Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 66 van de 71 [ 1772 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 71  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equitana Indoor 2019

 
Profiel   

Ik.heb gezegt dat er meer rust plekken moeten zijn nu zit iedereen her en.der op de grond
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 21:01 



 
Profiel   

R_emkee schreef
Ik.heb gezegt dat er meer rust plekken moeten zijn nu zit iedereen her en.der op de grond


Zat prima hoor, de grond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 21:10 



 
Profiel   

Hebben jullie mail gehad over de enquête?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-19 23:30 



 
Profiel   

Ja, de enquête kwam per mail.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 13:38 



 
Profiel   

Ah oké vandaar dat ik niets kreeg ;) ik had kaartjes via een leverancier namelijk :=

Ik vond parkeren overigens top! Stond op 9

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 17:33 



 
Profiel   

Hier ook enquête ingevuld. Ook ik vond dat er echt te weinig plekken waren waar je even kon zitten. En ik stem voor meer kluisjes (die er overigens volgens hun klantenservice niet meer waren na de verbouwing :’) ) Zodat er hopelijk minder van die mega irritante trolleys zijn.
En idd meer variatie en koopjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 18:57 



 
Profiel   

Ik heb ook aangegeven dat ik het constante vertalen in het Duits bij Monty Roberts ook erg storend vond. Leer verdorie Engels man...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 20:16 



 
Profiel   

JudithO schreef
Ik heb ook aangegeven dat ik het constante vertalen in het Duits bij Monty Roberts ook erg storend vond. Leer verdorie Engels man...


Ja klopt! Dat vind ik echter sowieso storend aan de Duitse media, die nasynchronisatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 20:31 



 
Profiel   

Ik vraag mij af hoe jullie meer koopjes en meer variatie zien. Ik denk namelijk dat het ook gewoon een kwestie is van het huren van een standplaats op zo'n evenement. Ze zullen toch moeilijk tegen bedrijf A kunnen zeggen dat ze er alleen mogen staan als ze niet merk X en Y verkopen omdat bedrijf B dat al verkoopt en andersom. Zeker nu er ook minder stands waren zullen de standprijzen misschien ook wel duurder zijn geweest. Koopjes vind ik ook een vaag begrip en is voor ieder anders te interpreteren. Ik vind een rijlegging van 15 euro voor een voor mij onbekend merk best een koopje. Ik vond mijn PK rijbroeken ook een leuk geprijsd met betrekking tot de originele prijs.
Maar ik vond ook wel de meeste shirtjes niet mooi of te duur in verhouding tot de uitverkoop bij de EJ.

Over 2 jaar hoop ik weer te gaan, hier is het ook gewoon een gezellig dagje uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 20:42 



 
Profiel   

Als een beurs wordt georganiseerd komt er meer bij kijken dan alleen de beurs open stellen voor standhouders. Het is ook een kwestie van bedrijven benaderen en deze dan binnenhalen. Zo kan dat in bepaalde gevallen, als men meer diversiteit wenst, ook tegen bepaalde kortingen etc. Dus daar kan een beurs wel op sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 20:47 



 
Profiel   

Voor koopjes moet je gewoon niet gaan...eerst een tank van je auto leeg rijden, entree, parkeerkosten, eten en eventueel een hotel overnachting.

Ik was al 100 euro kwijt aan benzine, hotel en parkeergeld. En dan rijd ik een seicento, had ik gratis entree en heb ik iets te eten nog niet eens meegerekend.

Dan kan ik beter via internet bij een winkel mijn spullen kopen in de uitverkoop en 7 euro verzendkosten betalen.
Maar hier is het ook nog steeds een gezellig weekendje uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 21:14 



 
Profiel   

Cowgirl schreef
Voor koopjes moet je gewoon niet gaan...eerst een tank van je auto leeg rijden, entree, parkeerkosten, eten en eventueel een hotel overnachting.

Ik was al 100 euro kwijt aan benzine, hotel en parkeergeld. En dan rijd ik een seicento, had ik gratis entree en heb ik iets te eten nog niet eens meegerekend.

Dan kan ik beter via internet bij een winkel mijn spullen kopen in de uitverkoop en 7 euro verzendkosten betalen.
Maar hier is het ook nog steeds een gezellig weekendje uit.

Dat dus. Ik vond het ook gezellig. En omdat het minder druk was, ook meer de kans om met standhouders te praten. Of die gezellige PRE die aan je hand wilde knabben en heel beleeft stopte als je dat niet goed vond :D

Ik ga niet voor de koopjes, tenzij je er toevallig bij uit komt omdat je het toch zoekt, zoals die kalfsleren lange chaps :D maar ik heb niks met 20 setjes in alleen een ander kleurtje. Ik hang gerust een donkerbruin hoofdstel op een vos-stippel paard met een zwart zadel erbij en dan een rood dekje eronder. Oh, en dan creme-witte teugels (ongebleekte katoen).

Ik miste eigenlijk vooral een paar vrachtwagens. Ik heb nog wat ideeën nodig voor de inrichting, maar de enige vrachtwagen die er stond, had weer zo'n volstrekt onlogische indeling die niet kan in mijn wagen en die ik ook niet wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 23:26 



 
Profiel   

Je bedoeld een grote vrachtwagen zeker? Want er stonden wel een aantal mooie B rijbewijs vrachtwagentjes. Ik heb wel wat goedkope dingen gekocht maar dat was ook puur omdat ik er tegen aan liep en nog ergens wat heb kunnen afdingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 09:53 



 
Profiel   

Cowgirl schreef
Je bedoeld een grote vrachtwagen zeker? Want er stonden wel een aantal mooie B rijbewijs vrachtwagentjes. Ik heb wel wat goedkope dingen gekocht maar dat was ook puur omdat ik er tegen aan liep en nog ergens wat heb kunnen afdingen.

Nou, ja, in ieder geval dwars geplaatst. Van enkele trailers nog wat ideeën gevonden die als basis kunnen dienen, maar verder viel het een beetje tegen.
Dat kleine spul was ook vooral gebouwd voor de mens en niet voor het paard. In dat opzicht was ik niet echt onder de indruk van wat er aan wagens stond, nog los van de maat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 19:18 



 
Profiel   

ikke schreef
Dat kleine spul was ook vooral gebouwd voor de mens en niet voor het paard. In dat opzicht was ik niet echt onder de indruk van wat er aan wagens stond, nog los van de maat.



Dit...

Echt er was bijna meer aanwezig voor de ruiter dan het paard. En misschien dat sommige dit fijn vinden, maar aangezien ik a goedkoper bij bristol/zeeman/wibra ben met shirtjes en vesten en b de meeste maten past mij toch niet..

Ik ben nooit van de merken geweest. Waarom zou ik een A merk kopen die 50 euro in de aanbieding is, als ik een vergelijkbaar product voor 15 euro kan kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 21:35 



 
Profiel   

JudithO schreef
Ik heb ook aangegeven dat ik het constante vertalen in het Duits bij Monty Roberts ook erg storend vond. Leer verdorie Engels man...

hahaha vond ik ook, die Duitsers gaan geen Engels praten, die vinden van zichzelf dat iedereen dat maar moet begrijpen. Kijk maar naar Angela Merkel, die spreekt tegen iedereen Duits, maakt ni uit vanwaar ze komen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 18:12 



 
Profiel   

Ja of Duitse tv. Vreselijk! Laatst in Oostenrijk ook, was het A team op tv. Leuk! Totdat ze begonnen te praten ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 12:12 



 
Profiel   

Vandaag dan ook mijn laatste aankoop van Equitana binnen. Smalle lichte (biothane) lange teugels voor het werken vanaf de grond.
Blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-19 17:52 



 
Profiel   

Hier nog iemand die naar Equitana open air gaat volgende week?
Ik heb 2 kaarjes maar ik kan helaas toch niet gaan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 14:04 



 
Profiel   

JudithO schreef
Hier nog iemand die naar Equitana open air gaat volgende week?
Ik heb 2 kaarjes maar ik kan helaas toch niet gaan...


?? Is pas 2020 :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 16:33 



 
Profiel   

Drico schreef
?? Is pas 2020 :P

Nee, is *ook* in 2020. ;-)
De nieuwe 2019 editie is in Mannheim, de (normale) 2020 een stuk dichterbij in Neuss.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 17:16 



 
Profiel   

Dallista schreef
Drico schreef
?? Is pas 2020 :P

Nee, is *ook* in 2020. ;-)
De nieuwe 2019 editie is in Mannheim, de (normale) 2020 een stuk dichterbij in Neuss.


Oh sorry! Helemaal niet aan gedacht haha. Helaas voor ons een beetje veel te ver

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 18:06 



 
Profiel   

Hoi! Weten jullie toevallig hoe de exposant heet die ter plekke naambordjes houtbrandt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 18:48 



 
Profiel   

Hotti Klamotti?

https://www.equitana.com/en/Hotti-Klamotti/exh48041/

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 22:15 



 
Profiel   

Wie weet hoe die Nederlandse exposant heet met bitten te kust en te keur.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 23:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 66 van de 71 [ 1772 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 71  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen