Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 25 van de 28 [ 694 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zuidlaardermarkt 2021

 
Profiel   

Happinez schreef
br322 schreef
Helaas dit jaar niet geweest, leuk om toch de fotos en verhalen te kunnen volgen… :j
Ik herken me heel goed in sommige mensen dat ze het lastig vonden een paard niet mee te nemen :D
2015 een super leuk paardje gezien en (nogsteeds) spijt dat we hem hebben laten staan ;(
[ [url=m/fZ9dTo.png]Afbeelding[/url] ]

Verwacht je die hier nog terug te vinden ? dit is 6 jaar geleden grote kans dat die schimmel er nu een stukje witter en anders uit ziet.


Uhm, volgens mij wordt er vooral begrip uitgesproken hier. Iemand die begrijpt dat je veel spijt kunt hebben als je een paard laat staan, waar je een klik bij voelt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:20 



 
Profiel   

[ [url=m/h5hg3i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/quote]

Dat trekpaard is prachtig zeg[/quote]
Die was echt gaaf!!! Buffel <3

[ img ]

Iemand een idee wat er met deze reus gebeurd is ? Was zo'n lieverd.
[ img ][/quote]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:25 



 
Profiel   

windhond schreef
Dat trekpaard is prachtig zeg
Die was echt gaaf!!! Buffel <3

[ [url=m/EW1kbV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand een idee wat er met deze reus gebeurd is ? Was zo'n lieverd.
[ [url=m/xMuoH2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die is voor €3800 naar Engeland vetrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:34 



 
Profiel   

ikkedus schreef
Happinez schreef

Verwacht je die hier nog terug te vinden ? dit is 6 jaar geleden grote kans dat die schimmel er nu een stukje witter en anders uit ziet.


Uhm, volgens mij wordt er vooral begrip uitgesproken hier. Iemand die begrijpt dat je veel spijt kunt hebben als je een paard laat staan, waar je een klik bij voelt.

[EV] Paardenmarkt Zuidlaren 2015

Komt waarschijnlijk omdat ik dit topic ook weer zie oppoppen.


Die reus was echt een gaaf en zachtaardig dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:34 



 
Profiel   

Happinez schreef
Happinez schreef

Verwacht je die hier nog terug te vinden ? dit is 6 jaar geleden grote kans dat die schimmel er nu een stukje witter en anders uit ziet.


Uhm, volgens mij wordt er vooral begrip uitgesproken hier. Iemand die begrijpt dat je veel spijt kunt hebben als je een paard laat staan, waar je een klik bij voelt.

[EV] Paardenmarkt Zuidlaren 2015

Komt waarschijnlijk omdat ik dit topic ook weer zie oppoppen.


Misschien dat iemand hem van toen nog herkende, maar dat was niet de intentie van mijn post hier :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:46 



 
Profiel   

Froukje schreef
windhond schreef
Dat trekpaard is prachtig zeg
Die was echt gaaf!!! Buffel <3

[ [url=m/EW1kbV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand een idee wat er met deze reus gebeurd is ? Was zo'n lieverd.
[ [url=m/xMuoH2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die is voor €3800 naar Engeland vetrokken.


Naar mijn weten staat hij nog steeds bij een handelaar in nl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:47 



 
Profiel   

StalNollie schreef
Froukje schreef
Die is voor €3800 naar Engeland vertrokken.


Naar mijn weten staat hij nog steeds bij een handelaar in nl.


Zou best kunnen, maar toen wij rond een uur of 2 vroegen of hij nog te koop was kregen we bovenstaande antwoord. Misschien dat ze de export nog rond moeten krijgen voor die mee kan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:50 



 
Profiel   

littleroosie schreef
Zit zij niet in Wijdewormer? Adverteerd onder de naam dre op mp. Hebben altijd veel spaans te koop en volgens mij is er van alles mis mee.


Dan zou ze André van der Zouwen moeten contacten of bellen. Nummer heb ik wel voor je hebben ee. Hoop Spaanse dieren idd en van alles en nog wat. Zit net boven Amsterdam inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:58 



 
Profiel   

Zomaar nummers doorspelen lijkt me niet netjes. Veel handelaren ook vd zouwen zitten niet op deze telefoontjes te wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:01 



 
Profiel   

Wat is er niet netjes aan een nummer van een handelaar doorgeven ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:13 



 

Ben nog steeds benieuwd wat er met de bonte gebeurt is. Prachtig beest. De haflinger ging vast weer met zijn baas mee naar huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:18 



 
Profiel   

Niet netjes? Een handelaar wilt verkopen , als deze bij hun staat dan willen ze m kwijt hoor. Telefoon nummer staat op internet en is zo te vinden. Zelfs bij hun marktplaats advertenties, fb enz enz.
Het is niet hun privé nummer hè wat je doorspeelt. Handelaren hebben vaak een apart nummer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:23 



 
Profiel   

Mowgli4 schreef
Iemand die weet waar deze bonte terecht is gekomen? Vond haar erg gaaf maar helaas veel te duur -O- stond er aan het einde van de middag ook nog…
[ [url=m/gYbInF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze fjord kruising vond ik ook erg sprekend. Heel lief koppie <3 alleen wat bang
[ [url=m/sMwaB2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uLsB5F.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat vroegen ze voor die bonte dan? Ik was ook wel erg verliefd, maar niet gevraagd omdat als de vraagprijs mee zou vallen ik nu een paard erbij zou hebben :')
Deze bonte stond trouwens maandag op de markt in Winsum volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 09:24 



 
Profiel   

Stond ook een "gereden" Ierse met zadel en hoofdstel op (zelfde zadel en hoofdstel als hierboven ergens voorbij kwam op een ander paard). Hoorde ik een moeder tegen haar 2 kleine kindjes zeggen: "Jullie krijgen één keer in je leven een paardje van mij" en die waren dus aan informeren daarnaar. Volgens mij totaal geen verstand van paarden. Leek me niet zo 'n hele verstandige keuze.
En zag ook nog een meidje die verliefd was geworden op een schimmeltje. Kregen het beest totaal niet aan het draven, liepen er aan de verkeerde kant naast etc. en volgens mij hebben ze m nog gekocht ook :wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 09:44 



 
Profiel   

Spaansepony schreef
Niet netjes? Een handelaar wilt verkopen , als deze bij hun staat dan willen ze m kwijt hoor. Telefoon nummer staat op internet en is zo te vinden. Zelfs bij hun marktplaats advertenties, fb enz enz.
Het is niet hun privé nummer hè wat je doorspeelt. Handelaren hebben vaak een apart nummer.

Vind ik ook! Handelaren willen handelen en hoe meer telefoontjes van geinteresseerde kopers hoe beter denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:47 



 
Profiel   

Iemand nog achter die oudjes aan gegaan ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:38 



 
Profiel   

Caboby schreef
Mowgli4 schreef
Iemand die weet waar deze bonte terecht is gekomen? Vond haar erg gaaf maar helaas veel te duur -O- stond er aan het einde van de middag ook nog…
[ [url=m/gYbInF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze fjord kruising vond ik ook erg sprekend. Heel lief koppie <3 alleen wat bang
[ [url=m/sMwaB2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uLsB5F.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat vroegen ze voor die bonte dan? Ik was ook wel erg verliefd, maar niet gevraagd omdat als de vraagprijs mee zou vallen ik nu een paard erbij zou hebben :')
Deze bonte stond trouwens maandag op de markt in Winsum volgens mij.


Klopt. Maandag stond die in Winsum. Toen vroegen ze er 6500 voor
Dinsdag ochtend vroegen ze nog 5000 voor dr. En aan het einde van de dag 4000. (En dat ging niet heel lief met haar helaas..) Dus ben wel benieuwd of iemand haar nou heeft gekocht. Hoop wel dat ze een goed plekje heeft gevonden. Ze was erg lief en knuffelig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:00 



 
Profiel   

Spaansepony schreef
littleroosie schreef
Zit zij niet in Wijdewormer? Adverteerd onder de naam dre op mp. Hebben altijd veel spaans te koop en volgens mij is er van alles mis mee.


Dan zou ze André van der Zouwen moeten contacten of bellen. Nummer heb ik wel voor je hebben ee. Hoop Spaanse dieren idd en van alles en nog wat. Zit net boven Amsterdam inderdaad.


Paard staat hier niet meer dus waarschijnlijk verkocht. Is niet teruggekomen van de markt. Dus ook geen nut om andre te contacten

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:29 



 

Dit is natuurlijk een risico van naar de markt gaan. Je moet in korte tijd een keuze maken. Weg is weg. De keuze kan tevens goed of slecht uitpakken. Een parel waar iedereen op weg rijdt gaat sneller naar bekenden dan dat deze mee genomen wordt naar de markt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:23 



 
Profiel   

Die is voor €3800 naar Engeland vetrokken.[/quote]

Naar mijn weten staat hij nog steeds bij een handelaar in nl.[/quote]

Weet je welke?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 15:54 



 
Profiel   

windhond schreef
Die is voor €3800 naar Engeland vetrokken.


Naar mijn weten staat hij nog steeds bij een handelaar in nl.[/quote]

Weet je welke?[/quote]
Ja

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:31 



 
Profiel   

StalNollie schreef
windhond schreef
Die is voor €3800 naar Engeland vetrokken.


Naar mijn weten staat hij nog steeds bij een handelaar in nl.


Weet je welke?[/quote]
Ja[/quote]

Mag ik weten wie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:54 



 
Profiel   

manubres schreef
Zag in een artikel van De Hoefslag over de Zuidlaardermarkt een filmpje van iemand die een mooie schimmel had gekocht. Die kon best bewegen.

https://www.facebook.com/Hoefslag/posts ... 7015315122

[ [url=m/hkS05t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja dat is mijn nieuwe aanwinst super blij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:34 



 
Profiel   

Weilanden schreef
[ [url=m/JOpXvy.png]Afbeelding[/url] ]
Ik was gisteren voor het eerst op de ZL-markt. Dit jaar niks gekocht maar ik ga zeker volgend jaar weer heen..


Weet iemand of /aan wie dit paardje verkocht is?



Naar vrouwen in Duitsland met manege. Mocht voor meerprijs doorverkocht worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:49 



 
Profiel   

suus_elviera schreef
manubres schreef
Zag in een artikel van De Hoefslag over de Zuidlaardermarkt een filmpje van iemand die een mooie schimmel had gekocht. Die kon best bewegen.

https://www.facebook.com/Hoefslag/posts ... 7015315122

[ [url=m/hkS05t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja dat is mijn nieuwe aanwinst super blij mee


Veel plezier met je mooie aanwinst!! Laat nog eens wat van je/jullie horen! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 25 van de 28 [ 694 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen