EK (para-) dressuur en springen 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: EK (para-) dressuur en springen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:03

En dan zie je maar hoe jong iemand is en dan al zoiets doet, pff... Kansloos

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: EK (para-) dressuur en springen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 18:08


Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: EK (para-) dressuur en springen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:14

Ik zou persoonlijk stoppen om ze aandacht te geven.

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:15

Cynn schreef:
Ik zou persoonlijk stoppen om ze aandacht te geven.


Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ahahah. Goed idee

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:17


x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:18

Photograph schreef:
x_Jeanine_x schreef:
Op de nos heb ik hem niet gezien. Heb met mensen in de bus gezeten die al van het terrein af wilden.


Er is ook genoeg politie, ambu en brandweer naast de instapplaats te vinden....


Zo heftig? Pff, jongens. De generatie van tegenwoordig is om het maar grof te zeggen verneukt. Mensen draaien echt door in dit soort dingen. Denken alleen maar aan zichzelf, en wat schiet je ermee op? Niks.


Moment van typen wist ik ook nog niks, daarna moest ik gelijk weer rijden en kon ik niks meer plaatsen.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 18:19

ze zijn wel echt hardhandig aangepakt en geslagen met een hark is meneer inderdaad !

mevrouw heeft zelf ook een paard trouwens :)

okeee on topic weer: ik ben verbrand, vond dat er slecht iets tegen oververhitting etc is gedaan, geen gratis water etc of water punten

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: EK (para-) dressuur en springen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 20:43

"Vuile poedersuiker" wat naar haar werd geroepen toen ze werd weggeleid is wel een goeie benaming. Hopelijk wordt ze flink aangepakt. Absurd om zo een parcours op te lopen. Gelukkig bleef Calimero kalm.

Ik vind het concept van deze wedstrijd overigens minder spannend zo zonder barrage. Wat mij betreft had iedereen die vandaag aan de start mocht komen met een schone lei mogen beginnen zodat de nul-rondes een echte barrage op tijd konden rijden.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 20:45

Trui schreef:
ze zijn wel echt hardhandig aangepakt en geslagen met een hark is meneer inderdaad !

mevrouw heeft zelf ook een paard trouwens :)

Serieus? Een paardenmeisje die zo'n achterlijke actie doet? Of heeft ze d'r paard alleen om naar te kijken terwijl ie in de wei gras staat te eten?

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 11:05

Trui schreef:
okeee on topic weer: ik ben verbrand, vond dat er slecht iets tegen oververhitting etc is gedaan, geen gratis water etc of water punten


Bij alle toiletten stond duidelijk aangegeven dat het water om je handen te wassen drinkwater was, dus dan heb je die denk ik gemist ;)

De vrouw die woest vanaf de kiss&cry de baan in rende was de groom van Marc, Madeleine. En ik denk dat de medewerker van Agterberg (de man met de hark :Y) ) vandaag een kratje pils en de titel medewerker van de maand krijgt. Zat op de eerste rij van de Grand Stand en het was echt een bizarre situatie!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: EK (para-) dressuur en springen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-19 11:07

ja k ben niet naar de wc geweest dus nee niet gezien :’) ik zat inderdaad ook op de grandstand en t was bizar

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:20

Amaryllis schreef:
Trui schreef:
okeee on topic weer: ik ben verbrand, vond dat er slecht iets tegen oververhitting etc is gedaan, geen gratis water etc of water punten


Bij alle toiletten stond duidelijk aangegeven dat het water om je handen te wassen drinkwater was, dus dan heb je die denk ik gemist ;)

De vrouw die woest vanaf de kiss&cry de baan in rende was de groom van Marc, Madeleine. En ik denk dat de medewerker van Agterberg (de man met de hark :Y) ) vandaag een kratje pils en de titel medewerker van de maand krijgt. Zat op de eerste rij van de Grand Stand en het was echt een bizarre situatie!


Ik denk dat Madeleine flink woest was hoe ze erin liep. En die man die nog na schopt achter de ingang...

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 21:08

Die mannelijke vegan streaker zat bij mij op de basisschool. Was een scharminkeltje waar we allemaal medelijden mee moesten hebben want hij had een spierziekte en zou in een rolstoel terecht komen. Zielig mannetje is het nog steeds, hij is alleen wel vadsig geworden.

Risxx

Berichten: 148
Geregistreerd: 24-07-14

Re: EK (para-) dressuur en springen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 23:38

Om hem meteen een zielig mannetje te noemen is ook wel een beetje vreemd, deze actie is natuurlijk niet goed te praten en slaat de plank mis, maar voor zijn acties tegen bijvoorbeeld het stierenvechten heb ik echt wel respect :o