Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 20 [ 489 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

EK (para-) dressuur en springen 2019

 
Profiel   

Ja het is nog vroeg, maar dan is het topic er maar vast. Het CHIO topic dit jaar kwam wat laat, en dacht, voor deze keer dan maar wat vroeg :+

Na 70 jaar CHIO Rotterdam...



https://www.knhs.nl/nieuws/2016/ek-spri ... nederland/

Zie site CHIO:
‘Op 29 september presenteerde het CHIO Rotterdam samen met de KNHS, het KWPN en de Gemeente Rotterdam het EK BID voor de Europese Kampioenschappen Dressuur, Springen en Para-dressuur in 2019. Het bid heeft het thema Hearts of Gold, waarmee Nederland en in het bijzonder Rotterdam een eerlijke, “recht uit het hart”- benadering van de paardensport als centraal thema heeft. Daarnaast wil het bid-team de harten voor dit EK en bijbehorende side-events laten kloppen van enthousiaste supporters, burgers, ondernemers, bestuurders, ruiters en paarden.


Op 19 november 2016 maakte de FEI tijdens de Algemene Vergadering in Tokyo bekend dat de FEI Europese Kampioenschappen Springen, Dressuur en Para-dressuur zijn toegewezen aan Rotterdam. De organisatie van deze kampioenschappen is in de ervaren handen van de gezamenlijke partners. Er zal in 2019 geen regulier CHIO Rotterdam gehouden worden. In plaats daar van reist de internationale hippische top in augustus af naar het Kralingse Bos in Rotterdam voor de EK’s. De EK's vinden plaats van 19 tot en met 25 augustus 2019. Voor meer informatie over de EK’s: houdt deze pagina, onze website en onze Social Media kanalen in de gaten!’

Dus, 2019 geen CHIO Rotterdam, maar het EK Jumping, Para-dressuur en dressuur.
Op dezelfde locatie.

Ik ga zelf waarschijnlijk de hele week, want het is in de buurt en vind het tof om dat dan mee te maken.

Dus, zijn er al mensen dit dit evenement op hun planning hebben staan voor volgend jaar?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 16:37 



 
Profiel   

ik ‘open’ dit oude topic weer eventjes,

Het is maart dus de kaartverkoop kan elk moment beginnen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 13:00 



 
Profiel   

Ik ga deze jaar de hele week. Wou eigenlijk als vrijwilliger op stal werken tijdens de EK, heeft iemand ervaring met vrijwilligers werk (op stal) bij het CHIO Rotterdam?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 23:16 



 
Profiel   

Ik ben lid van de Rotterdamsche manege en we krijgen ook dit jaar een bandje en kunnen dus de hele week lekker kijken!! Het hele terrein gaat op de schop hebben we al gehoord en het strodorp komt een heel stuk verder weg. Ben echt benieuwd hoe ze dit allemaal op gaan bouwen. Komt zo veel bij kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 23:22 



 
Profiel   

ik wil ook een passe partout halen voor de hele week, wat raar trouwens dat ze aan begin maart zeiden ‘elk moment/paar weekjes’ en nu nog niks online staat :’)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 07:23 



 
Profiel   

Ik ben er ook een groot deel van de week aan het werk. Altijd het mooiste evenement van het jaar!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 07:28 



 
Profiel   

Ik wil ook gaan, heel gaaf zo dichtbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 08:05 



 
Profiel   

De kaartverkoop is begonnen! Wij hebben in ieder geval een een passe-partout voor de dressuur gekocht! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-19 12:54 



 
Profiel   

ik wil vanmiddag eentje kopen, t is alweer bijna uitverkocht. absurt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-19 13:08 



 
Profiel   

Ik heb kaarten voor de woensdag

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-19 13:11 



 
Profiel   

Was net aan het kijken voor kaarten en de kosten.
Vind het wel vreemd dat ik niet voor de hele dag een kaart kan kopen, want 2 losse kaartjes zijn wel prijzig hoor ondanks dat je een paar euro korting kunt krijgen.


Laatst bijgewerkt door Moonlight17 op 10-04-19 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-19 13:21 



 
Profiel   

alleen gaan nooit elke dag alle plekken bezet zijn dus gok ik dat ik ook nog wel wat kan schuiven in mijn vak

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-19 13:26 



 
Profiel   

Zo ik ga even dit topic nieuw leven in blazen!

Over 10 dagen is het dan al zo ver!

Ik werd vanochtend gebeld door mijn werkgever dat wij met een aantal chauffeurs de pendelbussen gaan rijden :) Dus ben benieuwd wie ik ga zien! Stiekem hoop ik ook nog ergens een keer over de boulevard te kunnen lopen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 13:36 



 
Profiel   

Ik ga naar de finale van het springen op zondag de 25e :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 13:49 



 
Profiel   

Oeps 10 dagen al.... kom pas 16e weer thuis... gaat snel

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 15:20 



 
Profiel   

Het is bijna zover!
Ik ben vrijwilliger op het stallingsterrein, dit jaar voor de derde keer.
Helaas ben ik er maar 4 dagdelen bij.
Het is echt tof om alle top paarden daar te zien :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 19:40 



 
Profiel   

Bijna *\o/*
Wij gaan morgen die kant op :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 18:41 



 
Profiel   

Is het nog live te volgen behalve bij FEI tv??

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 17:37 



 
Profiel   

Het is te zien op clipmyhorse. Als je al die reclames, niet op groot scherm en door je scherm heen dingetjes die je moet weg klikken, niet erg vindt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 18:10 



 
Profiel   

Vanaf dinsdagochtend totenmet zondag rijd ik tussen de boezembocht en de hoofdingang met een bus :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 18:12 



 
Profiel   

Risxx schreef
Het is te zien op clipmyhorse. Als je al die reclames, niet op groot scherm en door je scherm heen dingetjes die je moet weg klikken, niet erg vindt :+


Staat er niet op

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 19:50 



 
Profiel   

Ben bang dat het FEI tv alleen is...
Of ze moeten op FB gaan livestreamen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 20:04 



 
Profiel   

joke20 schreef
Risxx schreef
Het is te zien op clipmyhorse. Als je al die reclames, niet op groot scherm en door je scherm heen dingetjes die je moet weg klikken, niet erg vindt :+


Staat er niet op

Hm dat is gek, ik keek vorige week en toen stond het voor Duitsland en NL erop. Nu staat er alleen Duitsland.

Nouja, fei.tv is toch veel fijner :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 20:06 



 
Profiel   

https://www.longinestiming.com/equestri ... -rotterdam

Startlijst

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 20:15 



 
Profiel   

Dat wordt morgen genieten! Ik heb weer eens de mazzel in Zweden te wonen, geen gedoe met FEI tv of Clip my horse. Voor degenen met een VPN: SVT zendt het in Zweden uit. Ze beginnen met de uitzending om 8:45 op SVT2 en om 9:10 gaat het verder op SVT1. Tijdens de pauze een mooie docu over H&M All In, het succesvolle paard van Peder Fredricson.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 20:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 20 [ 489 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen