Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 28 [ 694 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zuidlaardermarkt 2021

 
Profiel   

Wat leuk om alles zo te kunnen volgen! Voor die pony’s en paarden (en muildieren) is het ook een vreemde dag geweest, zoveel indrukken en naar een nieuwe stal.
Iedereen veel geluk met jullie aanwinsten!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:20 



 
Profiel   

Ik ben op IPV met een paard thuisgekomen met 3 bakken met kaart maken spullen _O-
Tis een hobby van me met kerst en ik had zelf nog niks aan spullen, dus ik moest t telkens lenen van mijn mams.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:24 



 
Profiel   

Goh, al die stippels en vlekken zijn verleidelijk voor mij hoor, maar mijn kennis is simpelweg te klein, daarnaast zou ik alles mee willen nemen.
Die ezeltjes staat er wel erg beroerd bij.. En ach, die oudjes, kan toch niet meer.. Als ik ging zou het voor een shetlander ruintje zijn, maar als ze daar inmiddels al 800+ voor vragen is het maar goed dat we niet uren in de auto gespendeerd hebben.
Leuk dat sommige een aanwinst erbij hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:26 



 
Profiel   

Ik ben blij dat ik niet gegaan ben. Weinig aanvoer (wat uiteraard logisch is) en dan nog die bizar hoge prijzen.. Mij niet bellen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:29 



 
Profiel   

littleroosie schreef
Wat een leukerd! Meer info over hem/haar?

12-jarige Zapatero VDL x Corland STB-Ster, prok en voorlopig keurmerrie.
Vorige week verkocht van een fokker aan een handelaar die haar ook onder het zadel heeft geprobeerd. Ook een filmpje van gezien en enorm braaf. Oude fokker gebeld en die gaf ook aan dat het een lieve merrie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:33 



 
Profiel   

Willemiens schreef
littleroosie schreef
Wat een leukerd! Meer info over hem/haar?

12-jarige Zapatero VDL x Corland STB-Ster, prok en voorlopig keurmerrie.
Vorige week verkocht van een fokker aan een handelaar die haar ook onder het zadel heeft geprobeerd. Ook een filmpje van gezien en enorm braaf. Oude fokker gebeld en die gaf ook aan dat het een lieve merrie is.


Dat zijn wel bijzondere exemplaren die je dan op de markt vindt. Kun je wellicht nog interessant mee fokken ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:36 



 
Profiel   

Jaa absurd! Ze lieten hem ook gewoon achter. Niet oké! Vond het enorm lang duren voordat de ambulance er was.

robert45 schreef
hanka_m schreef
Nog mensen meegekregen dat er een jonge man enorm hard is gevallen? Hij liep met een bonte pony en kon hem niet houden waardoor hij met zijn hoofd op de grond kwam. We hebben de ambulance gebeld, was echt een hele poos buiten westen.
Bizarre prijzen dus? Pony's zijn op het moment ook wel echt duur.
Niets gekocht, hebben genoeg, maar we gaan traditiegetrouw altijd even heen.


Die klapte voor onze voeten tegen de grond. Meest bizarre was dat zijn kameraad hem overeind sleurde en hij er als een lappenpop bij hing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:37 



 
Profiel   

Willemiens schreef
Mijn aanwinst heeft vandaag paar uurtjes op het land gestaan en staat nu rustig op stal.
[ [url=m/GQuXRt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijkt zo rustig en zacht karakter :)


Wat een knapperd!
Grappig, altijd als wij heen gaan en ik meer informatie wil over een paard is het vaak een zapatero vdl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:39 



 
Profiel   

hanka_m schreef
Nog mensen meegekregen dat er een jonge man enorm hard is gevallen? Hij liep met een bonte pony en kon hem niet houden waardoor hij met zijn hoofd op de grond kwam. We hebben de ambulance gebeld, was echt een hele poos buiten westen.
Bizarre prijzen dus? Pony's zijn op het moment ook wel echt duur.
Niets gekocht, hebben genoeg, maar we gaan traditiegetrouw altijd even heen.


Wat schrikken! Ben benieuwd of je daar nog iets over gaat horen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:40 



 
Profiel   

Froukje schreef
Er stond ook een bruine pony, d pony ongeveer, die alle kijkers zat was. Die vloog met een noodgang naar voren en beet 1 van de vrouwen die stond te kijken bijna in haar borst. Dat scheelde een haartje.

Die fjord is met een man van een jaar of 50/60 van de markt gegaan. Verder geen informatie, even bij staan kijken maar geen handelaar te bekennen.

Shetlanders moesten op een gegeven moment 700 euro kosten :evaw:


Bizar hé.. heb je waarschijnlijk nog geen eens stamboekshetlanders voor. Wij fokken met stamboekponys en moet zeggen zulke bedragen zijn daar gewoon normaal, maar dan heb je ook klinisch gekeurde Shetlanders en complete lijntjes die je kan volgen.. op de markt is het maar de vraag wat je meesleept.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:48 



 
Profiel   

Die stippels spreken mij ook aan! Maar ik heb aan 1 paard ( die telt voor 10 :P ) genoeg :D

Vroeger ook een spikkel gehad, wereld pony was dat. Misschien ooit dat er nog eens een spikkel komt, maar niet zo lang ik mijn huidige paard nog heb, en ik hoop dat die nog heel lang mee gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:48 



 
Profiel   

Amy223 schreef
Ah dankje, leek me zo'n lief dier!
Weet je toevallig de naam van de handelaar?


Zeker een lief dier, liep nog pittig met die man mee!
Nee sorry geen idee wat zijn naam is

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:52 



 
Profiel   

Weet iemand wat de prijzen waren voor een shetland hengstveulen,grote maat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:53 



 
Profiel   

Op een gegeven moment ook een Belgisch jochie van een jaar of 12, had blijkbaar een Shetlander veulentje gekocht en kwam er toen achter dat die niet mee naar huis mocht doordat er geen export was dit jaar.
Die probeerde hem te slijten voor 575. Hebben hem nog 200 euro geboden maar dat wilde die niet doen, na een rondje ook niet weer gezien. Ben wel benieuwd of het hem nog gelukt is om hem te verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:55 



 
Profiel   

Froukje schreef
Op een gegeven moment ook een Belgisch jochie van een jaar of 12, had blijkbaar een Shetlander veulentje gekocht en kwam er toen achter dat die niet mee naar huis mocht doordat er geen export was dit jaar.
Die probeerde hem te slijten voor 575. Hebben hem nog 200 euro geboden maar dat wilde die niet doen, na een rondje ook niet weer gezien. Ben wel benieuwd of het hem nog gelukt is om hem te verkopen.



Vast wel of kwam erachter dat de export bij Piet op t terrein was en via die weg naar buitenland kon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:57 



 
Profiel   

wat leuk al die foto's, staan nog best wat leuke tussen!
hoop dat volgend jaar alles normaal door kan gaan, dan hoop ik weer even te kunnen kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:08 



 
Profiel   

Spoiler:
Earth schreef
Willemiens schreef
12-jarige Zapatero VDL x Corland STB-Ster, prok en voorlopig keurmerrie.
Vorige week verkocht van een fokker aan een handelaar die haar ook onder het zadel heeft geprobeerd. Ook een filmpje van gezien en enorm braaf. Oude fokker gebeld en die gaf ook aan dat het een lieve merrie is.


Dat zijn wel bijzondere exemplaren die je dan op de markt vindt. Kun je wellicht nog interessant mee fokken ook :j

Ja daar was ik idd naar ook op zoek, alleen dressuur gefokt. Heb geen kaas gegeten van springen maar goed, we gaan kijken waar we komen. Zocht een leuk dier waar ik ook een buitenritje mee kan maken en een sprongetje.
Ze meet 1.72 dus is mooi aan de maat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:09 



 
Profiel   

Tjee.. die ezeltjes.. in en in triest.
Door op zo'n markt te kopen hou je het alleen maar in stand.

Het is natuurlijk wel ontzettend verleidelijk om een afgedankt of oud paardje mee naar huis te nemen, maar ik vrees dat het gros ( zeker met die belachelijke prijzen ) niet goed terecht komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:13 



 
Profiel   

jolandje schreef
ik zag op fb dat paard zoekt baas die zwarte tinkermerrie heeft meegenomen


Ben blij dat hun de merrie mee hebben genomen.
Snap niet dat de controleurs de merrie geaccepteerd hebben.
Erg mager, abces op het borst.
Meende dat er controle was op de markt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:26 



 
Profiel   

Pzb overdrijft echt weer enorm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:34 



 
Profiel   

StalNollie schreef
Pzb overdrijft echt weer enorm.



As always hé _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:39 



 
Profiel   

meganvr schreef
StalNollie schreef
Pzb overdrijft echt weer enorm.



As always hé _O-


Tijd om te doneren jongens, doneren

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:40 



 
Profiel   

Haha echt he

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:43 



 
Profiel   

[ img ]
Dit was een joekel

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:43 



 
Profiel   

Letsdunit schreef
[ [url=m/MbSwRZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was een joekel


Dravertje? Althans hij maakt die indruk.

Dit jaar ben ik ook niet geweest, prijzen zijn belachelijk hoog en daarnaast staan mijn weides vol. Misschien volgend jaar als iedereen weer van zijn paardje af wil en de prijzen wat lager zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 28 [ 694 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen