Wie is er van plan naar Equitana Open Air 2018 te gaan?
Ja 26%  26%  [ 25 ]
Weet nog niet zeker of ik ga 51%  51%  [ 49 ]
Nee 22%  22%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 95

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 10 [ 245 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equitana Open Air 2018

 
Profiel   

Het vervolg van o.a.:
[EV] Equitana 2007
[EV] Equitana 2009
[EV] Equitana 2011
[EV] Equitana Open Air 2012
[EV] Equitana 2013
[EV] Equitana 2015
[EV] Equitana Open Air 2016
[EV] Equitana 2017


In 2019 is het pas weer Equitana in Essen in Duitsland. Dat duurt helaas nog even -O-
In de tussenjaren wordt er een verkleinde Open Air versie gehouden op de renbaan van Neuss in Duitsland. Het kleine zusje van de Indoor dus.


Wanneer:
25 t/m 27 mei 2018


Openingstijden:
Vrijdag, 25 mei 2018: 1000u - 2000u
Zaterdag, 26 mei 2018: 0900u - 2000u
Zondag, 27 mei 2018: 0900u - 1800u


Waar:
Neuss race-course (inner zone)
RennbahnPark
Am Rennbahnpark 1
D-41460 Neuss - Germany


Plattegrond 2016:
[ img ]


Kaarten:
De kaartverkoop start wss op 1 december 2017. Maar zullen via https://www.equitana-openair.com/ aangeboden worden.

Prijzen van 2018 zullen ongetwijfeld weer hoger zijn dan 2016, maar het is in ieder geval goedkoper dan Horse Event. Vorige keer was er zelfs een actie met twee kaarten voor de prijs van een. Dit waren de prijzen van 2016:

Dagkaart vrijdag
Adult: 7,- €
reduced*: 2,- €

Dagkaart zaterdag of zondag
Adult: 10,- €
reduced*: 5,- €

*Valid for Children from 6-15s and for disabled people (min. 80%) with ID-Card.
Entrance free for children under 6 years.


Milieusticker:
Er is een dikke kans dat je deze nodig hebt, want Neuss en Dusseldorf liggen in een Umweltzone 3. Ik heb gelukkig nog een sticker op mijn auto zitten door Equitana 2015. :D

Meer informatie:
https://www.anwb.nl/vakantie/duitsland/ ... ilieuzones


Voor meer informatie over Equitana Open Air 2018:
https://www.equitana-openair.com/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 10:36 



 
Profiel   

Jaaaa een topic *\o/* Ik heb we weer zin in hahaha! Lekker veel te veel geld uitgeven :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 10:56 



 
Profiel   

Ik stip het topic even aan, lijkt me super om daar eens heen te gaan, en in 2019 kom ik sws naar de indoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 11:00 



 
Profiel   

Ik lees ook even mee! Ben 2x op de "grote" Equitana geweest, die indoor. En ben toch wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die op de kleinere Equitana zijn geweest. Staat daar ongeveer dezelfde hoeveelheid aan Eskadron spul? Want daar ga ik voornamelijk voor denk ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 11:20 



 
Profiel   

marsyl schreef
Ik lees ook even mee! Ben 2x op de "grote" Equitana geweest, die indoor. En ben toch wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die op de kleinere Equitana zijn geweest. Staat daar ongeveer dezelfde hoeveelheid aan Eskadron spul? Want daar ga ik voornamelijk voor denk ik :)


Ben ik ook benieuwd naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 11:40 



 
Profiel   

Niet opgelet of er veel Eskadron was. Ik was meer gefocust op de IJslander gerelateerde merken. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 12:05 



 
Profiel   

Ik zal eens kijken hoe het valt, of we deze keer wel kunnen gaan. Andere jaren viel het net onhandig met andere plannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 15:24 



 
Profiel   

Nice! :D Ben benieuwd of er leuke koopjes zijn, en Eskadron! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 18:07 



 
Profiel   

Vorige keer heb ik aardig wat eskadron voorbij zien komen! Minder scherpe aanbiedingen dan indoor maar zeker wel leuke aanbiedingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 18:27 



 
Profiel   

Duality schreef
Vorige keer heb ik aardig wat eskadron voorbij zien komen! Minder scherpe aanbiedingen dan indoor maar zeker wel leuke aanbiedingen!


Leeeuk!

Mocht ieamnd ze weten, of tegenkomen, brand los! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 18:33 



 
Profiel   

Dit jaar voor het eerst naar de Indoor geweest. Superleuke dag gehad. Misschien volgend jaar de open air maar eens bezoeken! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 18:46 



 
Profiel   

Ik zit er over na te denken eventueel te gaan. Maar persoonlijk niet heel erg hard. Of er moet iemand gaan vanuit Lelystad/Harderwijk/Ermelo of langs 1 van deze plaatsen. Dan rij ik me liefde mee.

Hoewel ik boven heb aangegeven niet te komen... dom iets te snel geklikt....

De prijs maakt het wel verleidelijk. Maar ik kom inderdaad voor de aanbiedingen en show elementen (geen NH, vrijheidsdressuur enz dingen -niks persoonlijk- )

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 10:36 



 
Profiel   

Wil wel aan de ene kant, maar gaat financieel afhangen. Zeker nu ik zeer waarschijnlijk kan fluiten naar mijn verdiende geld van vorig jaar september.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 10:42 



 
Profiel   

In 2016 was er best veel Eskadron. Althans dat vond ik, bij elk kraampje was er vaak wel iets van Eskadron :) Wel minder dan Equitana Indoor, maar dat is logisch want het is ook een stuk kleiner!

Ik denk dat ik in 2018 ook wel weer wil gaan :) Vond het twee jaar terug echt super leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 11:06 



 
Profiel   

Ik acht de kans wel aanwezig dat ik komend jaar ga.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 18:23 



 
Profiel   

Ik ga eens kijken of ik iemand mee kan krijgen....
Dan delen we de reiskosten en is het nog gezellig ook.
Meeting doen met alle bokkers die zich hier melden en ook gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 11:21 



 
Profiel   

Ik vind de outdoor echt veeeel beter dan de indoor!
Wij gaan alleen nog maar naar Neuss :). Ik ga het al in mijn agenda zetten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 11:35 



 
Profiel   

Ik ga hoogstwaarschijnlijk wel met een vriendin. Vond open air wat betreft aandacht voor shows enz. beter dan indoor. Indoor kom je meer om te shoppen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 15:12 



 
Profiel   

Er nog nooit geweest, maar lijkt mij wel erg leuk om te gaan. Helaas weet ik zo niemand die mee zou willen.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-17 17:26 



 
Profiel   

Ik heb iemand geregeld die mee gaat (voor vrijdag) en 2 andere zitten op mogelijk (maar vermoed van niet)
A _Jody_ je ligt een soort van op de route. Ik rij dan vanaf Lelystad/Harderwijk/Ermelo. Dus we kunnen afspreken? Maar mijn dag ligt echt vast. Ik kan namelijk slecht tegen extreme drukte, dus geen zaterdag of zondag. Dan wordt ik echt kriegel van (en zware migraine)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 07:59 



 
Profiel   

Die staat al in de agenda. Ben nog nooit naar de Outdoor geweest (indoor meerder malen), en het is voor mij zo dichtbij (korter dan naar bijvoorbeeld Amsterdam!), dat is geen reden om niet te gaan. En de prijs is echt een lachertje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 08:05 



 
Profiel   

Is het het waard om vanaf Breda naartoe te gaan met de trein?
Iemand enig idee hoeveel je ongeveer kwijt bent als je met de trein gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 19:26 



 
Profiel   

Lous schreef
Is het het waard om vanaf Breda naartoe te gaan met de trein?
Iemand enig idee hoeveel je ongeveer kwijt bent als je met de trein gaat?


Zit er ook naar te kijken. Kom zelf vanuit Roosendaal. En alleeb met de auto vind ik uuuh niet zo fijn zo'n eind naar DL.. :oo

Tot heden niemand gevonden die nee wilt. Denk ook niet dat treinkaartenactie zal werken daar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 19:42 



 
Profiel   

Lous: via NS kan je dat makkelijk berekenen. Een enkeltje kost zo'n 30 euro. Ik persoonlijk zou dat te veel vinden. Dan zou ik eerder kijken of je iemand kan vinden met wie je mee kan rijden of iets dergelijks.
Kost je dan alleen al 60 euro aan treinreis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 09:10 



 
Profiel   

Ik heb geen auto, kleine kans dat ik die rond die tijd wel heb. Ja zestig euro is mij inderdaad te duur. En dan houd ik er rekening mee dat dat alleen nog maar meer kan worden.
Maar ik ben benieuwd hoe duur de auto word? Hoe ver zal Duitsland al zijn met het invoeren van hun nieuwe tolwegenplan rond die tijd?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 09:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 10 [ 245 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen