Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 46 [ 1132 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

DE Zuidlaardermarkt 2017!

 
Profiel   

Ik kon geen topic vinden dus ik open er 1 :D

17 oktober is het weer zover: De Zuidlaardermarkt. Dit jaar ga ik waarschijnlijk voor het eerst en ik ben zo benieuwd :):) Wie gaat ook? Kijken of kopen?
En show straks natuurlijk de nieuwe aanwinsten!!

http://www.zuidlaardermarkt.eu/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:13 



 
Profiel   

Ik ga waarschijnlijk weer heen! Gewoon om te kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:16 



 
Profiel   

Ja ik ga ook! *\o/* Ik ben benieuwd! Het is niet de bedoeling om iets te kopen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:17 



 
Profiel   

Ik ben er ook weer bij :D

En ik heb nogsteeds geen plek voor een paard dus er gaat niks mee naar huis :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:19 



 
Profiel   

Ik ga ook om te kijken. En misschien een broek ofzoiets.
Geen paard. Krijg ik mn pa achter me aan _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:19 



 
Profiel   

Ik heb dit topic toegevoegd aan de evenementenkalender :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 09:23 



 
Profiel   

Ik ben die week vrij en ga ook weer om te kijken! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 09:29 



 
Profiel   

Ik ga denk ik ook nog even kijken! Woon er 10 minuten vandaan O:)

Het is dat er al 4 paarden lopen, anders had ik wel wat mee willen nemen :=

Dit jaar zal het dus lekker kijken worden, en misschien nog wat kopen van de leuke marktkraampjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 09:32 



 
Profiel   

Ik ben wel van plan om te gaan. Dit jaar enkel kijken, niet kopen is de planning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 09:46 



 
Profiel   

Ik wil dit jaar ook weer graag heen maar ligt eraan of mijn man kan snipperen zodat ik zonder kids heen kan gaan, en anders heb ik pech. Ga ook puur heen te kijken (als ik ga) want heb geen ruimte voor meer pony's, maar misschien wel leuke hebbedingetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 10:42 



 
Profiel   

Ik ga ook!
Kijken. Alleen kijken.. :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 14:41 



 
Profiel   

Haha judith ik ben benieuwd naar je aanwinst straks :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 20:03 



 
Profiel   

Zuidlaren , vaste prik de laatste jaren :D
Meestal neem ik wel wat mee, heb nu ook nog een lopen die vorig jaar mee is gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 20:05 



 
Profiel   

Oh jammer, het valt niet in de herfstvakantie -O-

Jaarlijks familie-uitje, al sinds mijn prille jeugd. Alleen al in sociologisch opzicht zeer de moeite waard :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 20:06 



 
Profiel   

Ik ga ook met een vriendin. En een handelaar die ik ken zal waarschijnlijk daar ook wel heen gaan met een paar paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 20:15 



 
Profiel   

antje_vip schreef
Haha judith ik ben benieuwd naar je aanwinst straks :')


Niks want ik heb helemaal geen ruimte. Maar dat weerhoudt mij er niet van om te blijven kwijlen en doen alsof :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 08:03 



 
Profiel   

Ik wil ook heen!
Ben er enkel eens heel lang geleden geweest, en aangezien ik zo langzamer hand toch eens op zoek ben naar een grote pony/klein paard (jong onbeleerd het liefst) wil ik eens rondkijken. Verwacht niet iets te vinden, maar je weet maar nooit he?!

Iemand nog succesverhalen van vorige Zuidlaarder markten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 15:42 



 
Profiel   

Wij gaan ook, willen met vrachtwagen. Maar onze chauffeur is precies deze datum verhinderd. Iemand rijbewijs voor vrachtwagen en die mee wilt? Je word uiteraard betaald :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:44 



 

Ik ga ook heen! Helaas idd dat het niet in de vakantie valt, ik ga nu maar gewoon voor school aan. Begint de markt weer om 06:00?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:48 



 
Profiel   

Ik ga ook, altijd zo gezellig en leuk! De markt is om 0600 allang bezig maar dan onoffocieel, beginnen soms al om 0300 met uitladen.
Ga niks kopen want heb er al 4 haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 22:01 



 
Profiel   

Had graag dit jaar willen komen, maar we zijn al helemaal overgekomen om de horseevent mee te maken, dus wordt het helaas niet dit jaar. Ik hoop volgend jaar.
Ik lees natuurlijk wel weer mee, ben heel benieuwd waar iedereen mee thuis komt dit jaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 22:03 



 
Profiel   

Jammer dat het op dinsdag is! Dan moet ik helaas gewoon naar school... Daarnaast is het sowieso niet zo handig om te gaan want we hebben weer een stal leeg. En ik denk niet dat mijn vader heel blij word als daar straks weer een pony staat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 22:10 



 
Profiel   

Ik had graag gewild maar helaas valt het niet in de vakantie dit jaar.. :( , iemand die weet hoe ik mijn school over kan halen om vrij te krijgen? -O- Ziek melden is bij mijn school erg bekent dat wordt tegenwoordig bij iedereen gebruikt.

Ik ben benieuwd wat voor paardjes er gekocht worden hier op bokt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 22:17 



 
Profiel   

FennyPower schreef
Ik had graag gewild maar helaas valt het niet in de vakantie dit jaar.. :( , iemand die weet hoe ik mijn school over kan halen om vrij te krijgen? -O- Ziek melden is bij mijn school erg bekent dat wordt tegenwoordig bij iedereen gebruikt.

Ik ben benieuwd wat voor paardjes er gekocht worden hier op bokt :)


Zeggen dat je ouders of opa en oma zolang getrouwd zijn werkt vaak ook wel :D :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 22:57 



 
Profiel   

Ik ga ook weer! Gewoon om te kijken. En om een dekentje voor op de bank te scoren: vorig jaar hebben mijn vriend en ik namelijk een heerlijk babyzacht dekentje gekocht op de markt, en sindsdien hebben we spijt dat we geen tweede hebben gekocht :') in geen enkele winkel is een vergelijkbaar zacht dekentje te koop. Dus we hopen heeeeeeeel erg dat dezelfde marktkraam er weer staat. Oh ja, ik ga dus om paardjes te kijken maar de enige reden dat mijn vriend voor een tweede keer meegaat is dus om dat dekentje te kopen _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 23:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 46 [ 1132 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen