Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 65 van de 71 [ 1772 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 71  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equitana Indoor 2019

 
Profiel   

Ik vind snoep altijd zo'n geldverspilling, je hebt voor 8 euro ook 20kg brok. En dan geef ik ze dat liever. Bovendien lust mijn paard dat, en veel snoep niet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 20:19 



 
Profiel   

germie schreef
Ik vind snoep altijd zo'n geldverspilling, je hebt voor 8 euro ook 20kg brok. En dan geef ik ze dat liever. Bovendien lust mijn paard dat, en veel snoep niet.


Ik gebruik het als beloning en ik doe er 2 jaar mee. Dus dan is het die 8 euro ook geen geld.
Hij werkt net wat beter mee op die manier. Ook handig met de oefeningen rekken en strekken aan de hand, hij probeert echt dat snoepje te pakken. Als ik iets in mijn hand heb vind meneer het niet aantrekkelijk. Ik moet echt iets kunnen uitsteken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 20:29 



 
Profiel   

@Tilmar, hier eten ze ook gewoon mee met het hooi van de pony's. Meng nu telkens kruidenhooi (equifyt) door hun voer vinden ze ook geweldig. :D

Hier lusten ze het meeste wel maar koop nooit geen emmers schepsnoep op beurzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 22:31 



 
Profiel   

[ img ]

Stom stom stom, wel op de foto, niet meegenomen... best wel spijt van

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 23:08 



 
Profiel   

Mijn ponys eten het schepsnoep makkelijk, mijn oudje wil het niet eens in zn buurt hebben, paar keer aandringen en dan staat is al met zn achterbeen te dreigen :') wat ie normaal nooit doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 23:39 



 
Profiel   

Wendy1978 schreef
Sjolvir schreef
Dat hele dure Marshall voer had ik 2 proefemmertjes van, nou dat vinden ze dus niet te eten. De nuggets geperst lucerne ook niet en ik heb toch normaal zeker aan mijn fjord geen kritische eter.

Was dat die van die blauwe zak toevallig?
Die van die proefemmertjes voor 2,50?
anders wil ik ze graag van je overnemen evt, mijne vind het erg lekker :))


Ja, de proefemmertjes van 2.50, 2 varianten.. van dat gekke dure voer zonder granen, ruikt best lekker, maar de paarden denken daar echt anders over, zowel geweekt als gewoon gevoerd ze vinden het vies en dan zat er maar minibeetje in bij hun normale eten. (pavo vital, beetje lijnzaad en wat lucerne) Dat die knabstrupper het niet moet, oke, die vind wel vaker eens iets niet lekker, maar de fjord?????

Mijn frontriem is in gebruik (wit, roze en paarse steentjes), dekje en halster ook van daar.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 14:27 



 
Profiel   

Raar, ja dat ze het niet eten, en dan vooral fjordje niet. Dat zijn net nog geen wandelende vuilnisbakken.
Je had 2 soorten schepsnoep kramen. 1tje met veel soorten fruit en kruiden enz. In sterren, hartjes en grote brokjes enz. (en die roken ook heerlijk, ik kreeg er echt trek van) daar neem ik altijd een grote emmer. Maar er was er ook 1tje die was zonder troep erin (met snel langslopen gelezen) en dat leken wel mensen snoepgoed (gecoat oa) en er zat geen duidelijk geur aan. Had iemand van die laatste kraam meegenomen? Ben benieuw hoe de dieren daar op reageren.

Setje is trouwens mooi Hepsie, staat je heel goed! ;) :D :+ Ik herken het dekje en halster niet, niet gezien waarschijnlijk. Anders had ik ze waarschijnlijk ook gehaald.

Caira: als je erachter kan komen welke kraam het was, kan je eventueel kijken of je het online kan kopen! Heb ik ook met een hoofdstel gedaan enkele edities terug. Toen was ik en mijn vriendinnen blut en dus kon het hoofdstel niet mee. 3 maanden laten had ik hem dan toch in huis *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 23:31 



 
Profiel   

Die grote bak schepsnoep die zo heerlijk roken hebben wij ook meegenomen. Sommige ruiken zoo lekker dat je ze bijna zelf zou eten. Hier zijn ze er dol op!

Heb expres niet al die proefzakjes meegenomen ben niet zo'n fan van om de ze zomaar van allerlei voer te geven

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 08:36 



 
Profiel   

Lootje1991 schreef
Sjolvir dat dekje heb ik ook. En van vriendin moest ik eigenlijk ook halster en bandages bij kopen maar vond dat een beetje te veel van het goede
[ [url=m/nRiPzp.jpg]Afbeelding[/url] ]
:D


Stille meelezer hier.
Van welk merk is dit dekje? Zo iets zoek ik namelijk al een tijdje :D (ben zelf niet naar equitana geweest dit jaar)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 10:58 



 
Profiel   

Ehm dat weet ik niet uit mijn hoofd maar wil het wel voor je nakijken? Hij was niet zo duur. Zonder afdingen 18€

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 11:48 



 
Profiel   

Lootje1991 schreef
Ehm dat weet ik niet uit mijn hoofd maar wil het wel voor je nakijken? Hij was niet zo duur. Zonder afdingen 18€


Als je dat zou willen doen graag! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 11:58 



 
Profiel   

Haha, ik ging even zoeken in het Duits op Halfter Rosen en toen kreeg ik een prachtige bikini van Dolce en Gabbana tegen die prachtig combineert met dit sjabrak }> .

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 13:13 



 
Profiel   

Ik heb de enquete van equitana ingevuld en aangegeven dat het toch behoorlijk duur en klein was en geen echte koopjes. Als meer mensen dat doen, dan is het hopelijk over 2 jaar wel weer groter.
Ik miste gewoon echt de halen met overjarige koopjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 13:48 



 
Profiel   

chamion schreef
Raar, ja dat ze het niet eten, en dan vooral fjordje niet. Dat zijn net nog geen wandelende vuilnisbakken.
Je had 2 soorten schepsnoep kramen. 1tje met veel soorten fruit en kruiden enz. In sterren, hartjes en grote brokjes enz. (en die roken ook heerlijk, ik kreeg er echt trek van) daar neem ik altijd een grote emmer. Maar er was er ook 1tje die was zonder troep erin (met snel langslopen gelezen) en dat leken wel mensen snoepgoed (gecoat oa) en er zat geen duidelijk geur aan. Had iemand van die laatste kraam meegenomen? Ben benieuw hoe de dieren daar op reageren.

Setje is trouwens mooi Hepsie, staat je heel goed! ;) :D :+ Ik herken het dekje en halster niet, niet gezien waarschijnlijk. Anders had ik ze waarschijnlijk ook gehaald.

Caira: als je erachter kan komen welke kraam het was, kan je eventueel kijken of je het online kan kopen! Heb ik ook met een hoofdstel gedaan enkele edities terug. Toen was ik en mijn vriendinnen blut en dus kon het hoofdstel niet mee. 3 maanden laten had ik hem dan toch in huis *\o/*


Bedoel je die met de fellere kleuren zegmaar?? Die heb ik 2 jaar terug wel meegenomen, nu niet |o maar ze vinden die bij mij echt heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 13:59 



 
Profiel   

germie schreef
Ik heb de enquete van equitana ingevuld en aangegeven dat het toch behoorlijk duur en klein was en geen echte koopjes. Als meer mensen dat doen, dan is het hopelijk over 2 jaar wel weer groter.
Ik miste gewoon echt de halen met overjarige koopjes.


Maar ik miste dat niet. Dan was ik er echt niet in een dag doorheen gekomen :')

Ik heb ze ook niet top beoordeeld trouwens. Ze moeten echt wat gaan doen aan parkeren, anders ga ik gewoon niet nog een keer. Voor de koopjes hoef je het inderdaad niet te doen, dan kan ik het beter online bestellen als ik er 1,5 uur over doe om te parkeren }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 18:19 



 
Profiel   

Ik heb alleen aangegeven dat ik het western deel maar matig vond. Veel meer van verwacht, en die hal was vreselijk opgepropt waar andere hallen veel ruimer waren, met ook bredere gangpaden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 19:02 



 
Profiel   

Pauley schreef
Lootje1991 schreef
Sjolvir dat dekje heb ik ook. En van vriendin moest ik eigenlijk ook halster en bandages bij kopen maar vond dat een beetje te veel van het goede
[ [url=m/nRiPzp.jpg]Afbeelding[/url] ]
:D


Stille meelezer hier.
Van welk merk is dit dekje? Zo iets zoek ik namelijk al een tijdje :D (ben zelf niet naar equitana geweest dit jaar)


Eh, dat wordt lastig, kraampje uit het oostblok gok ik zo. Geen idee hoe die heten, stond ook nergens.
Ze stonden er 4 jaar geleden ook wel, maar naam?? Noop.. geen idee, en dekje is denk ik soort van huismerk dekje van hun. Staat Mustang op, maar dat is het dan ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 19:32 



 
Profiel   

Sjolvir schreef
Pauley schreef


Stille meelezer hier.
Van welk merk is dit dekje? Zo iets zoek ik namelijk al een tijdje :D (ben zelf niet naar equitana geweest dit jaar)


Eh, dat wordt lastig, kraampje uit het oostblok gok ik zo. Geen idee hoe die heten, stond ook nergens.
Ze stonden er 4 jaar geleden ook wel, maar naam?? Noop.. geen idee, en dekje is denk ik soort van huismerk dekje van hun. Staat Mustang op, maar dat is het dan ook.


Jammer. Toch erg bedankt voor het kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 19:36 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
germie schreef
Ik heb de enquete van equitana ingevuld en aangegeven dat het toch behoorlijk duur en klein was en geen echte koopjes. Als meer mensen dat doen, dan is het hopelijk over 2 jaar wel weer groter.
Ik miste gewoon echt de halen met overjarige koopjes.


Maar ik miste dat niet. Dan was ik er echt niet in een dag doorheen gekomen :')

Ik heb ze ook niet top beoordeeld trouwens. Ze moeten echt wat gaan doen aan parkeren, anders ga ik gewoon niet nog een keer. Voor de koopjes hoef je het inderdaad niet te doen, dan kan ik het beter online bestellen als ik er 1,5 uur over doe om te parkeren }:0


Ik miste de derderangs koopjes ook niet en had zelfs geen problemen met parkeren :)
P5 is mijn favoriete parkeerplek en kon daar zo heen rijden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 21:28 



 
Profiel   

Parkeren vonden wij juist weer top geregeld. Verder was de omvang van de beurs juist prima om in 1 dag te kunnen doorlopen. Wat ik vooral miste was de diversiteit aan spullen. Het wordt meer een pot nat. Zo was er weinig tot niks voor mennen en zag je ook van andere diciplines weinig voorbij komen. De echt unieke producten en rasspecifieke producten waren weer minder dan twee jaar geleden. Het kost natuurlijk ook veel om 9 dagen op een beurs te staan dus vele kleinere unieke bedrijfjes zal dat snel afschrikken. Terwijl die juist een aanwinst kunnen zijn.

De mega goedkope koopjes van overjarig spul mis ik overigens ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 21:32 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
Ze moeten echt wat gaan doen aan parkeren, anders ga ik gewoon niet nog een keer. Voor de koopjes hoef je het inderdaad niet te doen, dan kan ik het beter online bestellen als ik er 1,5 uur over doe om te parkeren }:0


Dan rij je de volgende keer met mij mee ;) Ik rij er zo heen, geen probleem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 21:59 



 
Profiel   

Wij ook geen problemen met parkeren p10 zo snelweg af hop erop, bus staat klaar 10 min later binnen..héérlijk

Vond ook veel van hetzelfde en weinig voor andere disciplines.
Ik (nou ja mijn kinderen) miste wel de superkoopjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 09:11 



 
Profiel   

P10 was echt appeltje eitje op navigatie, maar het stond ook gewion keurig met borden aangegeven. Formaat beurs vond ik prima, niet alles gezien in 1 dag, want ik ga niet zo hard. Wel paar mooie dingen gezien, maar die hadden minder moooi prijskaartje dus ze daar gelaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 13:48 



 
Profiel   

P10 is zo te vinden, dat was geen probleem. Maar ik heb dus op de enquete ingevuld dat het klein was en te weinig koopjes en te weinig diversiteit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 14:25 



 
Profiel   

Maar kan de organisatie van een beurs dan invloed hebben op het aantal koopjes?

Lijkt mij niet...dat is het geen wat de verkopers mee nemen en aanbieden.

Ik zou idd meer diversiteit willen zien de volgende keer en weer net zo groot als vroeger.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 20:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 65 van de 71 [ 1772 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 71  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen