ze een visitekaartje hebben? Dat zoekt toch een stuk makkelijker ;)

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:28

Hilary schreef:
Wat ik eerlijk gezegd een beetje niet snap is: als je graag foto's wil van je clinics en je ziet tijdens je clinic iemand (veel) foto's maken, waarom vraag je dan niet even wie het is en of ze een visitekaartje hebben? Dat zoekt toch een stuk makkelijker ;)



Toch altijd makkelijker gezegd, ben altijd zo druk bezig dat het er bij in schiet + voordat ik klaar was was ie al weg. Zijn helaas altijd dingen die ik me achteraf besef omdat ik op het moment zelf meer bezig met wat ik doe en mn paard dan met uitvogelen wie er fotos staat te maken. (Niet verkeerd bedoelt dit)

Maar ach ik zeg alleen dat t jammer is, het is verder ook geen ramp ofzo. Plus dat het leuk is als je fotos achteraf vind maar als je zeker wil zijn van foto's je beter zelf kan zorgen dat iemand ze maakt :)

its_laraa

Berichten: 961
Geregistreerd: 30-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 15:14

Ik sta bij Regelink alleen kijkende bij de trailerlaad clinic op de foto's :+

En Kathy en Cindy hebben bij mijn crossles foto's gemaakt :D Daar ben ik echt super blij mee :)

Chay_Flame

Berichten: 1100
Geregistreerd: 04-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 15:29

Heeee mijn kleine man gespot hierboven! en eentje van Sas :)
Ben benieuwd wie er dan foto's van mij heeft gemaakt bij de schriktraining als jullie het niet zijn geweest :=

Chay_Flame

Berichten: 1100
Geregistreerd: 04-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 15:32

Aaah gevonden! de fotografe van KNHS dus :)

Temeraire

Berichten: 3539
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:05

Kathy heeft volgens mij ook van mijn haflinger wat foto's gemaakt tijdens de dressuurles :)
Ik zag iemand gauw over de het wat foto's maken in ieder geval :D
Ik wacht het rustig even af.

Ik sta niet bij de fotograaf van de KNHS op de foto, maar dat had ik ook niet verwacht want ik heb haar niet gezien.

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:14

Ah mijn kleine man in de trailer, wat een schattige foto!

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:22

Chay_Flame schreef:
Heeee mijn kleine man gespot hierboven!


En de mijne!! :o

Unleash

Berichten: 1052
Geregistreerd: 23-07-09

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 19:32

Aaw balen, ik sta helaas ook niet op de foto's van Regelink fotografie.

Ik meen dat ik een meisje/vrouw in een zwart shirt zag staan bij de vaardigheid. Ze heeft er heel eventjes gestaan (ik geloof enkele minuten) en ik zag haar vanuit mijn ooghoek een foto maken. Helaas niet gevraagd wie ze was, want ze was weg toen ik dat wilde doen.

Weet iemand wie dat zou kunnen zijn geweest?

Smart

Berichten: 1630
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Wenum Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 19:33

Wij staan er ook niet op en ik heb echt meiden foto's zien maken... Hij was zo heet dat ik er niet meer aan heb gedacht te vragen naar een naam of mailen... :)...

We hebben er een paar van Enjoy The Drive.... Mocht iemand ons herkennen ..

Afbeelding
Afbeelding

kionasuppie

Berichten: 1750
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 20:25

Ohh wat ben ik blij dat ik niet heb meegedaan aan de enjoy the ride... las nergens iets over koeien maar was er nooit langsgekomen zoals mare op dit moment over koeien denkt :+