Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gaucho Derby 2020

 
Profiel   

10 uur pff wow
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 08:08 



 

AfricanLady schreef
10 uur pff wow

De tijd die ze er anders waarschijnlijk over gedaan zou hebben te paard, zo las ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 13:08 



 
Profiel   

Oh toch een topic!!!
Ik zag de updates op de FB pagina van de mongol derby en heb heel veel fun altijd met het topic ook dus ik volg mee!

Ik meen dat deze paarden niet semi-wild waren. DAt lijkt me wel heel veel uitdaging in dit gebied. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 13:46 



 
Profiel   

Net terug van El Chalten en dan zie ik dit, gaaf! Wist niet dat een dergelijke derby bestond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 14:21 



 
Profiel   

Marie_Anne schreef
silverdapple schreef
[...]
_O- Zo hé, wat zonde! Zo dicht bij gate 4, moet je toch nog terug want je hebt gate 3 gemist...

Ze was nog maar net voorbij station 1 zag ik op de kaart. Ze is naar station 3 gebracht, zij begon ook al met de bokkend pakpaard toch?
Citaat
NM is getting a carry forward to VS3 whilst the Gaucho's go and get her horse. She has received a 10-hour technical penalty.

https://twitter.com/gauchoderby/status/ ... 2253514752


Twitter in de gaten houden dus. Las net op de nieuwssite dat ze haar pakpaard was kwijtgeraakt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 16:47 



 
Profiel   

:=
Psydoxy schreef
Prinnie schreef
Volgens mij als in de Mongol Derby. een GPS met gedetailleerde kaart.


Laat dat gedetailleerd maar weg. :Y). Het zijn oude Russische oorlogskaarten die bij iedere zoom veranderen..... iets met wel weg, zoom, weg weg :')


:= :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 17:54 



 

Verslag van gisteren:
https://www.theadventurists.com/updates ... ace-day-2/

Volgens mij is er nu een soort weeralarm daar, met zware regen. De race ligt even stil.
Twitter schreef
The riders are all buttoned down for the night to wait out the weather that should clear by tomorrow.Our crews are up in the mountains with them to guide them out once it’s safe to move."The race is on hold until the weather clears. We'll begin the updates again once it resumes."

https://mobile.twitter.com/gauchoderby

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-20 08:02 



 

Er is blijkbaar een sneeuwstorm geweest, iedereen is oké, maar het ligt nog stil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-20 18:53 



 
Profiel   

4 ruiters eruit uit voorzorg, zonde.. Klinkt ook wel als erg zware omstandigheden. Hopelijk kunnen ze later alsnog weer een deel van de race meerijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-20 20:57 



 
Profiel   

Ik vind 'm moeilijk te volgen, over wat er allemaal gaande is. Een ding is me wel duidelijk..... #nietvoorwatjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 07:28 



 
Profiel   

Vind het ook lastig te volgen, maar ik haal er het volgende uit.
- Enkele ruiters op eigen kracht naar VS 3 gekomen (door de sneeuwstorm).
- Enkele ruiters vanuit VS 2 terug de bergen uit gegaan (weer terug ri VS 1 en volgens mij onder begeleiding).
- Enkele ruiters die tussen VS2 en 3 zaten onder begeleiding uit de bergen gehaald.

Alles ligt stil en bijna iedereen verplaatst met hulp, dus van een echte wedstrijd kan je bijna niet meer spreken. Ben benieuwd hoe ze dat met klassement gaan doen. Het lijkt de tour wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 08:02 



 
Profiel   

Ik heb ook moeite om het goed te kunnen volgen ( ligt het gelukkig niet alleen aan mij).

Ik ben benieuwd hoe ze het straks gaan vervolgen na de stillegging van het noodweer.

Jeetje wat een zware tocht is dit wel aan het worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 08:08 



 
Profiel   

Ik veronderstel dat ze kwa klassement toch wel wat "plan b's" hebben gezien ze weten dat het weer in de bergen dit soort dingen kan veroorzaken.
Op pagina 1 vroeg iemand zich af wat deze race nou "toughest" maakte. Ik denk dat het terrein i.c.m het weer twee belangrijke factoren zijn. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 10:37 



 
Profiel   

Klassement bij deze races is echt van onder belang, de finish halen binnen de tijd, dat is de uitdaging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 11:49 



 
Profiel   

Ik denk dat dat ook de enige manier is om het maximum uit de ervaring te halen... Toch?
Ik las ook dat die ruiters die ze er nu uit hebben moeten halen, dat ze hopen dat die terug kunnen deelnemen. Dus ik heb wel het idé dat ze proberen om alle ruiters zo veel mogelijk te helpen en te laten uitrijden waar mogelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 11:51 



 
Profiel   

Dank voor het topic!! Ik ben een trouwe Mongol Derbyvolger maar was door drukte deze bijna vergeten...
Ga vanavond bijlezen. Te leuk om niet te volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 11:55 



 
Profiel   

Volgens mij is gisteren de hele wedstrijd toch on hold gegaan vanwege het weer? En moet de boel gereoganiseerd worden voor ze weer verder gaan. Dat zal dan vandaag zijn hoop ik.
Ze maken wel wat mee daar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 12:28 



 
Profiel   

Er is geen dag 3 update nog?

Ik hoop voor ze dat ze het redden om binnen de tijd te finishen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 13:23 



 
Profiel   

Ze zijn weer los :-)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 08:39 



 
Profiel   

Ja hopelijk komen ze weer in het race ritme

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 09:16 



 
Profiel   

Top. Zag op facebook dat er toch echt mensen met de helicopter opgehaald zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 10:35 



 
Profiel   

Ja ivm onderkoeling. Maar die zijn nu weer terug als het goed is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 10:47 



 
Profiel   

Ja dat begreep ik idd. Ontberingen hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 11:25 



 
Profiel   

Zo te zien nemen er nu een aantal de route linksom i.p.v. rechtsom zoals het merendeel. Ben benieuwd of dat nog veel uit gaat maken. De rechtergroep lijkt langs een soort weg te rijden (voor zover dat een weg is).

Ben wel benieuwd of de finishdag nog hetzelfde blijft nu het allemaal zo'n tijd stil heeft gelegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 16:02 



 
Profiel   

Zouden ze nu allemaal op 5 moeten wachten?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 20:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen