Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 71 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Reitsportmesse Niederrhein, iemand wel eens geweest?

 
Profiel   

Vandaag geweest echt een aanrader. Veel leuke aanbiedingen en koopjes.
Niet zo massaal als equitana maar aanbod genoeg.
Veel stands kan je pinnen niet bij allemaal.

Echt super geslaagd. Niet te druk zodat je ook lekker rond kan snuffelen.

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 19:09 



 
Profiel   

Wow jij hebt al je spaargeld uitgegeven! Ik heb alleen handschoentjes en paardensnoep haha. Paardensnoep zelf scheppen, geniaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 20:13 



 
Profiel   

Zijn er nog tips waar wij nog rekening mee moeten houden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 20:27 



 
Profiel   

Is het er warm of koud? T-shirt of trui? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 21:49 



 
Profiel   

Ik had een vest aan en das goed te doen. Tis niet koud binnen maar ook geen korte mouwen temperatuur.

Ik vond het wel grappig maar alleen als je er niet langer dan een uur voor hoeft te rijden. Dat is het zeker niet waard anders. 2 hallen waarvan 1 wel lekker shoppen en 2e hal wat te eten maar weinig te shoppen. Was er dus met nog geen 2 uur wel weer uit.
Hier 5 zakken marstall mash to go zakken gescoord die waren een euro per stuk ipv 2 euro. 2 blikken krafft elektrolyte snoepjes nieuw concept. Ideaal supplement om zo te geven. 3 mini Himalaya likblokken voor op meerdaagse wedstrijden en een voeremmer die ik nog nodig had.
Ook een mooi bruin gemeleerd schaapvacht gezien en dacht ik ga m halen maar toen was ie verkocht haha helaas.

Was heel rustig vond ik dus kunt rustig kijken. Veel eet stands en veel probeer zakjes altijd leuk.
Wel veel kleding die je kan scoren.


Laatst bijgewerkt door MelanieB op 10-11-17 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 22:03 



 
Profiel   

hollie schreef
Vandaag geweest echt een aanrader. Veel leuke aanbiedingen en koopjes.
Niet zo massaal als equitana maar aanbod genoeg.
Veel stands kan je pinnen niet bij allemaal.

Echt super geslaagd. Niet te druk zodat je ook lekker rond kan snuffelen.

[ [url=m/9rDEsL.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw goed geslaagd, leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 22:03 



 
Profiel   

MelanieB schreef
Ik had een vest aan en das goed te doen. Tis niet koud binnen maar ook geen korte mouwen temperatuur.

Ik vond het wel grappig maar alleen als je er niet langer dan een uur voor hoeft te rijden. Dat is het zeker niet waard anders. 2 hallen waarvan 1 wel lekker shoppen en 2e hal wat te eten maar weinig te shoppen. Was er dus met nog geen 2 uur wel weer uit.
Hier 5 zakken marstall mash to go zakken gescoord die waren een euro per stuk ipv 2 euro. 2 blikken krafft elektrolyte snoepjes nieuw concept. Ideaal supplement om zo te geven. 3 mini Himalaya likblokken voor op meerdaagse wedstrijden en een voeremmer die ik nog nodig had.
Ook een mooi bruin gemeleerd schaapvacht gezien en dacht ik ga m halen maar toen was ie verkocht haha helaas.

Was heel rustig vond ik dus kunt rustig kijken. Veel eet stands en veel probeer zakjes altijd leuk.
Wel veel kleding die je kan scoren.



Oe die elektrolyten snoepjes klinken interessant, waar had je die weg?

Ik rij er bijna 2 uur voor haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 22:06 



 
Profiel   

Wij gaan zondag!

Zijn er ook stands met spullen? Als in dekens, bitten enz. Of alleen maar veel kleding? Dat koop ik niet zo snel op een beurs haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 22:11 



 
Profiel   

Wij zijn vandaag geweest!
Heerlijk rustig, beide hallen 2 keer doorgelopen. 1 hal is veel shoppen en de ander een show en ongeveer 20 stands en eten, daar waren wel minder broeken van horka voor €10,00 en andere leuke aanbiedingen.
In de inkomsthal ook leuke aanbiedingen.
Ik heb een winterdeken gescoord met hals, een dressuursingel, een dressuurdekje en laten borduren, tussenjas, wintermuts en paar brochures. Vriendin had 3 kinderbroeken, 22 paar sokken, 2 bakken snoep en nog paar kleine dingen dacht ik, en andere vriendin had ook sokken en nog een paar kleine dingen.

Er staat een mooie kraam van spooks, veel rijbroek aanbiedingen, halsters, dekjes, dekens... je kan er in 2 uur door maar wij hebben op ons gemakje gelopen van half 11 tot half 4. En stonden pal bij de ingang geparkeerd... ik zou het adres op Facebook aan houden dan kom je op het terrein zelf...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 22:21 



 
Profiel   

Ooo wat is dan het adres? Ik heb geen Facebook

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 22:26 



 
Profiel   

Ufurio4e schreef
Ooo wat is dan het adres? Ik heb geen Facebook



[ img ]

Dit staat op facebook :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 22:29 



 
Profiel   

Het is bij Wunderland Kalkar

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 22:42 



 
Profiel   

Idd houd Wunderland aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 23:23 



 
Profiel   

Ik ga ook morgen! Kan je bij veel stands pinnen of is het aan te raden contant geld mee te nemen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 23:33 



 
Profiel   

Ik ben vandaag ook geweest, lekker rustig. Je kan niet overal pinnen dus zou zeker contant geld meenemen. Ik had een shirtje met vest aan en was genoeg. Denk dat het morgen en zondag drukker en dus warmer is. Veel plezier allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 23:52 



 
Profiel   

Wat een geweldige jas op de foto. Van welk merk is de jas? Ik ga er morgen langs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 00:48 



 
Profiel   

Die jas was op een stand met namaak Spooks, voor 50- euro
Maar die zijn er meer te verkrijgen,

Het is super overzichtelijk we waren er rond 10 uur en gingen om half 5 naar huis.
Ook paar mooie rijbroeken van Easy rider voor 50 en 55 euro.

Veel winterdekens ook in de aanbieding vanaf 40.-
Ik vondt t qua aanbod niet verkeerd, en aanbiedingen echt beter als p[ equitana

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 08:43 



 
Profiel   

Ik ga morgen. Is er Lemieux?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 09:21 



 
Profiel   

Ik ben ook gister geweest. idd veel kleiner dan de equitana maar zeker een leuke beurs... genoeg te shoppen en te kijken... Parkeren is op het terrein zelf, en dan wordt je ook nog met de bus tot de ingang gebracht.

Eten en drinken is er ook. Goed betaalbaar... als met al een leuke beurs voor een paar uurtjes..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 09:48 



 
Profiel   

Saaams schreef
Ik ga morgen. Is er Lemieux?

Nee niet gezien, is ook geen Duits merk he.. er zijn vooral Duitse merken zoals Eskadron en Pikeur

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 14:02 



 
Profiel   

Ik ga morgen. Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 15:44 



 
Profiel   

Het was heel druk vandaag maar wel leuke dingen gekocht!
Rood HV polo dekje voor onder mijn springzadel, een blauwe winterjas, hele fijne springschoenen en een grote bak met paardensnoep welke je zelf samen kon stellen.
Kwa aanbiedingen vond ik het een klein beetje tegenvallen maar we hebben wel een leuke dag gehad :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 19:14 



 
Profiel   

Ik ga onverwachts morgen ook. Heb niets nodig maar de er tussenuit is ook lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 19:25 



 
Profiel   

Ik ga morgen zoeken naar zwarte beugelriemen en hoofdstel met lage neusriem en koopjes jagen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 19:32 



 
Profiel   

Hoe zit het met de milieu sticker + winterbanden regel naar Kalkar?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 20:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 71 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen