Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Flanders Horse Expo 2020

 
Profiel   

Ik zag nog geen topic voorbijkomen van Flanders, dus bij deze.

Wie gaat er dit jaar (weer) naar de Flanders Horse expo in Gent?
21, 22 en 23 februari.

Wat willen jullie graag zien/vinden jullie interessant?

https://www.flanders-horse-expo.be/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:36 



 
Profiel   

Ik hoop wel vrij te krijgen, maar gewoon voor de leuk en om rond te neuzen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:36 



 
Profiel   

Als ik kaarten win ergens ga ik anders niet :+ . Voor spullen moet ik niet gaan in de kleine maatjes zijn het ieder jaar de zelfde zaken die terug komen en demo's zijn ook ieder jaar zo goed als het zelfde. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:41 



 
Profiel   

Lori schreef
Als ik kaarten win ergens ga ik anders niet :+ . Voor spullen moet ik niet gaan in de kleine maatjes zijn het ieder jaar de zelfde zaken die terug komen en demo's zijn ook ieder jaar zo goed als het zelfde. :+


Niet dit jaar, dit jaar is het Horseboarding Showteam er *\o/* en we hebben er vreselijk veel zin in! (En er zijn nog kaarten te winnen op onze facebook pagina haha!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 15:31 



 
Profiel   

Ik ga de zondag, heb een paar paardenspullen nodig.
Vind jammer dat centered riding belgium dit jaar er niet is.
Ze hebben altijd leerzame clinics en bij hun stand wordt je super geholpen.

Voor de rest gewoon genieten van alle clinics, heb nu niet 1 waar ik speciaal heen wil.
Horsesence heeft elke keer dezelfde, dus die hoef ik niet zozeer te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 15:54 



 
Profiel   

Als ik nog tickets kan winnen, ga ik.
Anders zal het helaas geen flanders horse expo worden dit jaar.
Entree is belachelijk duur, en deze wil ik toch niet aan de volle pot betalen....

Moest iemand nog tips hebben voor gratis tickets.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 17:09 



 
Profiel   

JustMeKV schreef
Als ik nog tickets kan winnen, ga ik.
Anders zal het helaas geen flanders horse expo worden dit jaar.
Entree is belachelijk duur, en deze wil ik toch niet aan de volle pot betalen....

Moest iemand nog tips hebben voor gratis tickets.....


Ik hebb de prijzen gezien, vind het wel meevallen eigenlijk :o
Maar nogmaals, als je op onze facebook kijkt, we verloten nog een kaart!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-20 08:02 



 
Profiel   

@Mar_jolijn: Ik kijk nu meteen jullie pagina na.. benieuwd of ik een kansje maakt.

edit: Reactie geplaatst en geliked.... duimen.... :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-20 08:13 



 
Profiel   

JustMeKV schreef
@Mar_jolijn: Ik kijk nu meteen jullie pagina na.. benieuwd of ik een kansje maakt.

edit: Reactie geplaatst en geliked.... duimen.... :o


Tuurlijk maak je kans!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-20 08:28 



 
Profiel   

Ik kan dit jaar helaas niet :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-20 08:29 



 
Profiel   

Ik ga zaterdag, tickets zijn al besteld

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-20 12:32 



 
Profiel   

Ik heb een ticket maar zou heel erg graag een 2de hebben zodat mijn mama mee kan maar heb echt de centen niet voor de ingang te betalen. Ik twijfel nog tussen morgen gaan of zondag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-20 22:04 



 
Profiel   

Ik was 4 jaar geleden geweest en nu, als ik vergelijk vond ik er veel minder staan.
Heb wel gekocht waarvoor ik ging.
Zijn daarna nog een rondje Ikea gaan doen en bij Ikea gaan eten, want voor eten rekenden ze wel stevig door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 18:29 



 
Profiel   

Wij vonden het een gezellig laagdrempelig evenement, leuk die verschillende hallen en pistes! Fijne organisatie ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 21:01 



 
Profiel   

Vrijdag geweest. Zoals verwacht een tegenvaller...
Een beurs die helaas al een paar edities zijn eigen ondergang heeft getekend.
Te duur entree en parking, laat staan eten en drinken...en dan dat oplaadpunt, dit is voor vele een reden net niks te eten of drinken.
Standhouders daarvan zijn er al een hele boel vertrokkken, na dit jaar keren er nog enkele niet meer terug.
Als je gratis binnen kan heb je een leuke namiddag, maar voor deze beurs ingang betalen doe je beter niet.
Al bij al, hoed af voor de standhouders. Heb met enkele leuk contact had, ondanks de lage opkomst deden ze zeker de moeite om je gevraagde info te beantwoorden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 21:38 



 
Profiel   

Ik kan normaal altijd wel iets scoren voor de kleintjes maar dit jaar niks. Ik zag enkele standen die veel kleiner waren geworden en een aantal niet meer gezien. Wel de demo van @Mar_jolijn gezien en de politie. Ook met enkele standhouders een praatje gemaakt en enkele staaltjes meegenomen voor onze lastige eter, nu maar hopen dat hij het te eten vind. De andere lusten alles dat is een stuk makkelijker :o .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 22:16 



 
Profiel   

:oo dan ben ik wel blij dat ik niet ben gegaan
Maar jaar geleden wel, toen was het leuk, veel standjes ect. Eten was betaar, sliepen toen ook in dat hotel erachter

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 22:45 



 
Profiel   

Dit jaar voor het eerst niet geweest. Vind ook dat ze hun eigen glazen ingooien. De Duitse beurs equitana is goedkoper qua entree, veeeel groter en veeel beter van eten. En je hoeft niet zo’n belachelijk kaartje te kopen waar je eerst geld op moet zetten om je eten mee te betalen. Zulke systemen zijn gewoon erop bedacht om mensen geld af te troggelen. Blijft altijd wat opstaan , kun je zgn terugvragen, maar is mij nog nooit gelukt. Ook totaal geen reden meer voor tegenwoordig met dat contactloos betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 22:58 



 
Profiel   

Ben vrijdag geweest, voel me zwaar bekocht. Hoog entree, duur parkeren en waarvoor? Voor een strodorp, want meer was het niet. Het was iig langer rijden dan dat we er zijn geweest. Ik had iets als Equitana verwacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 23:12 



 
Profiel   

Hmml equitana nog nooit geweest. Staat wel op het lijstje. Flanderd gaat eraf

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 23:35 



 
Profiel   

Ik ben voor de zoveelste keer op rij, dit jaar weer langs geweest vandaag.
Opzich heb ik wel een fijne namiddag gehad.
Maar inderdaad, alles vrijwel hetzelfde als vorige jaren... Zelfde winkeltjes, zelfde shows. In de toekomst zullen ze hier toch wat meer vernieuwing in moeten brengen.
Betalen met die oplaadkaart was wederom ook weer een drama. Half uur in de rij gestaan om wat geld op het kaartje te krijgen. En je moet dan al precies gaan uittellen wat je wil eten en hoeveel dat kost, dat je niet met te veel overschot blijft staan. Zeer vervelend systeem...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 23:57 



 
Profiel   

Voor alle mensen met overschot op hun kaartje.. Blijkbaar kun je dit terugstorten als je naar de website gaat die op het kaartje staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-20 10:28 



 
Profiel   

Zou wel eens willen weten hoe je het tegoed terug kan krijgen. Op het kaartje staat alleen de algemene website en daar kan ik het niet vinden. Het wordt je iig zo moeilijk mogelijk gemaakt zodat je het maar laat. En zulke praktijken verdienen het gewoon om geboycot te worden.
[ img ]
Voor de mensen die wel naar horse expo en nog niet naar equitana zijn geweest. Er is daar behalve veeel meer stands, ook zoveel meer lekker eten! En gewoon contant of met pin te betalen. ( je zou bijna zeggen dat ik eten wel belangrijk vindt _/-\o_ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-20 10:49 



 
Profiel   

https://refund.flanders-horse-expo.be/nl/home
Link naar de refund pagina

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-20 11:14 



 
Profiel   

Ik moet zeggen dat het mij ook is tegengevallen. Nog een geluk dat we verkeerd hebben geparkeerd (deelnemers) en dus geen parkeer kosten hadden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-20 11:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen