Equiday 13 okt 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lailapri

Berichten: 22129
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 19:01

Ik ben er ook weer!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 19:04

Jammer dat Chris zelf niet komt, dan heb ik het niet goed gelezen...

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 20:10

Chris is er zelf deze keer inderdaad niet. Marijke Groos wel. Uit mijn hoofd een level 4 trainer die maanden bij Chris in de leer is geweest. Ik ben zelf erg benieuwd naar haar demo, omdat het dan toch weer net iets anders is dan wanneer Chris het zelf doet. Heb zelf wel eens les gehad van Marijke ook, en ik hou echt van haar oog voor detail!

Escada

Berichten: 3857
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:06

Ik ben er waarschijnlijk ook bij :D Zag het programma en het is aardig wat om uit te kiezen :=

callippo

Berichten: 3204
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 14:18

Net nog een leuke bonus toegevoegd: een workshop Equisimulator van Remedio (ze laat het 1x zien in de ring, daarna kun je je bij haar stand aanmelden om zelf op de simulator te zitten :-) )

YoRien

Berichten: 267
Geregistreerd: 12-05-11
Woonplaats: Ede

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 08:00

Ik meld met hier ook even :-)

Ik geef om 10 uur een demo met Dutch Horseboarding. In hal A. Ik sta daar ook met een stand, zodat je de hele dag tijd hebt om al je vragen te stellen. Kom ook een flyer halen, want daarop staat een 5-stappenplan, zodat je na de Equiday direct zelf aan de slag kunt!

Verder doe ik met Vinur om 13.40 uur in hal B mee met de demo van Liesbeth Jorna over losgelatenheid in nek, kaak en tong.

Als er foto's gemaakt worden vind ik het leuk om die ook te krijgen :-)

Isabel_k

Berichten: 4769
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 08:34

Ik ga misschien! Ik ben vooral geïnteresseerd in de demo van Featherlight. Ik ben namelijk op dit moment zelf bezig met het beleren van een paard.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 09:04

Vind het toch wel weer veel van hetzelfde en de demo's het laatste jaar van wat mindere kwaliteit dan in het begin, sla deze editie even over.

Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 09:43

Isabel_k schreef:
Ik ga misschien! Ik ben vooral geïnteresseerd in de demo van Featherlight. Ik ben namelijk op dit moment zelf bezig met het beleren van een paard.


Yep, hier ook belangstelling, hoop dat ze een moeilijk paard meeneemt :P die wat reactie laat zien.
Op de afstand in deze ruimte mis je n.l. ladingen signalen als publiek, maar wellicht besteed ze daar juist hier wel wat extra aandacht aan.
Kan wel lange lunchpauze gaan houden daar want wil Mireille den Hoed ook graag bezig zien.

unipown
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-10-15

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:36

Ik kom samen met mijn Tinker Isha een demo geven over tuigloos werken en hoe ik de klassieke buiging heb aangeleerd op een unieke wijze. Ik zou het super tof vinden om foto's te zien daarvan :) wij moeten 14:10 in hal B
Afbeelding

Isabel_k

Berichten: 4769
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:43

Als ik ga hoop ik ook op een lastig en expressief paard!
Ik heb ook een paard met een kronkel in zijn koppie die alles behalve de boekjes volgt :D Van een ander paard dat lastig is zou ik dus het meest leren :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-18 21:48

Ik post mijn foto's wegens redenen niet op FB, ik zet ze op mijn site. Ik zal morgen mijn programma samenstellen, dan weet je of je op mijn foto's gaat staan.

Leo

Berichten: 50157
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:03

Ik ga ook heen :j 1,5 jaar terug naar de voorjaarseditie geweest en nu met mijn vriend heen. We gaan nog een programma opstellen van demo's en verder gaan we vooral lekker rondkijken. :)

callippo

Berichten: 3204
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:05

Peetstap schreef:
Isabel_k schreef:
Ik ga misschien! Ik ben vooral geïnteresseerd in de demo van Featherlight. Ik ben namelijk op dit moment zelf bezig met het beleren van een paard.


Yep, hier ook belangstelling, hoop dat ze een moeilijk paard meeneemt :P die wat reactie laat zien.
Op de afstand in deze ruimte mis je n.l. ladingen signalen als publiek, maar wellicht besteed ze daar juist hier wel wat extra aandacht aan.
Kan wel lange lunchpauze gaan houden daar want wil Mireille den Hoed ook graag bezig zien.


Ze neemt haar Mustang mee: Pearl, een paard dus dat heel puur communiceert (en snel nerveus wordt, vooral van mensenmassa's).

Als ik eraan denk (of als iemand me herinnert) zal ik morgen hier het blokkenschema plaatsen.

Kayleigh__

Berichten: 1073
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 10:59

Ik ben er zaterdag ook bij. Nog niet eerder bij Equiday geweest. Net mijn programma aan het uitstippelen en een aantal dingen die ik wil zien overlappen elkaar. Denk dat we ter plekke gaan kijken welke dan de voorkeur heeft. De rij-demo’s vind ik zelf minder interessant. Ben vooral benieuwd naar de demo’s die gericht zijn op lichaamstaal en/of het aan de hand werken/opvoeden.
Hopelijk is er ook een stand met leadropes waar ik verschillende maten kan bekijken. Weet niet zo goed welke lengte en welk materiaal ik prettig vind.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 11:32

Ik ben er ook bij dit keer! Ik ga een demo geven waarin we kijken waarom je wel of niet met voer zou belonen. Daarnaast heb ik een stand waar je voor informatie terecht kan :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-18 12:25

-O-

Ik ben bang dat ik zaterdag niet kan komen. :\
Ik zit ziek thuis, al een paar weken en was ervan overtuigd dat ik zaterdag wel zou kunnen komen maar helaas pakt dat anders uit. Ik baal er ontzettend van maar niet werken en wel urenlang wat leuks doen is ook niet netjes. ;(

callippo

Berichten: 3204
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:44


Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-18 12:46

Nouja, ik werk deze week niet dus om dan zaterdag wel de hele dag naar Equiday te gaan vind ik niet netjes. Natuurlijk wil ik heel graag en is het idd lekker om er even uit te zijn, zit namelijk al bijna 3 weken thuis. Maar ik wil ook geen problemen krijgen...

Sure_lee

Berichten: 10405
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:48

Ligt er een beetje aan wat je hebt natuurlijk. Je moet ergens weer beginnen met iets te doen.
Als zaterdag goed gaat kun je maandag weer gewoon aan het werk?

Ik kan helaas niet naar equiday. Ik doe mee aan een Pink Ribbon rit. Wat natuurlijk ook heel gaaf is :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-18 12:52

Ik heb een dubbele peesplaatonsteking in mijn voeten en kan niet 8 uur op mijn voeten staan. Ik moet steunzolen laten aanmeten en ik ben hier wel een paar maanden mee bezig. Werk moet opgebouwd worden. Ik heb staand werk maar ze proberen ook wat zittende dingen voor mij te verzinnen. Maar als ik maandag ga werken is dat maar een paar uurtjes...

Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:54

callippo: bedankt voor het mooie schema +:)+

YoRien

Berichten: 267
Geregistreerd: 12-05-11
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:29

Bellatrix schreef:
Ik heb een dubbele peesplaatonsteking in mijn voeten en kan niet 8 uur op mijn voeten staan. Ik moet steunzolen laten aanmeten en ik ben hier wel een paar maanden mee bezig. Werk moet opgebouwd worden. Ik heb staand werk maar ze proberen ook wat zittende dingen voor mij te verzinnen. Maar als ik maandag ga werken is dat maar een paar uurtjes...


He bah! Dan moet je ibderdaad niet een hele dag op zo'n evenement gaan rondlopen.

Nog wel een tip voor je: zodra de ergste ontsteking weg is en je weer een en ander kan, ga dan ook naar een goede fysiotherpeut! Dat heeft mij onwijs veel geholpen. En yoga helpt mij ook erg goed, omdat ik mijn balans eerder uit mn voeten haalde en daar dus last van kreeg. Ik heb jaaaaarenlang heel veel dingen niet gedaan omdat ik te veel last had. Vooral dingen met balans zoals skaten, skiën, snowboarden, enz. Gelukkig gaat dat nu wel weer en kan ik zelfs Horseboarden! Zo... we zijn weer ontopic ;-)

callippo

Berichten: 3204
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:34

Bellatrix schreef:
Ik heb een dubbele peesplaatonsteking in mijn voeten en kan niet 8 uur op mijn voeten staan. Ik moet steunzolen laten aanmeten en ik ben hier wel een paar maanden mee bezig. Werk moet opgebouwd worden. Ik heb staand werk maar ze proberen ook wat zittende dingen voor mij te verzinnen. Maar als ik maandag ga werken is dat maar een paar uurtjes...

Auw, dat klinkt pijnlijk.
Nee, dan is een hele dag rondlopen op een beurs niet zo'n goed idee.

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:01

Wat jammer Marlies, maar wel heel verstandig. :(:)
Op zon evenement loop je meer dan je denkt.