Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 18 [ 442 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Eper 4daagse 2020, wie geeft zich weer op

 
Profiel   

Ja echt jammer!
ik heb de b&b en inschrijving alvast doorgeschoven naar het volgende jaar!

Veel plezier mychoiche
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-20 10:08 



 
Profiel   

Ik denk er ook veel aan.
Voor mij is het een geluk bij een ongeluk, begin april tijdens een buitenrit een ongeluk gehad.
Heb helaas een zeer gecompliceerde breuk in mijn spronggewricht.....
Mijn doel: weer kunnen rijden in 2021!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-20 16:22 



 
Profiel   

Beterschap marije!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-20 19:13 



 
Profiel   

Wij gaan morgen naar drenthe . Daar lekker 5 dagen rond touren met paard. Eens een andere omgeving nu het kan. We gaan naar wateren . Als iemand nog leuke ideeën of routes daar weet? Graag

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-20 23:02 



 
Profiel   

marije1109 schreef
Ik denk er ook veel aan.
Voor mij is het een geluk bij een ongeluk, begin april tijdens een buitenrit een ongeluk gehad.
Heb helaas een zeer gecompliceerde breuk in mijn spronggewricht.....
Mijn doel: weer kunnen rijden in 2021!

[ [url=m/G0wxsa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kHYJyf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KZHTYQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jeetje Marije, hoe dat zo? Beterschap

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 05:31 



 
Profiel   

Tijdens onze buitenrit kwam Marie wat omhoog, ik denk door een steek van een beest en nadat ik eraf was is Marie achterover, over lage paaltjes gevallen (omgerold).
Waarschijnlijk heeft ze daarbij mijn been onder mij weg geslagen.
Zeer ongewone complexe breuk, verwachte hersteltijd ca. 1 jaar :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 08:32 



 
Profiel   

Ja hoor hier nog een baler.......Ik denk steeds, "Oh nu had ik de caravan gaan ophalen" en "Oh nu zou ik lekker aan het rijden zijn" Echt jammer, maar ja het is niet anders. Volgend jaar maar dubbel zoveel genieten :D Mijn webshop is ontploft :') en ik heb een enorme berg opdrachten liggen dus vervelen ga ik me zeker niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 09:51 



 
Profiel   

Heel herkenbaar!
Al zou ik dit jaar niet meedoen ivm blessure paard, ga Alsnog komende week een paar daagjes naar de Veluwe :) .

Ik hoop heel erg dat ik volgend jaar wel ingeloot kan worden want zou heel graag weer meedoen als het dan door gaat :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 10:11 



 
Profiel   

Voor mij is het dit jaar ook goed dat het niet doorgaat. Niet zo erg als bij jou Marije maar zit ook al een aantal weken thuis met been inmiddels in het gips. Duur foutje van de radioloog. Deze dacht dat mij enkel niet gebroken was, om na 5 weken ellende bij de traumachirurg erachter te komen dat die toch gebroken is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 11:26 



 
Profiel   

Unofficial dat klinkt helemaal niet goed, gaat het nu met gips wel helemaal goed komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 12:26 



 
Profiel   

Daar hopen we maar op Marije. Nu eerst nog 3 weken gips en dan weer een afspraak in het ziekenhuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 13:57 



 
Profiel   

Jeetje dames, wat een nare verhalen, sterkte allebei.

Ongeluk zit in een klein hoekje

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 18:02 



 
Profiel   

Hopelijk kan je snel mee Marije. Rare week nu. Denk ook steeds wat een lol we anders hadden. Het er naar toe leven.. voelt kaal en leeg. Heel gek. Rijden schiet er veel bij in momenteel ivm kids veel thuis en ik weer aan het werk. Otti zijn conditie is top. We rijden maar lekker door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 22:03 



 
Profiel   

Beterschap unofficial en Marije!
paxine schreef
Mijn webshop is ontploft :') en ik heb een enorme berg opdrachten liggen dus vervelen ga ik me zeker niet
Mijne ook.... echt NIET normaal zo veel orders... super leuk natuurlijk, maar mijn levertijd is nu toch wel ietsje langer dan 2 dagen whaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 22:12 



 
Profiel   

Ja haha, vakantiegeld binnen. Mensen thuis, niet op vakantie gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 17:33 



 
Profiel   

Het is druk in het bos met allemaal Epe-gangers.
Wij werden vandaag getrakteerd op een kudde edelherten en zwijnen. Zwijnen helaas niet op film.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 17:51 



 
Profiel   

Grappig.. ik was vanochtend om 9u.. niemand gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 18:55 



 
Profiel   

Ik ga morgen een rondje Epe doen met mijn hubbie, dacht al er zullen vast Epe-gangers zijn.
Wij gaan ook in de ochtend, zin in

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 06:05 



 
Profiel   

Beterschap voor de geblesseerden! Leuk dat jullie op eigen initiatief gaan! Hebben wij ook nog aan gedacht, maar Winnie liep helaas niet goed.

Ik had helaas ook niet mee kunnen doen, ze is gister op de foto gezet en blijkt artrose, een los bot fragment en een ontkalkt sesambeentje te hebben rechts voor. Gewricht is nu ingespoten met ontstekingsremmer. Ze heeft ook speciaal dempend beslag nodig ivm erg gevoelige hoeven.

Mijn ruin Palm was er ook nog niet klaar voor geweest, die is nog niet zolang onder het zadel. Misschien start ik volgend jaar met hem als dat met Winnie niet meer kan.

Wel raar hoor geen vierdaagse. Ik mis het wel, ook de organisatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 07:48 



 
Profiel   

Jets schreef
Beterschap voor de geblesseerden! Leuk dat jullie op eigen initiatief gaan! Hebben wij ook nog aan gedacht, maar Winnie liep helaas niet goed.

Ik had helaas ook niet mee kunnen doen, ze is gister op de foto gezet en blijkt artrose, een los bot fragment en een ontkalkt sesambeentje te hebben rechts voor. Gewricht is nu ingespoten met ontstekingsremmer. Ze heeft ook speciaal dempend beslag nodig ivm erg gevoelige hoeven.



Mijn ruin Palm was er ook nog niet klaar voor geweest, die is nog niet zolang onder het zadel. Misschien start ik volgend jaar met hem als dat met Winnie niet meer kan.

Wel raar hoor geen vierdaagse. Ik mis het wel, ook de organisatie!



Jeetje Jetske das K.U.T

Appje later nog even

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 08:55 



 
Profiel   

Wij gaan zo even naar Epe :) Lekker een stuk met de hond op stap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 09:30 



 
Profiel   

Ik net weer heerlijk rondje gereden. Wat een rust in het bos. Kom je een keer met Palm hierheen Jetske. Rijden we samen een rustig rondje. Goede ervaring voor hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 11:38 



 
Profiel   

Sterkte voor jullie beide.

Hier is het achteraf ook beter dat het niet doorgaat. Ik loop sinds januari met knie klachten en kan momenteel niet op de hca zitten of mezelf inspannen.


Maar oh wat mis ik het nu. Thuis alleen vrij en had liefst daar lekker gezeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-20 18:35 



 
Profiel   

Hallo dan! Omdat in deze topic veel mensen zitten die de omgeving van Epe/Heerde ed wel goed kennen even mijn vraag hier.

We willen zondag een rit bij Vierhouten gaan maken, hier zijn wij beiden niet zo heel bekend.
Is er iemand die een makkelijk toegangbare trailerparkeerplaats weet, die ook gelijk aansluit op de ruiterroutes. Staat er 1tje op ruiterenenmennen, maar ik kan niet achterhalen waar die precies zit.

Wilden eigenlijk richting Kootwijk, dus daar ook nog op zoek naar een mooie parkeerplaats, hoorde dat het bij de Cantharel niet meer mag , helaas.
Weet iemand toevallig ook of je parkeren mag op de parkeerplaats bij de uitkijktoren van Kootwijkerbroek?

#durftevragen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-20 18:02 



 
Profiel   

Helaas ben ik in die omgeving niet bekend.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-20 18:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 18 [ 442 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen