Paardenmarkt Bemmel 2017

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spaansepony
Berichten: 992
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:05

jelledaantje schreef:
Wie weet of dat mini appaloosa schimmel hengstje verkocht is? En van wie die was? Die stond als eerste in de laatste rij naast de grote paarden.


Van André van zouwe, te vinden op Fb.

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:08

Spaansepony schreef:
jelledaantje schreef:
Wie weet of dat mini appaloosa schimmel hengstje verkocht is? En van wie die was? Die stond als eerste in de laatste rij naast de grote paarden.


Van André van zouwe, te vinden op Fb.


Ik heb geen Facebook dus wordt een beetje lastig. Kan jij mischien achter zijn gegevens komen voor mij?
Via Google lukt het me niet.

Spaansepony
Berichten: 992
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:22


[quote="Spaansepony schreef:
jelledaantje schreef:
Wie weet of dat mini appaloosa schimmel hengstje verkocht is? En van wie die was? Die stond als eerste in de laatste rij naast de grote paarden.


Van André van zouwe, te vinden op Fb.


Ik heb geen Facebook dus wordt een beetje lastig. Kan jij mischien achter zijn gegevens komen voor mij?
Via Google lukt het me niet.[/quote]

Ik stuur je pb bericht met tel nr.

StalNollie

Berichten: 9147
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:49

Tinkermuts schreef:
Stal nollie. Nee niet van mij maar was wel wat voor mij haha. Hoe bedoel je voor laten gaan? Melissa vond het ook een brave hengst en niet te rustig maat gewoon opgevoed. Mijn tinker hengst was ook zo'n brave, gewoon goed opgevoed weten ze dat er alleen gedekt word als ze daar groen licht voor krijgen.


Kwamen beide tegelijk aangelopen om door smal paadje te lopen langs paarden en mensen en ik kon mooi aan de kant gaan dus deed ik dat.

SaraViavia

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 15:48

Helaas niks gekocht. Echt verschillende geprobeerd maar wat n prijzen vandaag. Grote appaloossa shetlander van Ponyride had ik interesse in maar €875,-
Mooie welsh met vol papier maar helaas al 18 en werd nukkig op het been geven €850,-
Die twee allebei op geboden maar wilde niet hoger. Verder nog kleine haflinger maar die werd niet meer doorverkocht. Nee, het zat me niet mee vandaag. Heb nog wel iemand kunnen helpen met transport van een 2-jarige D-pony hengst. Mocht iemand (eigenaren van) bepaalde paarden zoeken laat maar weten! Weet van vrij veel waar ze heen zijn

StalNollie

Berichten: 9147
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:51

Appaloosa koste 850 dus iets gezakt hahaha... welsje erlangs verkocht aan handelaar en daarlangs ook waren veulens pas vanaf

Spaansepony
Berichten: 992
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 16:04

SaraViavia schreef:
Helaas niks gekocht. Echt verschillende geprobeerd maar wat n prijzen vandaag. Grote appaloossa shetlander van Ponyride had ik interesse in maar €875,-
Mooie welsh met vol papier maar helaas al 18 en werd nukkig op het been geven €850,-
Die twee allebei op geboden maar wilde niet hoger. Verder nog kleine haflinger maar die werd niet meer doorverkocht. Nee, het zat me niet mee vandaag. Heb nog wel iemand kunnen helpen met transport van een 2-jarige D-pony hengst. Mocht iemand (eigenaren van) bepaalde paarden zoeken laat maar weten! Weet van vrij veel waar ze heen zijn


Ben opzoek naar de eigenaar van een vos welsh met vier witte benen en witte snoet. Stond vooraan bij de weg ter hoogte van de Hema op de achtergrond. Ernaast stond een witte tinker om zich heen te meppen door de vliegen.
Ben benieuwd naar prijs en welke handelaar.

Jannekelamer
Berichten: 6
Geregistreerd: 14-08-17

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 16:12

Ben opzoek naar de eigenaar van de bruine pony die door de markt werd gereden

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 16:13

Ik ben echt een vergeetachtig mens stal nollie maar kan het niet herinneren haha maar thanks voor het ruimte geven haha

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 16:15

Die tinker die zo om zich heen sloeg en helemaal gek werd had last van een hertenluisvlieg, beest draaide helemaal door, zo sneu. Durfde het beest niet weg te slaan want tinker was helemaal gek. Nog 1 van die handelaren met lange stokken gevraagd beest weg te vegen maar hadden daar geen trek in.

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 16:29

Ja die was flink aan het bewegen Tinkermuts, had ik ook gezien.

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:08

xjamilla schreef:
Als ik het bericht van Irm lees zijn wij goed weggekomen bij dat spannetje :')
Die witte tinker was inderdaad een Eyecatcher!
de prijzen,, ja ach. ik heb veel redelijke prijzen gehoord maar ook wat fantasie prijzen.


Haha ja. Nou ze zagen er wel heel leuk uit moet ik zeggen.
Viel vooral voor die dikkere zwarte, dat bleek wel volgens de eigenaar de braafste van het stel.

Die andere zwarte bleek scheef te zijn, totaal door het lint te gaan in twee en vierspan. -O- Oke goed ingespand dus :Y)

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:20

Birdie60, heb haar uurtje daarvoor staan knuffelen en tien was ze stikbraaf en lief. Was echt dat insect. Had wr wel eens filmpjes van gezien dat het zo ernstig was maar was life ook erg naar om te zien, vieze kl*te beesten

Jannekelamer
Berichten: 6
Geregistreerd: 14-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:26

Afbeelding
Weet iemand wie die middelste man is??

lovemyladie

Berichten: 410
Geregistreerd: 01-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:31

Kent iemand de handelaar die met 3 grote maat zwarte shetten stond. Een ruin twee merries, merries waren halfzussen en hadden vol papier. 2,5 jaar oud.
Man kwam schijnbaar uit Drenthe.
Hij stond in de eerste rij op het plein, vrij vooraan richting de frietkraam.
Iemand die de man kent of weet of de shetten verkocht zijn?

Jannekelamer
Berichten: 6
Geregistreerd: 14-08-17

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:44

En weet iemand hoe de man heeft met een rood tasje om zijn zij.. hij liep over de markt met een drachtige b pony.... mijn veewagen zat vol en had graag nog wat pony's gewild...........

lovemyladie

Berichten: 410
Geregistreerd: 01-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:51

lovemyladie schreef:
Kent iemand de handelaar die met 3 grote maat zwarte shetten stond. Een ruin twee merries, merries waren halfzussen en hadden vol papier. 2,5 jaar oud.
Man kwam schijnbaar uit Drenthe.
Hij stond in de eerste rij op het plein, vrij vooraan richting de frietkraam.
Iemand die de man kent of weet of de shetten verkocht zijn?



Is al bekend ;)

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:54

Tinkermuts schreef:
Birdie60, heb haar uurtje daarvoor staan knuffelen en tien was ze stikbraaf en lief. Was echt dat insect. Had wr wel eens filmpjes van gezien dat het zo ernstig was maar was life ook erg naar om te zien, vieze kl*te beesten



Ja klopt wij waren er al 3 x langs gelopen en hij stond zo rustig. Toen we weg gingen toen stond ze daar te schoppen en te springen.

horsefriend9
Berichten: 113
Geregistreerd: 10-08-14
Woonplaats: zoetermeer

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:00

awh zo super jammer! ik had me vergist in de datum -O- lees dit nu pas maar er komen nog genoeg kansen denk ik maar zo :)

MallyBelly

Berichten: 3538
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:02

Nou heerlijk dagje markt. Nu alles rustig.

Mensen bij ons op stal zijn er al helemaal gek mee, hij is van voor tot achter al 2x gepoetst en geknuffeld! Dat word helemaal de ideale kinder/recreatie pony!

xjamilla

Berichten: 325
Geregistreerd: 26-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:03

lrm schreef:
xjamilla schreef:
Als ik het bericht van Irm lees zijn wij goed weggekomen bij dat spannetje :')
Die witte tinker was inderdaad een Eyecatcher!
de prijzen,, ja ach. ik heb veel redelijke prijzen gehoord maar ook wat fantasie prijzen.


Haha ja. Nou ze zagen er wel heel leuk uit moet ik zeggen.
Viel vooral voor die dikkere zwarte, dat bleek wel volgens de eigenaar de braafste van het stel.

Die andere zwarte bleek scheef te zijn, totaal door het lint te gaan in twee en vierspan. -O- Oke goed ingespand dus :Y)


Pff jeetje. Wat een larie koek stond hij dan te verkopen. Een kennis had ook interesse in die stevige. Maar hij wou ze niet los verkopen en ik kon op de een of andere manier niet helemaal de kijk krijgen op die luxe. Goed voorgevoel gehad dus of iets dergelijks. :+

MallyBelly

Berichten: 3538
Geregistreerd: 23-12-08

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:18

Klopt die brede was een leuk ding maar hij vroeg 1000 los per stuk.. En achteraf maar goed dat we ze hebben laten staan dus...

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 19:05

Afbeelding

Hier heb er eentje nog een paar uur lekker liggen zonnen en staat nu te grazen met mijn 2 kleintjes.
De andere zaten haar teveel achterna en ze is bang van mijn paard en sprong zo de paddock in over de draad van schrik :')

Zijn er nog meer mensen met aanwinsten?

StalNollie

Berichten: 9147
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 19:22

Afbeelding

Afbeelding


foto na het wassen en kammen
4 jarige ruin zou getuigd in enkel en dubbel span moeten zijn.. maar heeft enorme hengstenstreken en voetjes oppakken gaat niet. (zo makkelijk te pakken zijn in wei maar toen straks half uur gezeten hiervoor haha).
maar dat is allemaal binnen weekje opgelost.

foto voor het kammen
Afbeelding

Afbeelding

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 19:49

Ohh die is leuk! Die heb ik zien lopen en staan toen je hem denk ik al had:j in de zijstraat. Mooie kleur