Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 31 [ 763 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Plaats een nieuw onderwerp

Zuidlaardermarkt 2019

 
Profiel   

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de handel zal gaan dit jaar. Veel markten zullen er niet zijn, hoe moet het met de handels paarden ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-20 19:45 



 
Profiel   

Letsdunit schreef
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de handel zal gaan dit jaar. Veel markten zullen er niet zijn, hoe moet het met de handels paarden ?


Handelaren onderling hebben veel contact.
Vele handelaren hebben jongeren al onder hun zitten die via internet kan handelen, en gezien het nu zomer is zullen alle paarden gerust op het land blijven staan.
Het zal wel balen zijn voor de grote handelaars, maar maakt denk ik de handel er ineerste instantie niet minder

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-20 20:20 



 
Profiel   

Nou hier merken we wel al problemen met verkoop. nu de grens Belgiƫ Nederland dicht is kunnen we niet naar Nederland verkopen. Zo al verkoop mis gelopen, en ben geen handelaar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-20 12:42 



 
Profiel   

en ik hoorde via iemand anders, dat wel, dat er bij diverse handelaren minder vraag is.
Dit gaat zowel over western paarden als paarden voor de dressuur - en springsport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-20 17:50 



 
Profiel   

Dit is wel wat diverse instanties willen, geen paardenmarkten. Ik vraag me wel af wat er momenteel met de dieren gebeurd die normaal via een markt particulier verkocht werden. Gaan ze nu van handelaar naar handelaar, of blijven ze op het land staan. Ik had normaal voor een C pony op de markt gekeken, nu laat ik het maar even zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-20 17:56 



 
Profiel   

Veel van de handelaren die ik ken adverteren nu via FB of marktplaats/speurders etc. De handel ligt alleen aardig stil en veel handelaren kiezen er daarom voor om de paarden en pony's op het land te gooien.

Wel even een kanttekening erbij dat de goede handelaren hun "handel" normaal gesproken ook gewoon op het land of in paddocks laten lopen tussen het trainen en verhandelen door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-20 18:36 



 
Profiel   

Weet iemand waar ik momenteel een C ponietje vandaan kan halen, mag helemaal groen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 13:40 



 
Profiel   

Letsdunit schreef
Weet iemand waar ik momenteel een C ponietje vandaan kan halen, mag helemaal groen zijn.


Licht wat aan je budget denk ik maar mischien weet ik nog wel een pony voor je

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 13:43 



 
Profiel   

Letsdunit schreef
Weet iemand waar ik momenteel een C ponietje vandaan kan halen, mag helemaal groen zijn.


Regio? Heb er regelmatig 1. Nu ook 1 maar die is helemaal af dus geen handelsprijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 13:46 



 
Profiel   

Regio maakt niet zoveel uit, we hebben transport :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 13:50 



 
Profiel   

Hidding in dordrecht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 14:49 



 
Profiel   

Ja ga ik binnenkort even langs die had er idd een paar staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 14:52 



 
Profiel   

Wij hebben nog een cremello c pony staan. Betuigd en bereden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 19:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 31 [ 763 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen