Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Eindelijk weer een 'normaal' evenement? 9 oktober EquiDay

 
Profiel   

Na anderhalf jaar verbod op indoor evenementen mag het nu eindelijk weer!
Op 9 oktober (volgende week al) is er weer een EquiDay zoals vanouds, in de 3 grote hallen van de KNHS.

EquiDay is echter niet voor iedereen. En dan bedoel ik niet dat we onderscheid maken op gevaccineerd of niet-gevaccineerd, maar dat de onderwerpen vaak nét wat anders zijn dan je op de meeste evenementen ziet.

Zo zijn de meeste demonstraties bitloos (waarbij we niet anti-bit zijn, maar wel pro-keuze en graag laten zien wat bitloos en zelfs teugelloos mogelijk is)
En zijn er meer demo's waarin het paard vanaf de grond getraind wordt, dan onder het zadel.

In veel demonstraties wordt bewust gekeken naar 'hoe voelt het paard zich hierbij' en gaan de sprekers in op subtiele signalen waaraan je dit kunt zien.

Bij de stands ook weinig spullen die je in de gemiddelde ruitersportzaak vindt, maar juist unieke producten die nog niet overal te koop zijn (denk aan slowfeeders, jodpur rijbroeken, bitloze hoofdstellen, mineralenbuffet, kruiden...)

Ohja, en iedere keer hebben we een andere 'alternatieve wedstrijd', die wij een challenge noemen. Deze keer de Clicker Challenge, waarbij het gaat om de beste partnerschap, aangeleerd met positive reinforcement.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 09:03 



 
Profiel   

Ik ben helemaal vóór veel dingen die op Equiday worden getoond, maar ik snap niet helemaal wat je doel is met dit topic? Het lijkt eigenlijk gewoon reclame.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 10:02 



 
Profiel   

VuurVleugels schreef
Ik ben helemaal vóór veel dingen die op Equiday worden getoond, maar ik snap niet helemaal wat je doel is met dit topic? Het lijkt eigenlijk gewoon reclame.


Op [EV] mogen aankondigingen geplaatst worden van evenementen, dus dat is het doel :-)

Misschien dat er hier nog carpool-groepjes gemaakt worden, zoals in eerdere jaren. Of mensen die willen meeten op EquiDay...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 11:08 



 
Profiel   

Ah, helder! Misschien volgt er wat leuks uit inderdaad :) Ik kan helaas niet komen... Maar mijn instructrice Marijke Groos geeft een super toffe demonstratie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 11:11 



 
Profiel   

Ik ben er natuurlijk ook bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 11:15 



 
Profiel   

Hah leuk! Ik moet even kijken of het lukt om te komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 11:19 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ik ben er natuurlijk ook bij!

YES!
We verheugen ons al op mooie foto's ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 14:48 



 
Profiel   

Laat je nog even weten wat je wil dat ik fotografeer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 15:11 



 
Profiel   

Ik en mijn Haflinger zijn uitgekozen voor de demo van Sandra Habets om 14.15 uur in de Amaliahal (Connectie maken in vrijheid). Heb er heel veel zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 18:26 



 
Profiel   

Ik kan helaas niet baluh

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:06 



 
Profiel   

Ik ben er dit jaar bij, ik heb zowaar kaartjes gewonnen! Heb er zin in, weer of geen weer.

Overigens kan ik 1 of 2 mensen meenemen in de auto vanuit omgeving Amsterdam of Haarlem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 07:32 



 
Profiel   

Ik ben er bij met een stand, heb er zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 06:35 



 
Profiel   

Ook ik ben er bij! Met stand en ik jureer de clicker challenge :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 07:06 



 
Profiel   

Leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 07:11 



 
Profiel   

ik loop er ook maar als vrijwilliger

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 07:20 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd! Nog nooit geweest!
Ik heb eventueel nog 1 kaartje over wegens overcompleet. Hoef er geen hoofdprijs voor. Bij interesse graag pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 11:56 



 
Profiel   

Gezellig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:34 



 
Profiel   

.


Laatst bijgewerkt door MeemFoto op 08-10-21 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 21:18 



 
Profiel   

Citaat
EquiDay is echter niet voor iedereen. En dan bedoel ik niet dat we onderscheid maken op gevaccineerd of niet-gevaccineerd, maar dat de onderwerpen vaak nét wat anders zijn dan je op de meeste evenementen ziet.


Ik vind dit wel een rare zin.


Tuurlijk is Equiday voor iedereen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 21:40 



 
Profiel   

Ik vind ook dat het voor iedereen is, altijd goed om wat op te steken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 22:35 



 
Profiel   

Het was weer een geweldige dag. Veel interessante lezingen en workshops en heel veel standjes om leuke dingen te kopen. En het was ook niet heel druk dus overal ruimte genoeg. Top weer. Enige negatieve puntje was wel de catering. Er was alleen de brasserie, waar volgens mij niet veel te koop was en waar de hele dag een lange rij stond. In elk geval een extra koffiepunt was al fijn geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 09:14 



 
Profiel   

Christina schreef
Het was weer een geweldige dag. Veel interessante lezingen en workshops en heel veel standjes om leuke dingen te kopen. En het was ook niet heel druk dus overal ruimte genoeg. Top weer. Enige negatieve puntje was wel de catering. Er was alleen de brasserie, waar volgens mij niet veel te koop was en waar de hele dag een lange rij stond. In elk geval een extra koffiepunt was al fijn geweest.


Erg fijn om te horen, Christina!

De catering is het enige punt waarop ik helaas geen invloed heb. Ik heb het ze vooraf gezegd, dat een extra punt in hal C erg aan te bevelen was (deze stond ook op de plattegrond), maar de cateraar had er geen personeel voor -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 07:33 



 
Profiel   

Op de catering na was het echt superleuk!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen