Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Online hippische markt

 
Profiel   

Omdat veel hippische evenementen zijn afgelast door corona is er een online hippische markt, Het is de eerste versie (ik ben zelf geen organisator) dus het is nog even zoeken. Kom zeker even kijken, ook voor standhouders voor een mogelijk volgende versie

[ img ]

Het evenement is via facebook en vindt je door in facebook Virtuele Hippische Markt te zoeken, Wordt lid van de groep en kom de standjes bekijken met leuke aanbiedingen.

Marlies
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 19:24 



 
Profiel   

washbar schreef
Het is de eerste versie (ik ben zelf geen organisator) dus het is nog even zoeken.

Marlies

Maar je bent beheerder van de groep... 1 van de 10.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 19:42 



 
Profiel   

Om verwarring te voorkomen:

WashBar (vertegenwoordigd door ondergetekende) is geen organisator van het evenement, wel zijn wij 1 van de hoofdsponsoren. Ik heb het evenement gedeeld op verzoek van de organisatoren die geen account hebben op bokt.
De reden dat ik beheerder ben van de facebookgroep is verklaarbaar. Alle standhouders zijn beheerder van de groep omdat de stands virtueel zijn (album in de facebook groep = een standje). Zonder beheerder te zijn kunnen de standhouders hun digitale stand niet inrichten / beheren. Alle deelnemende standhouders zijn dus beheerder van de groep, naast de organisatoren die weer toezien op juist gebruik.

Ik hoop hiermee de onduidelijkheid weg te nemen. Mijn doelstelling was enkel paardenliefhebbers bereiken die hippische evenementen missen en kenbaar maken dat er tijdens de corona maatregelen een digitaal event is.

Groetjes
Marlies

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 13:07 



 
Profiel   

wij zijn lid van de groep en volgen het al een poosje alleen eerlijk gezegd vind ik er tot nu toe weinig op staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 13:22 



 
Profiel   

Ik heb een join request gestuurd, maar vroeg me af of het gaat over nieuwe spullen of tweedehandse?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 13:26 



 
Profiel   

Dag Poekkie,

Het gaat voornamelijk om nieuwe items.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 14:28 



 
Profiel   

Buxy schreef
wij zijn lid van de groep en volgen het al een poosje alleen eerlijk gezegd vind ik er tot nu toe weinig op staan.


Dat vinden wij zelf ook :D
Deze online hippische markt is de eerste versie en dus nog niet zo bekend. Er is ook een kynologische markt online, zelfde organisatoren en dat is nu de zesde versie. Wij zagen zowel in bezoekers als in standhouders een groei vanaf de eerste markt, ik ga er even vanuit dat dit voor de hippische markt hetzelfde zal zijn. Het is natuurlijk voor iedereen nieuw, en deze eerste editie heeft ook nog niet zoveel standjes.

Hopelijk zal de tweede versie al meer leuke standhouders trekken en ook meer aanbod
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 18:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen