Paard en buitenleven 2017 Hardenberg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jooliieen

Berichten: 2002
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Lettele

Paard en buitenleven 2017 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 22:16

HoiHoi,

Ik ben even nieuwsgierig of er al mensen naar paard en buitenleven 2017 zijn geweest in Hardenberg? Het is vandaag begonnen tm zondag.
Zijn er nog leuke kraampjes/stands met leuke koopjes? Of is dat dit jaar allemaal wat minder als voorgaande jaren?

Ik doe vrijdagavond mee in de finale, vandaar dat ik erg benieuwd ben :)

Lindor92
Berichten: 6999
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: Paard en buitenleven 2017 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:24

Lijst van standhouders is niet zo groot heb ik gezien.

Draver_Dirk

Berichten: 109
Geregistreerd: 30-10-15

Re: Paard en buitenleven 2017 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:46

Wij doen zondag mee in de ZZ pony's en de Sixbar. We zouden eigenlijk ook mee rijden in het shownummer op zaterdagavond springen zonder zadel, maar na thuis even geoefend zonder zadel dat maar afgezegd. Vorig jaar wel meegedaan met een andere pony, zij had een lekkere brede rug. Maar Dirk is vrij smal en zit echt niet zonder zadel.

Herlinde98

Berichten: 481
Geregistreerd: 19-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:10

Ik kon zo snel geen ander topic vinden over dit evenement maar ipv een nieuw topic te openen vraag ik het hier maar even...:

Zijn er mensen die op Paard en Buitenleven zijn geweest of mee hebben gedaan en ook zo benieuwt zijn naar de foto's?
Ik heb namenlijk zelf meegedaan en digishots heeft daar naar mijn weten ook mij op de foto gezet, had alleen geen tijd om bij de stand naar de foto's te kijken.
Ik heb na een aantal weken digishots benaderd en die vertelden mij dat ivm drukte het een hele tijd kon duren voordat de foto's online kwamen.
Maar ik heb tot op heden nog niets van de foto's van toen terug kunnen vinden.
En digishots benaderen gaat blijkbaar niet? Via facebook worden mijn berichten naar hun niet verstuurd omdat hun tijdelijk "afwezig" zijn?

Meer mensen met dit probleem ?