Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Interessepeiling nieuw soort hippisch evenement NL

 
Profiel   

Hoi,

Ik studeer Hippische bedrijfskunde aan de Aeres Hogeschool in Dronten. Nu werken wij aan een project
waarbij wij een nieuw soort hippisch evenement op gaan zetten voor verschillende doelgroepen. Deze doelgroepen zullen zijn: paardeneigenaren(wedstrijdgericht tot recreatief), hippische ondernemers, paardenliefhebbers en ook mensen die niks met paarden hebben zoals partners of kinderen die (als ik het zo mag zeggen) op sleeptouw worden genomen. Het soort evenement waar het om gaat is een soort Innovatie en Kennis beurs en deze zal plaatsvinden op een bekende hippische locatie in NL. Wij verwachten dus dat dit groot uitgepakt gaat worden (ons voorbeeld evenement qua indeling en planning etc. is Equitana). Graag peilen wij de interesse voor dit soort evenement in de vorm van een enquête. Het zou ons heel erg helpen wanneer deze zo veel mogelijk wordt ingevuld. Zou jij ons hiermee willen helpen? Verdere tips of opmerkingen zijn ook welkom in de reacties :) Alvast heel erg bedankt medebokkers!

https://www.survio.com/survey/f/Q9J3U8X2N2B9P9R9R


Laatst bijgewerkt door lotte557 op 14-12-19 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 13:51 



 
Profiel   

A) je link werkt zo niet, kan ‘m niet aanklikken (en ben te lui voor kopiëren plakken op mobiel)
B) klinkt als een kopie van Horse Event

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 14:03 



 
Profiel   

A) Link is aangepast
B) Dit evenement is ten eerste niet zo commercieel en ten tweede veel meer gericht op kennis verspreiden in de sector en de nieuwste innovaties ook voor hippische ondernemers dus het zal niet vergeleken kunnen worden met Horse Event.

Bedankt voor de opmerkingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 14:08 



 
Profiel   

Ik vind de enquete een beetje summier, ik heb nog niet zo'n idee van wat voor evenement jullie dan voor ogen zouden hebben en hoe dat zich onderscheid van andere evenementen. Bijv. om welke innovaties het zou gaan.
Desalniettemin, ingevuld! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 14:10 



 
Profiel   

Bedankt voor de opmerking. Wij mogen er helaas maar weinig over kwijt en hebben wel de opdracht gekregen om interesse te peilen dus voor ons ook heel moeilijk om dit op een goede en effectieve manier te doen in de vorm van een enquête. Ik zal deze pagina updaten als ik meer hierover los mag laten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 14:14 



 
Profiel   

Het is wel heel erg vaag hoor, wat heb je op deze manier aan de resultaten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 14:29 



 
Profiel   

Nibbit schreef
Het is wel heel erg vaag hoor, wat heb je op deze manier aan de resultaten?


Begrijpelijk dat u het een vage enquête vind als u niet precies weet waar het over gaat. Voor ons zijn de resultaten heel belangrijk en kunnen wij hier veel informatie uit halen, omdat wij weten wat de achterliggende gedachte van de vragen is.

Bedankt voor uw reactie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 14:48 



 
Profiel   

Ingevuld. Een evenement gericht op de volwassen serieuze recreatieruiter zou fijn zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 15:03 



 
Profiel   

Zie het nog niet zo voor me innovatief en leuk uitje met het gezin. Ponymeisjes vinden toch hele andere dingen leuk als hippisch ondernemers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 15:32 



 
Profiel   

lotte557 schreef
A) Link is aangepast
B) Dit evenement is ten eerste niet zo commercieel en ten tweede veel meer gericht op kennis verspreiden in de sector en de nieuwste innovaties ook voor hippische ondernemers dus het zal niet vergeleken kunnen worden met Horse Event.

Bedankt voor de opmerkingen


Niet commercieel? Allereerst vind ik het grappig dat je dan bedrijfskunde studeert, dat is een vrij commerciële studie. Verder op Horse-event worden ook nieuwe dingen gepresenteerd.
Ten tweede, als je innovaties aan de buitenwereld wilt laten zien, doe je dat toch om het onder de aandacht te brengen en het product te verkopen, of zie ik dat verkeerd? Dat is het hele idee van commercie
Verder is er op Horse-event altijd ruimte voor het verspreiden van kennis dmv lezingen oid

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 15:55 



 
Profiel   

....wil je ideeen van ons hebben....
Beetje lege, inhoudsloze enquete, oftewel gaat nergens over.

Je moet meer informatie geven mbt welke kant je op wil, ben na vraag 5 afgehaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 16:41 



 
Profiel   

Ik heb de enquête ingevuld, maar bij de laatste vraag miste ik de optie om alleen te gaan, het zou namelijk heel goed kunnen dat ik alleen zou gaan.

Ik ben 1 x op Horse Event geweest, maar daar ga ik niet meer naar toe, ik vond er niet veel innovatiefs te vinden, voor mij teveel gericht op kinderen, te kleine ruimtes voor teveel bezoekers. Dan heb ik liever iets dat van te voren al aangeeft dat het kleiner wordt, ruimer opgezet wordt en waar wel interessante lezingen, nieuwe ideeën en leuke demo's gegeven worden. Dan vind ik Equiday leuker. Daar heb ik meer vernieuwende dingen in stands gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 17:05 



 
Profiel   

Heb je niet een veel te brede doelgroep gekozen? Ik heb echt geen flauw idee wat voor beurs je wil gaan opzetten - en de enquete is veel te algemeen.
Kun je niet beter wat meer vertellen over wat jullie als de nieuwste innovaties zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 17:15 



 
Profiel   

lotte557 schreef
A) Link is aangepast
B) Dit evenement is ten eerste niet zo commercieel en ten tweede veel meer gericht op kennis verspreiden in de sector en de nieuwste innovaties ook voor hippische ondernemers dus het zal niet vergeleken kunnen worden met Horse Event.

Bedankt voor de opmerkingen

Paard had ook de pretentie om de Nederlandse tegenhanger van de Equitana te worden. Hoe lang bestaat die beurs al niet meer? 10 jaar?

Dan had je vroeger nog de Nationale Dierenshow in Den Bosch. Top georganiseerd evenement, totdat een ander team het ging doen. Einde evenement.
Tel daarbij op dat de regels ook steeds achterlijker worden. Waar we bij de Nationale Dierenshow gewoon met alle standhouders op de galerij sliepen en dan 's morgens met z'n allen ontbijt in het restaurant. Nou, dat mag dus allemaal niet meer want veiligheid, blablabla......

Wat dan nog z'n best doet om anders te zijn is Equiday, maar die moeten oppassen dat ze niet ten onder gaan aan hun eigen principes.
Vraag Evelien eens waar zij allemaal tegenaan lopen. Die kan je meer vertellen over de organisatie van een beurs dan welke docent ook.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 17:36 



 
Profiel   

Met wie zou u naar een evenement komen
Ik mis de optie familie oid. Gezin met kinderen vind ik nogal apart als de jongsten 20 zijn....

En welke innovaties je kent, die vraag is zo open dat ok daar echt geen goed antwoord in kan vullen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 17:39 



 
Profiel   

Bowo schreef
Met wie zou u naar een evenement komen
Ik mis de optie familie oid. Gezin met kinderen vind ik nogal apart als de jongsten 20 zijn....

En welke innovaties je kent, die vraag is zo open dat ok daar echt geen goed antwoord in kan vullen


Ik heb net bij dezelfde vragen ook opmerkingen. Idd, die innovaties .. ik heb gewoon een “?” gezet want wat moet je daar nu invullen?

En wat wil je bereiken met de vraag met wie je komt? Of het “paardenmensen” zijn, of net niet? Mijn partner is even geïnteresseerd in paarden als ik, of als een vriendin van me, of ...

Al bij al een enquête waarvan ik me echt niet kan bedenken wat het je oplevert maar ongeacht dat, wens ik je succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 19:03 



 
Profiel   

de doelgroepen die gekozen zijn kunnen echt niet verder uit elkaar liggen als ze nu doen. en innovatie, echt iets heel innovatiefs voor de paarden heb ik allang niet meer gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 19:07 



 
Profiel   

Wel heel vaag opgestelde enquete... ik mis waar precies belangstelling voor is, wat ik op een evenement zou willen halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 19:13 



 
Profiel   

ikke schreef
Dan had je vroeger nog de Nationale Dierenshow in Den Bosch. Top georganiseerd evenement, totdat een ander team het ging doen. Einde evenement.

Off topic. Oh, is dat de reden dat het gestopt is? Ik vond dat altijd een geweldig evenement en jammer dat het ineens weg was. Nooit begrepen waarom ze gestopt waren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 19:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen