Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 71 [ 1772 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 71  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equitana Indoor 2019

 
Profiel   

Hallo iedereen,
In 2019 is het weer zover. EQUITANA, een internationale paardensportbeurs. Maak in negen dagen kennis met de complete paardenwereld. En als ze compleet zeggen, bedoelen ze compleet. Grof gezegd, hebben ze het niet bij Equitana, dan bestaat het (nog) niet!

Elke 2 jaar te vinden in de beurshallen van Essen, Duitsland. Een enorm grote evenement waarbij alle takken van de paardensport vertegenwoordig zijn. Ook zijn er elke dag zeer veel shows en demonstraties te bekijken die zijn verdeeld over alle hallen.

Maar voor de shop-a-holics onder ons. Er zijn ook ontzettend veel kraampjes te vinden waar producten, diensten, paarden en vakanties worden verkocht. In 2017 waren er ruim 750 bedrijven uit 30 landen. Persoonlijk; het voelt aan als 3.000 kramen.

Maar goed, wanneer is dit nu?
Zaterdag 9 maart tot en met zondag 17 maart 2019.
Elke dag van 10.00 tot 19.00.

Parkeren kan vlak bij de hallen van Essen, maar deze zitten al heel snel vol (meestal al rond 9 uur) Daarna wordt je via goed aangegeven borden verwezen naar parkeerterrein buiten de stad. Er zijn pendelbussen die rijden, deze zijn gratis. Parkeren is meestal tussen de 5 a 10 euro per auto. Vorig editie werd er gezegd 9 euro op de site, maar aan de kassa werd er 5 gerekend.

De link hieronder geeft alle parkeerterrein aan. De grootste is hierbij P10.
https://www.equitana.com/en/Car/62/

LET OP: Essen ligt in een mileu zone. De groene sticker is dus verplicht!!!
Mocht er in maart nog sneeuw en ijs liggen in Duitsland dan zijn winter en all seasonbanden verplicht. Wordt erop gecontroleerd kan je een boete krijgen.

In dit topic gaan we genieten van de voorpret, wachten we het programma af (oktober) en gaan we plannen met wie we gaan, wanneer we gaan en vragen we tips en tricks. En achteraf natuurlijk even de aankopen showen.

En wie weet, dit jaar een bokt meeting? Op de dag dat de meeste bokkers komen? Of zou bokt.nl eens gek doen en een kraampje nemen? Bokt.nl goes international!



Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 08-06-18 20:02, in het totaal 2 keer bewerkt

OP op verzoek aangepast

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 07:31 



 
Profiel   

Aanwezig welke dag weet ik nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 08:11 



 
Profiel   

Ik acht de kans groot dat ik ook minstens 1 dag aanwezig ga zijn.
Vorige keer 2 dagen met overnachting, was heel gezellig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 08:30 



 
Profiel   

Ik ga ook weer! Alleen weten we nog nie welke dag.. wel doordeweeks

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 08:36 



 
Profiel   

_Alarm_wlkp schreef
Ik acht de kans groot dat ik ook minstens 1 dag aanwezig ga zijn.
Vorige keer 2 dagen met overnachting, was heel gezellig!


Waar hebben jullie overnacht? Wij zoeken een hostel/hotel in Essen zelf omdat we met de trein komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 08:39 



 
Profiel   

Meestal is er een echte beginpost van het indoortopic, xLiez, wil je hier even kijken en zien of je dat nog kan aanpassen? [EV] Equitana 2017 .

Wel leuk hoor, nu alvast een topic over de indoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 08:45 



 
Profiel   

Ik ga zeker weer naar de indoor <3 !

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 09:01 



 
Profiel   

Jet schreef
Meestal is er een echte beginpost van het indoortopic, xLiez, wil je hier even kijken en zien of je dat nog kan aanpassen? [EV] Equitana 2017 .

Wel leuk hoor, nu alvast een topic over de indoor.


Kan hem niet meer aanpassen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 09:27 



 
Profiel   

Volgens mij kun je met een heel lief knipoogje naar de mods wel vragen of ze de tekst voor je willen aanpassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 09:39 



 
Profiel   

Ik ga naar deze in Gent flanders horse expo .

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 15:58 



 
Profiel   

Flanders Horse Expo is echt 10x kleiner dan Equitana hoor. :P De laatste jaren zelfs amper de moeite om te gaan. Als ik geen gratis ticket heb ga ik gewoon niet.

Equitana is dan echt wel het geld en de reis waard. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 16:37 



 
Profiel   

Helemaal mee akkoord. FHE is gewoon niet meer de moeite om te gaan in mijn ogen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 16:38 



 
Profiel   

Potvolkoffie je bent me te vroeg af. Was net bezig een heel starttopic te tikken. Nouja het is zoals het is.

FHE, eens maar nooit weer. Binnen 2 uur uitgekeken. Het gerekt naar 3,5 uur aanwezig. Nope, te klein naar mijn smaak, en ook niet de goede aanbiedingen.

Ik ga doordeweeks, welke dag? Waarschijnlijk dinsdag, donderdag of vrijdag. Dat zijn (voor nu mijn vrije dagen) Ik ga in januari een oproep plaatsen op mijn werk en waar mijn paard staat. Of meerdere auto's rijden of busje (met chauffeur, die mag ook mee! ;) ) bij meer dan 10 mensen krijg je weer korting hahahah

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 17:01 



 
Profiel   

Ik zou ook graag weer gaan, maar geen idee of ik m'n moeder weer meegesleept krijg haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 17:22 



 
Profiel   

Eerste keer ben ik een dag heen en weer geweest. Vorig jaar nachtje overnacht in noorden van Essen (helaas vergeten op tijd weer te boeken, nu geen kamer meer te krijgen), was ideaal want gratis parkeren, in de buurt van een shopping center en de metro die helemaal naar de Messe ging.
Nu heb ik een hotel geboekt van donderdag tot zondag in het centrum, dus dan ga ik waarschijnlijk met de trein i.p.v. de auto. Drie keer is scheepsrecht, wil nu ook wat van Essen zelf zien. ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 17:26 



 
Profiel   

Dallista schreef
Eerste keer ben ik een dag heen en weer geweest. Vorig jaar nachtje overnacht in noorden van Essen (helaas vergeten op tijd weer te boeken, nu geen kamer meer te krijgen), was ideaal want gratis parkeren, in de buurt van een shopping center en de metro die helemaal naar de Messe ging.
Nu heb ik een hotel geboekt van donderdag tot zondag in het centrum, dus dan ga ik waarschijnlijk met de trein i.p.v. de auto. Drie keer is scheepsrecht, wil nu ook wat van Essen zelf zien. ;-)


Dit gaan wij inderdaad ook doen! Wij gaan een dagje beurs en een dagje shoppen. Zijn alleen nog op zoek naar een goed en niet al te duur hotel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 18:18 



 
Profiel   

chamion schreef
Potvolkoffie je bent me te vroeg af. Was net bezig een heel starttopic te tikken. Nouja het is zoals het is.

FHE, eens maar nooit weer. Binnen 2 uur uitgekeken. Het gerekt naar 3,5 uur aanwezig. Nope, te klein naar mijn smaak, en ook niet de goede aanbiedingen.

Ik ga doordeweeks, welke dag? Waarschijnlijk dinsdag, donderdag of vrijdag. Dat zijn (voor nu mijn vrije dagen) Ik ga in januari een oproep plaatsen op mijn werk en waar mijn paard staat. Of meerdere auto's rijden of busje (met chauffeur, die mag ook mee! ;) ) bij meer dan 10 mensen krijg je weer korting hahahah


Ik moet de startpost nog aanpassen. Dus als je daar mee wil helpen graag! Ik typ op telefoon en dat is niet zo handig met alle linkjes etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 18:20 



 
Profiel   

xLiez schreef
chamion schreef
Potvolkoffie je bent me te vroeg af. Was net bezig een heel starttopic te tikken. Nouja het is zoals het is.

FHE, eens maar nooit weer. Binnen 2 uur uitgekeken. Het gerekt naar 3,5 uur aanwezig. Nope, te klein naar mijn smaak, en ook niet de goede aanbiedingen.

Ik ga doordeweeks, welke dag? Waarschijnlijk dinsdag, donderdag of vrijdag. Dat zijn (voor nu mijn vrije dagen) Ik ga in januari een oproep plaatsen op mijn werk en waar mijn paard staat. Of meerdere auto's rijden of busje (met chauffeur, die mag ook mee! ;) ) bij meer dan 10 mensen krijg je weer korting hahahah


Ik moet de startpost nog aanpassen. Dus als je daar mee wil helpen graag! Ik typ op telefoon en dat is niet zo handig met alle linkjes etc.


Ik ga aan de slag voor je ;) Had net het document weer gewist (ja ik wis eerst en dan verwijderd ik ze, geen idee waarom... _O- )

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-18 06:03 



 
Profiel   

Oh Wow nu al een topic. Ik roep al jaaren dat ik eens wil gaan. Nu écht :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-18 06:28 



 
Profiel   

De afgelopen 10 mmm of 12 jaar ben ik iedere keer gegaan. Zal komend jaar ook wel zo zijn dan. Meestal slaap ik in hotel Bredeney, maandag heen, dinsdag terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-18 06:33 



 
Profiel   

xLiez schreef
Ik moet de startpost nog aanpassen. Dus als je daar mee wil helpen graag! Ik typ op telefoon en dat is niet zo handig met alle linkjes etc.


Je hebt nu pb ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-18 07:12 



 
Profiel   

Zullen we trouwens een meeting houden? En dan bedoel ik voor equitana ;) Of is dat onmogelijk omdat we te ver weg wonen van elkaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-18 06:19 



 
Profiel   

chamion schreef
Zullen we trouwens een meeting houden? En dan bedoel ik voor equitana ;) Of is dat onmogelijk omdat we te ver weg wonen van elkaar?


Oeh lijkt me wel leuk! Ik woon wel helemaal in friesland haha. Heb pb gestuurd naar een mod voor aanpassing openingspost.

Wij gaan nu 11 t/m 13 maart naar Essen, de 12e dan waarschijnlijk naar de beurs. Andere dagen shoppen in Essen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-18 07:30 



 
Profiel   

Wij gaan ook weer! Weet nog niet precies wanneer

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-18 07:50 



 
Profiel   

Ik ga ook weer! Hotel is al geboekt! En ik ga woensdagavond heen, dan donderdag en vrijdag shoppen en vrijdagavond weer huiswaarts! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-18 14:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 71 [ 1772 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 71  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen