Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Equi Fest Nieuw Zeeland, hoe deel ik mijn stand in?

 
Profiel   

Allereerst, sorry ik wil jullie niet jaloers maken natuurlijk.

Wellicht kennen jullie mijn volg topic: [BEU] [VOLG] Een nieuw leven aan de andere kant van de wereld..

Hier in gaf ik al eens aan dat ik mijn eigen bedrijf aan het oprichten was.

Inmiddels zijn de eerste orders al verwerkt en heb ik al een aantal happy customers.

[ img ]

Nu komt er een groot event aan wat gelijk staat aan de Nederlandse Horse Event en ik heb besloten me in te schrijven met mijn bedrijf!

Ik krijg een stand van 4x4 meter met stroom aansluiting alleen hoe ga ik dit in hemelsnaam inrichten? Ik ben dus op zoek naar tips want ik realiseer me nu pas dat ik echt inspiratie loos ben! :')

Om een indruk te krijgen van mijn producten:
Www.lhsequestrian.com

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Alle hulp is welkom! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 04:24 



 
Profiel   

Geen stand tips, maar ik ben wel verbaasd over de laatste foto die je ook op je website hebt. De combinatie van de slijtageplekken van het zadel en de broek geeft wel een slordig geheel, dat valt mij meer op dan de decoratie die je probeert te verkopen.

Wat betreft de stand misschien de tip om het sober te houden, een rustige presentatie van de producten die je hebt, aangevuld met een mooie sjieke voorbeeldfoto/poster. Maar niet opvullen met toeters en bellen om het maar vol te krijgen.
Uiteraard uit zicht voldoende voorraad om te kunnen verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 05:14 



 
Profiel   

Grit schreef
Geen stand tips, maar ik ben wel verbaasd over de laatste foto die je ook op je website hebt. De combinatie van de slijtageplekken van het zadel en de broek geeft wel een slordig geheel, dat valt mij meer op dan de decoratie die je probeert te verkopen.

Wat betreft de stand misschien de tip om het sober te houden, een rustige presentatie van de frontriemen die je hebt, aangevuld met een mooie sjieke voorbeeldfoto/poster. Maar niet opvullen met toeters en bellen om het maar vol te krijgen.
Uiteraard uit zicht voldoende voorraad om te kunnen verkopen.


Je hebt helemaal gelijk over de laatste foto. Helaas heb ik momenteel geen ander zadel tot mijn beschikking. Hier in Nieuw Zeeland vind je tot mijn verbazing vrij weinig ‘luxe’ merken. (En de andere kant was nog meer een ramp) :')
Ik heb wel direct na plaatsen van de foto een aantal pre-orders gekregen dus heb de foto voor nu maar gelaten voor wat het is. Tzt wil ik natuurlijk wel een mooier zadel maar helaas is mijn netwerk hier in Nieuw Zeeland nog erg klein en mijn eigen paard staat er nog niet.


Ik zat zelf nav mijn logo om vooral met zwart te werken en dan een display neer te zetten wellicht en een tafel waar mensen aan kunnen zitten om workshops te geven, maar hoe of wat ben ik dus verder nog helemaal niet over uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 05:20 



 
Profiel   

Ik zou de mooie foto's die je hebt zeker gebruiken in de aankleding.
Een mooie compacte folder en visitekaartjes
Een uitstalling van een aantal bandjes en en hoe je ze toepast
Een raadsel met de kans om een prijsje te winnen, is een leuke manier om mensen naar je stand te trekken. Bijvoorbeeld hoeveel meter draad is er nodig voor één bandje.oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 05:23 



 
Profiel   

senna21 schreef
Ik zou de mooie foto's die je hebt zeker gebruiken in de aankleding.
Een mooie compacte folder en visitekaartjes
Een uitstalling van een aantal bandjes en en hoe je ze toepast
Een raadsel met de kans om een prijsje te winnen, is een leuke manier om mensen naar je stand te trekken. Bijvoorbeeld hoeveel meter draad is er nodig voor één bandje.oid.


Dankjewel!

De professionele foto’s worden ook daar gebruikt in de folders etc. en ik heb een prachtige backdrop met logo die ik sowieso als fotohoek wil gaan gebruiken!

Prijzen zijn een goed idee! Ik denk dat ik een ‘raad het aantal diamanten’ in een pot ga gebruiken!
Ik dacht ook maar 1 frontriem per kleur te laten zien en de rest netjes opgeborgen houden voor klanten mochten ze er eentje willen!


Bedankt voor je zeer bruikbare tips! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 05:41 



 
Profiel   

Waarom sponsor je niet iemand die behoorlijk goed kan rijden? Dan heb je waarschijnlijk zo foto's van je producten op mooi en degelijk tuig. Daar kun je afspraken over maken :) .

Leuk spul inderdaad en ik zou de stand inderdaad niet te druk maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 10:23 



 
Profiel   

Ik zou die foto van dat zadel echt nooit gebruiken....zo wordt de versiering een beetje; “ al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding”
Anders het zadel wat opknappen met een foto bewerking programma? Of het sieraad opsturen naar iemand met een mooi en net zadel en diegene in ruil daarvoor om een paar mooie foto’s vragen?
Het fel blauwe dekje vind ik er persoonlijk ook niet mooi bij....dat valt teveel op....mits je er een versiering met blauwe steentjes bij hebt, dan wordt het weer een setje

Veel succes en plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 10:44 



 
Profiel   

Ohw wat inrichting betreft, grote banner met je logo, paar strobalen voor de sfeer, scherm met je website in beeld, en natuurlijk je producten ten toon stellen (op mooie oude houten planken oid?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 10:47 



 
Profiel   

Oh wat een leuk topic!

Ik zou ook alles decoreren met bvb hout, zwart, heb je daar geen winkels zoals 'Action' waar je goedkoop decoratief spul zoals op je foto kan terugvinden? Eventueel klimopranken gebruiken, dat blijft lang groen. (Ik heb werkelijk geen idee of jullie dat daar hebben hoor).

Ik ga wel mee in de opmerkingen over de laatste foto. Doet echt afbreuk aan je mooie spullen.
Hopelijk wordt het een succes! Trek je enkele foto's als je stand af is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 10:50 



 
Profiel   

Ik vind het stoer van je en wens je alvast veel succes!

Voor de stand zou ik ook werken met een prijs of verloting op zo'n evenement. Of een soort vriendinnen-korting? Dat als je met z'n 2en er 2 koopt je korting krijgt?

Het valt me op dat op al je foto's van je producten, nergens een logo of naam te zien is. Heb je dit bewust gedaan?
Ik vind het mooi minimalistisch, maar uit marketing perspectief zou ik geen idee hebben bij wie ik dit nu kan kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 11:00 



 
Profiel   

Voor wat de foto betreft, ik zou de storende plekken weg halen met photoshop. Dat scheelt al enorm in de uitstraling, volgens mij is dat niet zo moeilijk voor iemand die daar een beetje handig in is.

Qua display, een koker maken van plastic of stevig karton, die mooi zwart maken en daar de verschillende frontriemen op vast maken. Dat zijn de voorbeelden, als iemand dan een frontriem wil hebben kan je die achter de kassa netjes verpakt klaar hebben liggen.

Voor de rest, lappen (zwarte) stof om de boel een beetje aan te kleden en af te bakenen, wat decoratie elementen (de strobalen vond ik een leuk idee) en een of twee tafels om de boel mooi uit te stallen. Die tafels kan je ook als afbakening gebruiken tussen het gedeelte waar de klanten mogen komen en waar alleen jij komt waar de voorraad ligt, eten en drinken voor jezelf etc.

Als laatste zou ik een banner of beachflag laten maken met jouw logo en website er groot op. Dan kunnen ze je al van ver zien. Wat je ook kan doen is een QR code ophangen die linkt naar de website.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 12:16 



 
Profiel   

Laat geinteresseerden hun emailadres achter laten en verbind daar dan een verlotingsactie aan. Zo kun je makkelijk een tijdje na het event nog even contact maken met iedereen bijv. d.m.v. een nieuwsbrief met eventuele acties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 12:24 



 
Profiel   

Misschien ook een bakje met alle kleuren stenen zodat mensen dat ook kunnen bekijken indien mensen zelf kunnen kiezen welke steentjes ze op hun frontriem willen hebben. Dat vind ik altijd wel fijn voor het geval er op dat moment niet de kleurcombi in voorraad is die ik graag wil, dan kan ik toch de steen bekijken en het bestellen bij de stand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 12:30 



 
Profiel   

eva1969 schreef
Laat geinteresseerden hun emailadres achter laten en verbind daar dan een verlotingsactie aan. Zo kun je makkelijk een tijdje na het event nog even contact maken met iedereen bijv. d.m.v. een nieuwsbrief met eventuele acties.


Dat is altijd een goed idee, zo veel mogelijk e-mail adressen verzamelen!
Je kan er ook nog een actie aanhangen met ; na zoveel likes op fb, of zo veel volgers op insta een verloting van een item, of korting oid

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 16:17 



 
Profiel   

Oja, een winactie is altijd een goed idee. Eventueel een pot met blinkertjes maken en mensen laten raden hoeveel blinkers er in zitten? Eventueel doe je er wat keien door en wat bloemen, dat vult de pot ook. En dan mailadressen laten noteren en wie er het dichtst bij zit krijgt een frontriem naar keuze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 19:32 



 
Profiel   

Bedankt iedereen voor alle zeer waardevolle ideeën en ook feedback. Ben net wakker en ga gelijk even achter iemand aan die kan photoshoppen.
Sowieso had ik een actie lopen voor een sponsorruiter en ligt er al een zadel sieraad bij een fotografe hier in Nieuw Zeeland!
Het is best grappig om te zien hoe Nederland vs Nieuw Zeeland tegen uiterlijk vertoon aankijken.
Ik was laatst hier bijvoorbeeld in de ruitersportzaak, alles wat ze aan bling hadden miste een aantal en het was een zooitje. Heb toen ook besloten daar niet mijn producten aan te bieden.

Oh geen logo, die vraag zag ik ook. Ergens doe in het express omdat ik het zo rustig mogelijk wil houden. Twijfel heel erg of ik het zal doen of niet. Wat vind bokt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 20:15 



 
Profiel   

Zeker wel een logo, zo ben je later ook weer herkenbaar voor mensen als ze je site dan via internet tegenkomen. In ieder geval elk bedrijf hier in Nederland heeft een stand op paardenevenementen met grote banners zodat iedereen meteen kan zien welk bedrijf het is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 20:29 



 
Profiel   

Jorex schreef
Zeker wel een logo, zo ben je later ook weer herkenbaar voor mensen als ze je site dan via internet tegenkomen. In ieder geval elk bedrijf hier in Nederland heeft een stand op paardenevenementen met grote banners zodat iedereen meteen kan zien welk bedrijf het is.


Op het event ga ik zeker met het logo werken! Heb al een hele grote back drop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 20:34 



 
Profiel   

Ik zou ook mét logo op je foto's, kan ook in het klein hé.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 20:48 



 
Profiel   

Veel foto's <3 hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 21:16 



 
Profiel   

Gianti schreef
Veel foto's <3 hihi

En deze geweldige bokker wil de besproken foto wel aanpassen! *\o/* <3

Super lief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 21:31 



 
Profiel   

Je kunt vast je logo's wel ergens op de foto plaatsen op een elegante manier..... de sfeer op je foto's is juist zo mooi......ik zou in ieder geval die sfeer proberen uit te stralen op het event....... en inderdaad, met lappen stof (neem bv fluweel, ziet er mooi uit) kun je een heleboel doen......

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 08:37 



 
Profiel   

Wat leuk! Mijn tip bij een winactie zoek even uit wat de regels zijn voor het gebruik van die gegevens voor verdere doeleinden. Hier in nl moet het er op staan dat je toestemming geeft voor het gebruik van je gegevens.

Verder kan je niet een zadelsieraad naar iemand in NL sturen die goede foto’s kan maken met een mooi zadel? Als je een beetje goed uitsnijd hoeft niemand te zien dat het in NL gefotografeerd is.

Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 09:22 



 
Profiel   

Kijk of je thuis ook even kan oefenen met het neerzetten van je stand. Zo kom je er op tijd achter als je nog iets mist. Dan heb je ook lekker veel tijd om te spelen met wat waar ligt etc.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 09:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen