Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht: Evenementen (Stand huren)

 
Profiel   

Hallo Bokkers! :):)

Ik ben op zoek naar leuke evenementen om te staan met mijn bedrijfje GlitzbySasja.

Ik zoek grote of kleine evenementen, maar geen erg hoge prijzen voor de huur aangezien ik nog niet zo lang bezig ben met dit bedrijf. Het is een bedrijfje in voornamelijk wedstrijdaccessoires zoals knotbanden.

Weten jullie nog iets leuks? :)*
Ik sta dit jaar waarschijnlijk weer op Paard&Erfgoed, voor de rest weet ik het nog niet zo goed!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 00:46 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Hippische evenementen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 10:17 



 
Profiel   

Wil je echt door heel Nederland ( denk om je reiskosten en verdere autokosten) gaan staan of binnen een bepaalde straal van jouw omgeving?
Wat voor wedstrijden bedoel je: Dressuur? Spring? SGW? Western? Of andere wedstrijddisciplines?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-20 22:40 



 
Profiel   

Jet schreef
Wil je echt door heel Nederland ( denk om je reiskosten en verdere autokosten) gaan staan of binnen een bepaalde straal van jouw omgeving?
Wat voor wedstrijden bedoel je: Dressuur? Spring? SGW? Western? Of andere wedstrijddisciplines?


Ja in principe door heel nederland. Discipline het liefst dressuur, maar maakt opzich niet veel uit. Ik maak namelijk vooral knotbanden en sieraden. Heb ook andere producten maar dit is het voornaamste. Dus het evenement zou daar een beetje op aan moeten sluiten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-20 22:21 



 
Profiel   

Dan zou ik beginnen met eens kijken op Startlijsten of bij de KNHS ( als je daar zelf een persoonsnummer hebt) naar dressuurwedstrijden bij je in de buurt en hun benaderen. Bij kleinere wedstrijden kan het zomaar nog zo zijn dat het genoeg is als je wat prijzen sponsort i.p.v. huur voor een "kraam". Als dat wat loopt kan je altijd uitbreiden en verderop gaan kijken. Als je denkt dat dat te klein is, kan je ook zoeken op regiowedstrijden of regiofinales, die trekken weer mensen uit een groter gebied aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-20 23:28 



 
Profiel   

Equiday

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-20 23:35 



 
Profiel   

https://m.facebook.com/groups/661750603 ... 2244910341

Vond ik op Facebook dus:

ACTIE ACTIE STANDHOUDERS GEZOCHT 27&28 juni 50 jarig jubileum
Camping/recreatiepark heksenlaak
11-16 uur braderie/kofferbakverkoop

KRAAM €35 2 KRAMEN €65 p.d
We zijn opzoek naar :
Kleding,snoep,viskraam,badmode,Tupperware,hobbyisten,speelgoed,dieren benodigdheden,drogisterij artikelen,geuren

Grondplaats vanaf €10 5 meter
Prijzen zijn exc stroom
Voor info pb

Ook opzoek naar kinderattractie,s

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 07:25 



 
Profiel   

NHPS Haflinger Event in Heeze van 12 t/m 14 juni.
Stand kost € 50 voor dat hele weekend (vr/za/zo).

Leuk, gezellig en druk bezocht evenement.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 07:30 



 
Profiel   

Ripse Paardendagen in Rijpwetering, eerste weekend van juni

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 07:30 



 
Profiel   

Jacquel schreef
Ripse Paardendagen in Rijpwetering, eerste weekend van juni


Die ging ik ook noemen haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 07:32 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik ga de evementen even mailen en hier in de regio heb ik idd ook al wat gevonden! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 01:34 



 
Profiel   

Ik weet niet of je ook andere dingen maakt dan alleen wedstrijd gerelateerde accessoires?

Er is in Soest een heel leuk kleinschalig (500-1000 bezoekers) BuurtFestival op zaterdag 27 juni (link) op een kinderboerderij met live muziek en horeca, marktkramen, kinderactiviteiten, sport en spel. Voor de markt zoeken we nog standhouders die als hobbyist of kleine professional eigen gemaakte artikelen verkopen. We vragen puur de kosten die het voor ons kost om een kraam te huren (15/30 euro voor halve of hele kraam, 4 meter inclusief dakje). Mocht het je iets lijken kun je mij een berichtje sturen (ik organiseer het evenement) of via de link een reactie achter laten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 07:33 



 
Profiel   

Ej zocht ook stand houders. Maar weet niet waar je vandaan komt. Volgens mij was het de ej in Rotterdam. Maar je kan even bellen voor de zekerheid
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 07:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen