Parkeren is zeer slecht aangegeven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:45

Jaaa dat zeg je goed Peerke, moeten regelen.....dat is nog een heel verschil met het ook daadwerkelijk kunnen regelen.

Ben zelf beroeps verkeers regelaar. En ik weet van 1 van de bedrijven waar ik gewerkt heb zeker dat die dit heel strak kunnen regelen.....maar goed. Het is niet aan mij.....

Ze hebben vast hun best gedaan en meer dan dat kunnen ze niet....

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:54

Tip je ex werkgever om es bij hen te pitchen :D

Blue_flower
Berichten: 1931
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:00

Komen er ook bij de festivals niet meer mensen met het geregelde busvervoer vanuit een aantal steden, rijden er meer mensen samen en inderdaad ov? Na een festival kom je niet thuis met allemaal spullen die iedereen graag in de auto wilt dumpen...

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:17

Blue_flower schreef:
Komen er ook bij de festivals niet meer mensen met het geregelde busvervoer vanuit een aantal steden, rijden er meer mensen samen en inderdaad ov? Na een festival kom je niet thuis met allemaal spullen die iedereen graag in de auto wilt dumpen...


Discutabel :')

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:21

BloemBloem schreef:
poes schreef:
Ah er zijn 2 mensen overleden in dat ongeval? Wat vreselijk....


Vreselijk he......

Maar hé lekker blijven klagen en compensatie aanvragen voor de ochtend die sommige gemist hebben..... :+ Om vervolgens levend veel plezier te hebben op HE.

Je zal het thuis krijgen ;-(


Wat heeft het klagen met het overlijden van deze mensen te maken? Het is afschuwelijk dat dat is gebeurd. Maar snap werkelijk waar niet wat het met deze situatie te maken heeft.

Daarbij snap ik sowieso niet zoveel van het roze bril gehalte in dit topic, ook al is het goed bedoeld. HE is een commercieel event waar gewoon geld verdiend moet worden. Zonder tevreden bezoekers ook geen geld in de lade aan het eind van de dag. Dus kritische feedback is niet onnodig maar juist zeer waardevol. Voor een dagje HE ben je gauw minimaal 25 euro armer (dan ben je pas net binnen) en daar mogen best verwachtingen tegenover staan.

Als ik vervolgens zie dat bij binnenrijden parkeerkaarten worden afgerekend snap ik wel dat de doorstroom niet snel genoeg verliep. Alleen maar leerzaam om deze feedback van bezoekers mee te nemen voor de organisatie. Je hoopt tenslotte niet dat bezoekers om deze reden afhaken of andere nadelige keuzes maken, of wat dacht je van alle negatieve publiciteit hierdoor.

Maargoed alle negatieve berichten zijn natuurlijk meteen fout, gelukkig denkt een organisatie van HE daar anders over en zijn ze juist blij met een kritische blik :)

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:32

Scherp Pistache. Parkeerkaarten op het terrein zelf of van te voren erbij boeken.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:34

Die feedback heb ik vandaag gewoon persoonlijk aan een teamlid van HE kunnen geven. Ze kwam aan de stand van vrienden vragen of alles ok was.

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:53

Iris82 schreef:
Scherp Pistache. Parkeerkaarten op het terrein zelf of van te voren erbij boeken.


Ja ik was heel trots op mijn vooraf uitgeprinte ticket maar dat had niet veel zin nu :')

In het verleden kocht je ook altijd op het terrein zelf dus dat verschil viel mij op.

Handig @Poes, dat werkt vaak het best.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:59

Die vrienden vonden het als standhouder trouwens een heel fijngeorganiseerd event

ratjelover

Berichten: 2666
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:19

Terug van een dagje horse event en het viel mij nog niet helemaal mee. Tot nu toe op alle locatie geweest en vond Deurne toch het leukst/best geregeld.

Dingen die mij opvielen:
Veel en lang wachten. File op de heenweg, vervolgens lang in de rij moeten staan voor toilet. Tribunes overvol en vooral bij de penny piste viel het mij op dat je dan ook echt niets kon zien als de tribune vol zat. Churro kraampje mega rij en duurde ook heel lang, patatkraam ging wel soepel. Sta je in de rij voor een slush puppy. Ben je eindelijk vooraan, verteld de mevrouw doodleuk dat ze nog niet goed zijn.
Qua clinic aanbod was er vanalles maar ik zou persoonlijk nog wel meer ringen willen zien. Longeerringen in Deurne vond ik persoonlijk ook erg leuk destijds.

Ik heb verder een leuke dag gehad maar was de rijen en het wachten wel beu!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:21

Er zijn veel toiletten! Meeste zonder rij. Beste optie is achter de sportpiste

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:33

Als ik dit allemaal lees ben ik blij dat we met het openbaar vervoer gegaan zijn (vanuit friesland). Op schiphol in lijn 300 gestapt en je bent er zo. Bus was prima te doen en geen chaos. Wij namen de bus van kwart over 9.

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:41

Toilet bij congresgebouw (achterin bij de zakelijke stands) waren wij binnen 2 min in en uit de wc ;)

manumol

Berichten: 682
Geregistreerd: 12-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 04:04


WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 07:20

Leo schreef:
In principe staan erborden op de toegangsroute, ik vond het niet onduidelijk iig. :) Eerst een bord 'Bezoekers parkeren' met een pijl rechtdoor. Daarna een bord 'Parkeren Crew, Standhouders (etc.)' met een pijl rechtsaf.
File is wel vervelend, maar gezien er 17.500 mensen komen vandaag wel iets wat verwacht kan worden. Zelfs met de (in verhouding met vorige jaren) goede aanrijroute. :)


Hier raakte ik ook van in de war, daardoor dacht ik dat ik in de verkeerde aanrijroute stond. Maar hier moet je gewoon voor rechtsaf blijven staan!

Mira283

Berichten: 3526
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:09

Werden eerst vlakbij gezet, mochten we niet staan omdat er vrachtwagens langs moesten. Kon makkelijk maar goed, dus pony al uit de trailer. Kon ik helemaal naar voren lopen voor de bandjes. Pony bij pa gedumpt die gelukkig dichtbii stond. En toen kon ik weer helemaal van voren naar de piste lopen met een stuiterende Shetlander die blij was na drie uur op de trailer zijn beentjes te mogen strekken. Al met al aangekomen iets te laat helaas, wat mij opviel er stonden ook normale auto's op de parkeerplek waar trailers en vrachtwagens stonden. Als ze die hadden geweerd was er weer wat meer ruimte.

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:17

ach ik zocht bord "P deelnemers". In brief stond specifiek dat bord volgen.....
Na bord van VIP, Crew, Stallen etc. Geen bord.
Stond ik dus uiteindelijk met trailer op de gewone pendelparkeerplaats. Gebeld en toen terug verwezen naar dus het VIP bord: "daarin en dan ja het bord voor deelnemers komt daarna.." }:0

Oh en als we toch aan het klagen zijn: De deur naar de losrijbak.. :+ was iets hoger dan een normale deur, maar laten we zeggen dat ik blij was dat ik niet een heel groot paard heb, en dan nog goed voorover kon bukken.

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:29

Wij rijden straks vanuit het zuiden naar horse event. Ik lees sommige zeggen om bij de stoplichten rechts te gaan i.p.v. rechtdoor zoals aangeven? Of toch gewoon maar de borden volgen?

Leo

Berichten: 50139
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:44

Ik kom net aan op de parkeerplaats. Er staan nu matrix borden om de parkeerplaats aan te geven, goed opgelost! Ook lijken de verkeersregelaars het vandaag anders aan te pakken. De doorstroming toont goed tot zoverre.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8310
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:46

Top! Wij gaan zo toch maar gewoon naar de parkeerplaats. Anders moest ik een uur eerder op :=

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:48

Die deur naar de losrijbak is idd eng!

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:56

Vandaag worden de parkeerkaarten niet bij aankomst gescant maar bij uitrijden, doorstroming is nu veel vlotter :j

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:59

Was al extra vroeg weg gegaan maar kon zo door kachelen. No problemo

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 09:08

Wij uit voorzorg extra vroeg vertrokken.
Super geregeld konden zo door rijden.

Tilmar

Berichten: 3316
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 09:21

Haha, ik ook vroeg vertrokken, nu een enorme rij voor de ingang :D
Maar ben in ieder geval op tijd voor de instructeursdag!