Equitana Indoor 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myrtheke1995

Berichten: 140
Geregistreerd: 17-07-16

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 21:36

Eerste Equitana zit erop!
Aangezien ik geen gat in mijn hand heb (het is een zegen en een vloek tegelijkertijd O:) ), niet zoveel gekocht :D Maar hetgene wat ik wou hebben, gevonden en gekocht.
We hadden eigenlijk toch een beetje eerder moeten vertrekken, we zijn redelijk snel door alle standjes moeten gaan. Maar dan weten we dat weer voor de volgende keer ;) .

Mijn aankopen:
Zwarte regging van ea.st riding wear, gratis sokken en een voucher voor 15 euro erbij gekregen :D
Blauw shirt van Aztec Diamond
Jas van Spooks

Mijn stiefvader heeft nog een kleine lederen tas gekocht.

Waarschijnlijk ga ik nog een shirt van ea.st riding wear online kopen, er stond zo’n leuke tekst op de achterkant :o

Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 22:12

Er was een standje die verkocht dit pad, ik heb hem niet gekocht, maar heb nu echt spijt... maar geen idee bij welke shop dat was * dom *

Misschien jullie?


Afbeelding

Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 02:57

Ik heb juist helemaal geen gratis hoevenkrabbers en sleutelhangers en dingen gezien, waar dan?

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 07:57

Zat in een tas samen met de energie drink en snoepjes. Gifgroen met roze borstelharen erop.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 08:40

Equitana 2019 zit erop. Ik zie jullie tijdens Equitana 2021 (wow wat klinkt dat ver weg)
Gaan we dan kijken of we een grote bokt meeting houden? We zullen het zien.

Zaterdag 13 maart tot zondag 21 maart 2021. Staat al in mijn agenda, want dan kan ik op tijd vrij vragen. Wat ik zal altijd door de weeks gaan. En geen idee wat mijn rooster gaat doen.


Wat ik mij trouwens af vroeg, ik zag aankondigen voor Open Air hangen. Ik was in de veronderstelling dat Indoor en Open Air zich altijd om en om deden, dus 2017 Indoor, 2018 Open Air, 2019 Indoor en dan dus 2020 Open Air. Alleen nu zag ik dat Open Air in Juli 2019 is (over 4 maanden dus!)

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-19 08:48

Dat zagen wij inderdaad ook hangen maar dat is in Mannheim en niet in Neuss. Volgens mij is volgend jaar de grote outdoor weer.

Boktmeeting lijkt me leuk! Straks zitten we allemaal bij elkaar in hetzelfde hotel haha :')

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:00

Equitana 2020 USA in Lexington :+

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:55

Wij zijn zaterdag geweest. Eerst heel lang in de file gestaan. Wordt allemaal zo slecht aangegeven wat vol is enz. Dus uiteindelijk op p10 geparkeerd.
We hadden aan 1 dag eigenlijk te weinig om alles rustig te bekijken. Dus ook een aantal dingen die ik nodig was, niet gehaald.
Maar al met al was het wel heel gezellig. We hebben een leuke dag gehad. En nog op t allerlaatste moment een mooi halster kunnen scoren (na 7u).

Wij hebben ook niets gevonden van gratis dingetjes enz. Hadden we ook niet echt de tijd voor moet ik zeggen.

Geen foto van al mijn aankopen gemaakt, sorry. Maar wel van mijn nieuwe halster.Afbeelding

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:01

Ipsilonka schreef:
Equitana 2020 USA in Lexington :+



Dat is het betere werk denk ik :j :j :j

Straks moet ik nog gaan kiezen tussen Tokyo en Lexington := .

Oud klasgenoot van mij gaat hoogstwaarschijnlijk naar de paralympics en ik denk er over om daar heen te gaan..supporten :P

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:41

Nog even mijn Equitana aankopen showen te paard :) De frontriem en hackamore scharen zijn nieuw!

Afbeelding

wendyh

Berichten: 236
Geregistreerd: 28-02-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:34

Dit zijn mijn aankopen van gister.
De voerschep en het voer (op de 2 zakjes van Pavo na) heb ik gekregen.
Afbeelding

scilla123

Berichten: 669
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:20

Stille meelezer hier...

Wendyh...Leuk dekje, heb ik ook gekocht :o

Hier vorige week ook geweest en weer wat dingetjes gekocht. Ook gewoon weer bij p10 geparkeerd. Is het makkelijkst vind ik. Auto uit, gelijk bus klaar, terugweg ook. We kwamen de messe uit en de bus kwam aanrijden,ideaal. Vond het wel wat minder dan de vorige jaren. Was naar aantal dingen op zoek, maar niet in geslaagd helaas. Maar toch weer met genoeg thuisgekomen :P

Annie_23

Berichten: 61
Geregistreerd: 16-03-16
Woonplaats: Vlak bij de Drunense duinen

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:06

Wat een leuke dag was het gister! Half 9 in de auto vanaf Den Bosch en navigatie op P10. Toch een stukje voor Essen gereden zonder groene sticker... oeps! Hopelijk niet geflitst! P10 ging soepel! We hadden een super timing en hebben nergens langs hoeven wachten.
Ik ben op zoek gegaan naar de eggersman emmers die @MelanieB op de foto had gezet... uitverkocht...
wel een tasje van louven gescoord zonder email aanmelding haha :D
Gratis pavo vital en een grote portie nuggets! Zweep en bak met slobber heb ik gekocht. Het was een leuke dag!
Afbeelding

Afbeelding

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 15:18

Dat hele dure Marshall voer had ik 2 proefemmertjes van, nou dat vinden ze dus niet te eten. De nuggets geperst lucerne ook niet en ik heb toch normaal zeker aan mijn fjord geen kritische eter.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 16:54

Afbeelding
Afbeelding

M'n ouwe sokje met z'n nieuwe halster van Equitana <3 Dekje ook op z'n rug, in het plastic, want hij verhaard als een malle... :')

germie

Berichten: 25946
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:04

Ik had dus diverse soorten snoepjes en ook hennepbrokken, mijn paard heeft het allemaal laten staan. Ik heb alleen nog wat in die Louventas zat.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 21:51

Hier eten ze tot nu toe alles wel maar heb zodanig veel dat ik even zoet ben, maakt eerst het ene op voor ik het ander probeer.

Tilmar

Berichten: 3315
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 23:19

Mijn paard is zo dol op die paardensnoepjes van de schep kraam! Echt schattig is dat. Gelukkig een grote emmer, heb er flink mee lopen slepen, maar dat is dus de moeite waard.
Mijn dochter heeft speciale slobber van Marstall meegenomen voor de mini ponies en die vinden het heerlijk!!
En ik heb de konijnen een hooi blok gegeven... Daar was na een dag al niks meer van terug te vinden :D nou ja, wel goedgekeurd dus!

prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 23:28

Hier werden de schep snoepjes ook heel smakelijk opgegeten vandaag.

Nu doet ze sowieso al een moord voor snoepjes, maar meestal wacht ze wel braaf. Nu werd het emmertje bijna uit m'n handen gejat >;) :Y) }:0

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 00:03

Wel leuk nog iemand tegen te komen die die paarden gras/luzerne blokken aan de konijnen geeft. Hier neem ik ook af en toe eens eentje mee. Heb er echter veel dus niet te vaak loopt anders best hard op die blokken.

@Tilmar, Bergwiesen mash toevallig?

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 01:37

germie schreef:
Ik had dus diverse soorten snoepjes en ook hennepbrokken, mijn paard heeft het allemaal laten staan. Ik heb alleen nog wat in die Louventas zat.

Hier worden de proefzakjes ook door alle paarden met lange tanden opgegeten :')
Terwijl het echt fijn spul is qua geur en uiterlijk!

Tilmar

Berichten: 3315
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 07:14

Lori schreef:
Wel leuk nog iemand tegen te komen die die paarden gras/luzerne blokken aan de konijnen geeft. Hier neem ik ook af en toe eens eentje mee. Heb er echter veel dus niet te vaak loopt anders best hard op die blokken.

@Tilmar, Bergwiesen mash toevallig?


Mijn konijnen krijgen altijd al Grasmix van Hartog. Goedkoper en betere kwaliteit dan die pakken hooi voor konijnen (krijgen ze ook).
En die hooiblokken leek me wel leuk voor ze, ze waren zo zwaar om mee te nemen :j en dus vrij snel gesloopt. Kan niet echt zien of ze er veel van gegeten hebben. Ik heb de konijnen op vlas, die korte stukjes hooi lijken op het vlas.

En het zou zomaar kunnen dat het bergwiesen mash is!

Mijn paard wilde ook al het hele doosje met snoepjes opeten :D

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 08:48

xLiez schreef:
Dat zagen wij inderdaad ook hangen maar dat is in Mannheim en niet in Neuss. Volgens mij is volgend jaar de grote outdoor weer.

Boktmeeting lijkt me leuk! Straks zitten we allemaal bij elkaar in hetzelfde hotel haha :')


Op die fiets :+ Is dat nieuw ofzo? Nouja, meestal zoek ik alleen de datum op van indoor en laat ik outdoor links liggen. Dus vandaar dat het mij opeens op viel.

Als we een hotel boeken met zijn alle kan zomaar opeens het halve hotel vol zitten. Zouden we dan korting krijgen :)* :Y) Ik ben en blijf een nederlandse :D

Al vond ik het wel fijn hoor dat ik mijn huisje had geboekt. Alleen de volgende keer ga ik niet naar Equitana de dag voor vertrek. Want ik stond op woensdag al dingen op te ruimen omdat ik daar donderdag geen tijd voor had, omdat ik vrijdag voor 10.00 uit het huisje moest wezen.

Ipsilonka schreef:
Equitana 2020 USA in Lexington :+

Pffftt, jij weet het helemaal mooi te maken _O-
Mocht ik een geld prijs winnen is het misschien een optie, maar dan zou ik eigenlijk liever naar australie willen, al hoe wel... met al die grote kruip beesten daar.... >;)

Wendy1978

Berichten: 6488
Geregistreerd: 24-09-07
Woonplaats: Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:34

Sjolvir schreef:
Dat hele dure Marshall voer had ik 2 proefemmertjes van, nou dat vinden ze dus niet te eten. De nuggets geperst lucerne ook niet en ik heb toch normaal zeker aan mijn fjord geen kritische eter.

Was dat die van die blauwe zak toevallig?
Die van die proefemmertjes voor 2,50?
anders wil ik ze graag van je overnemen evt, mijne vind het erg lekker :))

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 18:00

prugelpiet schreef:
Hier werden de schep snoepjes ook heel smakelijk opgegeten vandaag.

Nu doet ze sowieso al een moord voor snoepjes, maar meestal wacht ze wel braaf. Nu werd het emmertje bijna uit m'n handen gejat >;) :Y) }:0

Dan begrijp je vast ook waarom wij geen snoep meegenomen hebben :D