Equitana 2023 9-15mrt.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veerxsjimm
Berichten: 328
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 19:27

Binnen 2,5 uur klaar??!!! HOE DAN!
Wij zijn van 11.30 tot 19.00 binnen geweest. Alleen shoppen en naar de demo van Jesse Drent gekeken.
Maar bij 1 kraam Le Mieux gezien. En de korting was daar niet denderend op.
Inderdaad veel Eskaddon!

minouesmee

Berichten: 7427
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Equitana 2023 9-15mrt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 20:13

Bij klauwunde hadden ze Lemieux met kortingen tot 50% korting. Was hal 7 dacht ik.

sietske83

Berichten: 1709
Geregistreerd: 19-08-07

Re: Equitana 2023 9-15mrt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 20:58

Hoe duur zijn de tickets bij de ingang?

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Re: Equitana 2023 9-15mrt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 21:00

Ik dacht 23 euro te hebben gezien

sietske83

Berichten: 1709
Geregistreerd: 19-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 21:10

miss_lizje schreef:
Ik dacht 23 euro te hebben gezien


Dankjewel

Moska

Berichten: 3409
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 21:22

Wij zijn bijna weer thuis vanaf de Equitana. Het was gezellig, maar we hebben helemaal niets gekocht _/-\o_ vond het aanbod tegenvallen, maar we hebben een leuke dag gehad.

Gitana

Berichten: 2713
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 21:32

Mijn aankopen, blij mee :))
(Superbasic halster i know, maar mn veulen is uit haar shetlander-maat halstertje gegroeid :') )

Afbeelding

darkadia

Berichten: 5252
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 21:33

sietske83 schreef:
miss_lizje schreef:
Ik dacht 23 euro te hebben gezien


Dankjewel


Let op! Het weekend is namelijk duurder. €27 per dag.

Saar88

Berichten: 2448
Geregistreerd: 02-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 23:00

Ik heb me een beetje laten gaan :o

Afbeelding

3 dekjes, een cap, 2 paar handschoenen, snoepjes, halstertouwen, halster, twee rijleggings, 2 baselayers lange mouw en 1 korte mouw :D

Wij zijn echt de hele dag zoet geweest en hebben nog veel dingen niet gezien. Ik vond de aanbiedingen wat tegen vallen; veel hetzelfde als in elke andere uitverkoop. Maar hier en daar best leuke deals als je goed zoekt!
Heeeeeeeeeel veel van hetzelfde spul, en een aantal dingen die ik nodig had heb ik niet kunnen vinden.

En allemensen wat is het daar warm. Heb de hele dag in een T-shirt gelopen.

lotlot2
Berichten: 1355
Geregistreerd: 21-09-12
Woonplaats: xxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 23:04

Spoiler:
Saar88 schreef:
Ik heb me een beetje laten gaan :o

[ [url=m/RZX6Ec.jpg]Afbeelding[/url] ]

3 dekjes, een cap, 2 paar handschoenen, snoepjes, halstertouwen, halster, twee rijleggings, 2 baselayers lange mouw en 1 korte mouw :D

Wij zijn echt de hele dag zoet geweest en hebben nog veel dingen niet gezien. Ik vond de aanbiedingen wat tegen vallen; veel hetzelfde als in elke andere uitverkoop. Maar hier en daar best leuke deals als je goed zoekt!
Heeeeeeeeeel veel van hetzelfde spul, en een aantal dingen die ik nodig had heb ik niet kunnen vinden.

En allemensen wat is het daar warm. Heb de hele dag in een T-shirt gelopen.


Mooi!
Wat heb je voor die Kentucky dekjes betaald?

Saar88

Berichten: 2448
Geregistreerd: 02-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 23:08

lotlot2 schreef:
Spoiler:


Mooi!
Wat heb je voor die Kentucky dekjes betaald?


3 voor de prijs van 2! Mijn stalgenootje heeft de derde. Er was niet zoveel Kentucky en voor zover ik heb gezien was dit de enige plek waar ze in de aanbieding waren. Deze waren in hal 8, rechts achterin; ze hadden de aanbieding nergens staan/geadverteerd, maar het gold voor alle dekjes!

callippo

Berichten: 3208
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: Equitana 2023 9-15mrt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 23:18

Christoph Hess vond ik écht de moeite waard! Blij dat we zijn blijven zitten, na een tegenvallend uur "5 trainers, 1 doel"

OsteoDressage met de sektglaasjes in de hand vond ik ook erg fijn om naar te kijken.

Qua shoppen vond ik de prijzen van caps echt schocking. De enige fijne caps waren over de €200 :-(

Ik ben thuisgekomen met een warme muts, een shirt met mooie paardenprint en 2 hoefmesjes. Ohja en een gedeelde verpakking paardenthee :9k

fransje23

Berichten: 15412
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 23:42

Eindelijk ook thuis,we hebben een leuke dag gehad!
Wat geshopt, ik was eigenlijk op zoek naar een wedstrijdjasje maar kon niet vinden wat ik zocht. Heb wel wat andere leuke dingen gekocht waaronder het voerbakje met naam.


Afbeelding

Ben blij met het gidsje van Eifel zu pferd!

We hebben ook een aantal leuk demo's gezien en de Josera WE cup.
Speed trail is leuk om te zien!

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 23:44

De schade minus de 2 vesten en sokken van mijn moeder:


Afbeelding
Shirtjes van spooks zijn maar 15 euro. Vorig jaar ook aantal van gekocht en blijven echt heel lang mooi.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Aantal dingen niet gevonden of niet in de aanbieding. Zondag brengt hopelijk iemand nog beugelriemen voor mij mee die vandaag niet in mijn maat op voorraad waren, zouden morgen weer aangevuld worden.
Ben uiteindelijk toch nog geslaagd voor een nieuwe "trainings"cap die geen +200 euro was en een champignon hoofd gaf.
Wel teleurgesteld dat de roeckl handschoenen niet een beetje afgeprijsd waren. Die kan ik hier net zo goed bij de EJ of agradi halen met korting.
Ik miste loesdau echt voor de simpele dingen die ik van bijvoorbeeld EJ gewoon niet fijn vind. Dus dat wordt in de toekomst gewoon even een dagje duitsland-loesdau doen.


Het meest bizare wat ik gezien heb vandaag.
Afbeelding

manzano

Berichten: 23984
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Equitana 2023 9-15mrt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 00:42

Zo lange dag! Qua parkeren was niet handig... We werden van P6 naar P9 en toen "weg" gestuurd met vage aanduiding wat meer kwam op P10. Koste veel tijd. Volgende keer maar meteen P10.

Veel was hetzelfde als vorig jaar. Her en der zelfs het aanbod := maar wel wat leuke dingen gekocht. Verder lang niet alles gezien laat staan dat ik een demo heb gezien. Kan er zo 2 dagen vullen.

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Equitana 2023 9-15mrt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 06:58

Is P5 goed te doen?
Daar hebben wij nl ooit wel eens gestaan en beviel prima

xLiez

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 07:45

Zo wat een dag gisteren. Wij waren rond 9:15 op p10 en was prima te doen. Het was groter dan vorig jaar maar wel weinig goede aanbiedingen, of je moest er echt goed voor zoeken :D . We hebben wel een hele leuke dag gehad met een lange terugreis. De wegen waren erg slecht door de sneeuw helaas, het laatste stuk vanaf Zwolle naar Heerenveen kon ik niet harder dan 60.

Dit is onze schade:
In het groene tasje zitten nog twee bordjes met naam. En we hebben nog een zak agrobs alpengrün mash gekocht maar die staat niet op de foto.
Afbeelding
De Imperial borstels waren 3,50 per stuk
Halsters beide 10 euro per stuk
Dus als je goed zoekt zijn er wel verstopte aanbiedingen haha!

darkadia

Berichten: 5252
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 08:41

miss_lizje schreef:
De schade minus de 2 vesten en sokken van mijn moeder:


[ [url=m/LqmwCa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtjes van spooks zijn maar 15 euro. Vorig jaar ook aantal van gekocht en blijven echt heel lang mooi.

[ [url=m/uopkqX.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/u5hzYY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3k499Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag ik vragen welke veiligheidsbeugels/waar? Ik zoek nog een fijne set.
En de frontriemen? :)

Aantal dingen niet gevonden of niet in de aanbieding. Zondag brengt hopelijk iemand nog beugelriemen voor mij mee die vandaag niet in mijn maat op voorraad waren, zouden morgen weer aangevuld worden.
Ben uiteindelijk toch nog geslaagd voor een nieuwe "trainings"cap die geen +200 euro was en een champignon hoofd gaf.
Wel teleurgesteld dat de roeckl handschoenen niet een beetje afgeprijsd waren. Die kan ik hier net zo goed bij de EJ of agradi halen met korting.
Ik miste loesdau echt voor de simpele dingen die ik van bijvoorbeeld EJ gewoon niet fijn vind. Dus dat wordt in de toekomst gewoon even een dagje duitsland-loesdau doen.


Het meest bizare wat ik gezien heb vandaag.
[ [url=m/5OKVB2.jpg]Afbeelding[/url] ]

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 09:29

darkadia schreef:
miss_lizje schreef:
De schade minus de 2 vesten en sokken van mijn moeder:


[ [url=m/LqmwCa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtjes van spooks zijn maar 15 euro. Vorig jaar ook aantal van gekocht en blijven echt heel lang mooi.

[ [url=m/uopkqX.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/u5hzYY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3k499Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag ik vragen welke veiligheidsbeugels/waar? Ik zoek nog een fijne set.
En de frontriemen? :)

Aantal dingen niet gevonden of niet in de aanbieding. Zondag brengt hopelijk iemand nog beugelriemen voor mij mee die vandaag niet in mijn maat op voorraad waren, zouden morgen weer aangevuld worden.
Ben uiteindelijk toch nog geslaagd voor een nieuwe "trainings"cap die geen +200 euro was en een champignon hoofd gaf.
Wel teleurgesteld dat de roeckl handschoenen niet een beetje afgeprijsd waren. Die kan ik hier net zo goed bij de EJ of agradi halen met korting.
Ik miste loesdau echt voor de simpele dingen die ik van bijvoorbeeld EJ gewoon niet fijn vind. Dus dat wordt in de toekomst gewoon even een dagje duitsland-loesdau doen.


Het meest bizare wat ik gezien heb vandaag.
[ [url=m/5OKVB2.jpg]Afbeelding[/url] ]


De beugels kwamen van een stand die volstond met bitten, merk moet ik even checken want die doos staat bij mijn moeder. Waren Nederlanders (1 rookte stiekem gore sigaretten). Zal ff kijken of ik online kan vinden welke stand het was.

De frontriemen zijn van magic tack. Dat is een systeem dat gemaakt is door stubben waardoor je door magneten makkelijk je frontriem een andere look kan geven.

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 09:37

Xliez wat een superleuke halsters en borstels! Koopie ook de halsters

fransje23

Berichten: 15412
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 10:11

Rivjenn schreef:
Is P5 goed te doen?
Daar hebben wij nl ooit wel eens gestaan en beviel prima


Gisteren wel!

Wij waren er om 9.30 en toen was het nog vrij rustig.
Voor P5 wel meteen goed voorsorteren, links, als je vanaf de voorkant van de Messe komt.

manzano

Berichten: 23984
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Equitana 2023 9-15mrt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 10:16

P6 was gisteren opeens voor standhouders.
Dus op die zou ik niet gokken. Had ik nergens gezien verder en vorig jaar was dat niet.

Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Re: Equitana 2023 9-15mrt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 10:24

Ik kon nog op P6 staan omdat ik een invalidenkaart had. Jammer dat ‘ie zo snel vol is, want je loopt zo de Messe in, echt fijn.

darkadia

Berichten: 5252
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Equitana 2023 9-15mrt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 10:33

Ik vertrek nu. Ga naar p10 en dan de shuttle.

Merriemens
Berichten: 134
Geregistreerd: 05-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 10:34

manzano schreef:
Zo lange dag! Qua parkeren was niet handig... We werden van P6 naar P9 en toen "weg" gestuurd met vage aanduiding wat meer kwam op P10. Koste veel tijd. Volgende keer maar meteen P10.

Veel was hetzelfde als vorig jaar. Her en der zelfs het aanbod := maar wel wat leuke dingen gekocht. Verder lang niet alles gezien laat staan dat ik een demo heb gezien. Kan er zo 2 dagen vullen.


Dit hadden wij ook inderdaad. En we waren vrij laat terug gegaan naar p10, toen we daar kwamen konden we al geen parkeerticket meer kopen en konden we ook zo de parkeerplaats weer af rijden. Gratis geparkeerd dus. Dat vinden wij Nederlanders fijn.

Ik heb echt genoten van de working equitation cup. Qua shoppen viel het mij tegen, al heb ik wel echt even staan kwijlen bij de Signum stand.