Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gaucho Derby 2020

 
Profiel   

Ik denk dat je gelijk hebt Katja. Toch was het navigeren bij de Derby dit jaar een dingetje, in de bergen is dat nog vele malen moeilijker.

De paarden bij de Gaucho zijn getraind, dat is niet te zeggen van de Mongol derby paarden. :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 17:35 



 
Profiel   

Ja precies :j

Mongol Derby is paarden (en nog wat extra skills waaronder navigeren wat je kunt trainen in de aanloop er naar toe). Handigheid met paarden helpt je daar.

Gaucho Derby is bergen en survivalskills (en omdat het getrainde paarden zijn is het paarden gedeelte ietsje gemakkelijker).

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-20 06:02 



 
Profiel   

Op ziggo sport (tv zender die ik kennelijk ontvang) is nu al ruim een uur een derby te zien. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk welke. Het is inderdaad wel in mongolie.

Volgens de tv gids moet daar iets van voetbal wezen (waarschijnlijk wegens corona een andere uitzending) maar hebben jullie toevallig meer info?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-20 12:07 



 
Profiel   

Helaas heb ik dit niet gezien. Ik zal eens kijken of ik t kan terug kijken straks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-20 17:47 



 
Profiel   

Verslag van een van de deelnemers

https://www.facebook.com/2351867/posts/ ... 532057264/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-20 20:04 



 
Profiel   

Wow!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-20 08:05 



 
Profiel   

AfricanLady schreef



Daar heb ik wel even tijd ingestoken om t te lezen. :') .
Mooi hoe ze de ervaring van haar opgeschreven heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-20 14:42 



 
Profiel   

Oef, dat liep maar net aan goed af zo te lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-20 15:22 



 
Profiel   

Anders waren jullie deze week stippies aan 't volgen, maar helaas.... :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 22:24 



 
Profiel   

De mongol derby’s zullen ook niet door gaan vrees ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 22:31 



 
Profiel   

Is nog onduidelijk.

Eerste idee was om er twee te doen dit jaar (2020 en 2021). Misschien dat er nu eentje plaatsvind.

Dit hangt af van veel factoren. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je in Mongolië nog een quarantaine plicht hebt van 2 weken dus dan een MD voor deelnemers die ook 2 weken in quarantaine hebben gezeten. Of alleen voor deelnemers die al gevaccineerd zijn. Noem maar op.
Nog onduidelijk dus. Er is nog geen definitieve cancelling in elk geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 12:22 



 
Profiel   

Even stof afblazen... de Gaucho Derby 2022 gaat door! *\o/*

Over 34 dagen zit ik in 't vliegtuig.... :D richting Argentinië. Let the stress begin! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 12:41 



 

Ohh ga je meedoen? Wat stoer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 13:28 



 
Profiel   

Wij willen een volgtopic zien!!! *\o/*

Edit; ik zie in je onderschrift dat je de mongol derby ook gereden hebt, wat fantastisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 13:35 



 
Profiel   

wat gaaf, succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 14:53 



 
Profiel   

Wat goed dat de Gaucho Derby door gaat dit jaar +:)+

Heel veel succes :-)

Nu nog hopen dat de Mongol Derby ook door gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 16:14 



 
Profiel   

Galeobdolon schreef
Wij willen een volgtopic zien!!! *\o/*

Edit; ik zie in je onderschrift dat je de mongol derby ook gereden hebt, wat fantastisch!


:o Vorige keer was ik aardig actief met het bijhouden van mijn trainingsactiviteiten voor de Mongol. Deze keer heb ik daar echt geen tijd voor. Ondanks dat we 12 maanden extra konden trainen. Vorig jaar ging ie niet door.

Maar het programma is druk met fitness, hardlopen, fietsen, paardrijden.
En daarnaast het 'die-laatste-corona-kilos-moeten-er-nu-echt-af' :Y), spullen uitzoeken, 'hoe-snel-zet-ik-mijn-tent-op-competitie' en hoe krijg ik 10 dagen survivalkit in 10 kg bagage >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 17:37 



 
Profiel   

Wat onwijs tof *\o/* enorme fan van het landschap en de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 17:40 



 
Profiel   

Succes Esther!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 17:41 



 
Profiel   

Psydoxy schreef
Galeobdolon schreef
Wij willen een volgtopic zien!!! *\o/*

Edit; ik zie in je onderschrift dat je de mongol derby ook gereden hebt, wat fantastisch!


:o Vorige keer was ik aardig actief met het bijhouden van mijn trainingsactiviteiten voor de Mongol. Deze keer heb ik daar echt geen tijd voor. Ondanks dat we 12 maanden extra konden trainen. Vorig jaar ging ie niet door.

Maar het programma is druk met fitness, hardlopen, fietsen, paardrijden.
En daarnaast het 'die-laatste-corona-kilos-moeten-er-nu-echt-af' :Y), spullen uitzoeken, 'hoe-snel-zet-ik-mijn-tent-op-competitie' en hoe krijg ik 10 dagen survivalkit in 10 kg bagage >;)


Jeetje, ik vind dit zo ontzettend tof! Als ik zo iets zie kan ik echt alleen maar denken ; Hoe kom je zo ver?

Dus mocht ik volgend jaar kriebels krijgen dan kun je misschien wel een PB verwachten hoe ik kom waar jij nu bent. Want het zal vast een hoop meer zijn dan zadeleelt.

Navigeren en survivallen kan ik wel maar in combinatie met een ruitertocht in onbekend gebied? :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 17:55 



 

Megaspannend! Ik ben benieuwd wat er allemaal in je 10 kg bagage mee gaat, maar dat komt wel. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 19:57 



 
Profiel   

Yes! Ik volg weer!
Misschien achteraf een terugblik-topic? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 20:53 



 
Profiel   

Galeobdolon schreef
Navigeren en survivallen kan ik wel maar in combinatie met een ruitertocht in onbekend gebied? :Y)


Dit! Al moet ik zeggen dat ik de indruk had dat veel kandidaten bij Gaucho Derby editie 1 vooral hele goede paardenmensen waren, en in wat mindere mate echt bekend met survival en navigatie in (hoog)gebergte. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat dat wat minder uitgelicht is, maar het verbaasde mij omdat de omgeving dat toch wel vraagt van de kandidaten. En ik juist vanuit mijn bergsport liefde dat dus in eerste instantie voor ogen zou hebben (en als je knotsgekke paarden wilt is de Mongol Derby er al toch :+ ).

Succes met de voorbereidingen Psydoxy! Ik volg graag mee! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 16:12 



 
Profiel   

Psydoxy schreef
Even stof afblazen... de Gaucho Derby 2022 gaat door! *\o/*

Over 34 dagen zit ik in 't vliegtuig.... :D richting Argentinië. Let the stress begin! :')


Zo super tof. Heel benieuwd naar je verhalen.
Deze staat hoog op het verlanglijstje. Maar die prijzen :$

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 09:36 



 
Profiel   

Hoppa http://gaucho-derby-2022.com :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 06:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen