Durf jij alweer naar een evenement?
Poll eindigt op
Ja 44%  44%  [ 109 ]
Misschien 3%  3%  [ 8 ]
Nee 16%  16%  [ 41 ]
Durven wel, maar geen behoefte aan 35%  35%  [ 86 ]
Totaal aantal stemmen : 244

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 141 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

18 juli EquiDay - durf jij alweer naar een event?

 
Profiel   

Nope sorry.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 20:17 



 
Profiel   

Jorex schreef
Deze viel mij op. Spaanse dubbel verdunde net een paar weken hier. Was constant aan het hinniken.
[ [url=m/jW5Sgu.jpg]Afbeelding[/url] ]


Verder ben ik geslaagd thuis gekomen. Emmertje met freebies:
[ [url=m/C1IwFY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Drie halsters, ze passen allemaal. Foto's daarvan maak ik in een apart topic.
[ [url=m/GtrB2U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Noodzakelijk spul, groentemix is voor de hamster.
[ [url=m/UOJxZF.jpg]Afbeelding[/url] ]

En het touwhalster met touwteugels. Pony's hebben nog nooit bitloos gelopen, dus het stuur was nog wel even zoek. Maar ik heb nu ten minste geen halve kilometer aan touw over. Dus ik weet nu de juiste maat voor lange teugelen.
[ [url=m/2MiqJ7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet iemand welke stand er voor de blauwe koets stond met snoepjes en van alles in de aanbieding? Was op het terrein met het gebouw en de vaste toiletten thank god van de KNHS. Daar komen namelijk 2 van mijn halsters vandaan en die zijn erg tof en passen super.


De gene die met de blauwe koets was heeft in dit topic ook al gereageerd mvdbijl was dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 20:44 



 
Profiel   

jojoleinee schreef
Heeft iemand foto's van My little ponies?

Ik heb er heel veel gemaakt en ook een kort filmpje dat ze samen springen, wel mobielkwaliteit allemaal. Maar ik heb veel beeldmateriaal. :D

Trouwens volgende keer als het zoveel zon is, zijn wat parasols bij de zitplaatsen/misschien een schaduwdoek over de zitplaatsen wel aan te raden. Ik ben gewoon verbrand dwars door mijn zonnehemd heen. De stukken buiten het zonnehemd niet, nee, heb wel een stuk of 5 keer gesmeerd met factor 50. Ik was dat gekke mens die iedere keer als ze op een stoeltje ging zich ging insmeren met zonnebrand. Alle schaduw was constant bezet door mensen, dus heb maar zoute suikervrije dropjes gevreten tegen het licht worden in mijn hoofd en mijn flesje water 2 maal gevuld bij de toiletten (Ik heb dus anderhalve liter gedronken, ik drink normaal dit op een hele dag).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 20:46 



 
Profiel   

Volgend jaar ben ik er ook zeker bij ( als ik niet ziek ben…) en neem dan ook mijn camera mee !

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 21:09 



 
Profiel   

Jorex schreef
jojoleinee schreef
Heeft iemand foto's van My little ponies?

Ik heb er heel veel gemaakt en ook een kort filmpje dat ze samen springen, wel mobielkwaliteit allemaal. Maar ik heb veel beeldmateriaal. :D

Trouwens volgende keer als het zoveel zon is, zijn wat parasols bij de zitplaatsen/misschien een schaduwdoek over de zitplaatsen wel aan te raden. Ik ben gewoon verbrand dwars door mijn zonnehemd heen. De stukken buiten het zonnehemd niet, nee, heb wel een stuk of 5 keer gesmeerd met factor 50. Ik was dat gekke mens die iedere keer als ze op een stoeltje ging zich ging insmeren met zonnebrand. Alle schaduw was constant bezet door mensen, dus heb maar zoute suikervrije dropjes gevreten tegen het licht worden in mijn hoofd en mijn flesje water 2 maal gevuld bij de toiletten (Ik heb dus anderhalve liter gedronken, ik drink normaal dit op een hele dag).


Wat vervelend! Maar bedoel je parasols bij de zitplaatsen bij de pistes? Lijkt mij niet super handig. Als het onverwacht gaat waaien wordt het denk ik gevaarlijk. Ik had gewoon een shirt aan en nergens last van gehad en gewoon gesmeerd met factor 20. Elk huidje is anders denk ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 21:24 



 

Wij zijn regelmatig in de schaduw gaan zitten, eigenlijk altijd wel een plekje te vinden gelukkig.

Sommige stands was het wel druk.. de ruimte tussen de rijen was gigantisch, maar misschien tussen stands in was meer afstand ook handig geweest. Al vond ik het allemaal wel prima gaan zo in de buitenlucht.

Miste de catering wel qua sfeer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 21:27 



 
Profiel   

Ik bedoel van die parasols met voeten die niet kunnen omwaaien of schaduwdoeken, mijn ervaring was dat er in de schaduw geen anderhalve meter afstand gehouden kon worden, er zat altijd wel iemand anders. Dus ik had het prettig gevonden als er op plaatsen schaduw gecreëerd was. Maar voor mij was het nog te doen, ben alleen verbrand op plekken waar ik niet had gesmeerd, want mijn shirt zat daar, maar kennelijk keert dit shirt de zon niet heel erg. Ik ben verder wel een warmtemens. :P

Ik stond wel 1 keer in de drukte bij de stands en ik was aan het afrekenen, dus ik had mijn mond open. Vliegt er zo een insect in, met als gevolg dat ik gigantisch heb staan kuchen, want uiteraard was toen net mijn water op dus ik kon dat beest ook niet echt soepel door slikken ofzo. Heb nog lang het gevoel gehad dat er iets vast zat in mijn keel. En toen moest ik naar de andere kant van het terrein voor water halen bij de toiletten en ondertussen het kuchen inhouden, omdat ik bang was anders van het terrein verwijderd te worden. _O-
Ik voel dat beest nu nog zitten als ik er weer aan denk...

Verder was mijn dag heel goed, ben blij dat ik het gedurfd heb om er helemaal alleen heen te gaan. Voordeel is wel dat mensen me niet op de vingers kijken als ik spullen koop. Met mijn moeder erbij geef ik toch minder uit. Alleen ik moest heel hard doorlopen bij de mini-glitterpeesjes, want normaal verkopen shops die nooit in de juiste maat, dus werd er erg hebberig van. :o
Had deze bijna meegenomen: https://www.setjesenz.nl/product/391148 ... rmers-mini
Ik zie nu dat ze ook tuigonderleggers in glitter hebben in kleine maatjes op de site, ik wil hebben! <3


Laatst bijgewerkt door Jorex op 18-07-21 21:44, in het totaal 4 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 21:35 



 
Profiel   

:')
Het zat je niet mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 21:37 



 
Profiel   

Voor de volgende keer met deze tempraturen aub een verbod op honden mee. Er zaten mensen met hun hond vol in de zon... er hadden mensen zelfs een puppy mee, als mensen zelf geen hersenen hebben dan moet de organisatie misschien zelf het heft in handen nemen. Heb aardig wat honden onder een stoel zien kruipen om maar een mini beetje in de schaduw te zitten, eigenlijk te triest voor woorden. Verder vond ik het top geregeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 22:21 



 
Profiel   

MaritB schreef
Wow wat is warm! Al bij aankomst zweten geblazen haha.

Wij mochten best wel last minute een demo verzorgen in ring 2 en aansluiten bij de equichallenge, daarbij was de focus van mijn pony zoek, hij was wat zenuwachtig geworden van de wandeling naar het actie terrein toe, de onzekere paardjes om hem heen en de speakers :Y) maar oefening baart kunst.

Ik hoop dat we dit jaar wel op de foto staan, die ik terug kan vinden :o [ [url=m/GgsXl8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7S6HSj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4EnjMw.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ah, jij ook op Bokt! Ik vond je demo hartstikke leuk en Bram is echt een geweldig kereltje. Ik ben die vrijwilliger die met Bram naar de WC ging tijdens de demo :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 07:49 



 
Profiel   

Ah, nogmaals dank daarvoor! Kinderen hebben altijd zo’n fijne timing :D

Dank je wel voor je compliment over de demo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:12 



 
Profiel   

Is equiday trouwens niet “ per definitie “ Bitloos?
Of was dat nooit zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:58 



 
Profiel   

Muze schreef
Is equiday trouwens niet “ per definitie “ Bitloos?
Of was dat nooit zo?



De meeste demo's werden bitloos of op neckrope gereden, maar er waren ook wel wat niet bitloos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 09:01 



 
Profiel   

tirzasarah10 schreef
Voor de volgende keer met deze tempraturen aub een verbod op honden mee. Er zaten mensen met hun hond vol in de zon... er hadden mensen zelfs een puppy mee, als mensen zelf geen hersenen hebben dan moet de organisatie misschien zelf het heft in handen nemen. Heb aardig wat honden onder een stoel zien kruipen om maar een mini beetje in de schaduw te zitten, eigenlijk te triest voor woorden. Verder vond ik het top geregeld!


Ik heb op een gegeven moment diverse honden water aangeboden en 2 bakjes neerzet waar veel gebruik van werd gemaakt. Als ik mijn hond meeneem zorg ik altijd wel dat ik zelf een bakje en fles water meeneem..

Maar het zou indd wel verstandig zijn als mensen hun hond thuis laten. Ik denk dat het weer gewoon iedereen wel overviel. Het was wel ineens echt tropisch, wij zijn ook lekker verbrand ondanks het smeren.

Ook voor de paarden was het warm, ik heb mij verbaast over mensen die met met hun dieren heen en weer bleven lopen. Ik snap dat de aandacht leuk is maar breng die beestje lekker in de schaduw of naar huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 09:54 



 
Profiel   

Wij moesten uit noodzaak onze hond meenemen. Het was inderdaad te warm maar met een paraplu voor schaduw en een hoop water kom je een heel eind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 10:04 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Wij hebben ook een super leuke dag gehad. Tijdens mijn show had ik het wel bloedjeheet, was ook nogal veel aan het rennen. Tijdens de demo ging dat beter.

Verder niks gezien van de rest van het programma en qua kraampjes alleen even bij equiplay geweest. Ik miste wel de poffertjes!

Als iemand nog beeldmateriaal heeft van ons, zou ik erg leuk vinden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 19:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 141 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen