Eper Paarden4daagse 2023

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Eper Paarden4daagse 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 21:51

Ja t is echt een smeerpijp. Onderaan mijn profiel staan ook nog 2 leuke fotos :')

Autumnn: Oh die kilometers komt wel goed bij jullie dan! Lekker van genieten.

Wij gaan zaterdag naar een pony trailer kijken, dus dat zou wel echt een geweldige timing zijn. Kunnen we ook lekker kilometers maken buiten de randstad :)

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 15:06

Leuk Frummels, hopelijk is de trailer wat!

Hier vandaag alvast een reservering gemaakt bij de jagerstee. Hoe, ironisch, bungalow de wolf. _O-

Trouwens ik heb ook nog een praktische vraag, mag ik op de verschillende dagen met een verschillende groom rijden? Mijn vriend wil graag mee achterop op minstens 1 vd dagen, maar hij weegt nogal wat meer dan mijn moeder. Naast dat de jongste mijn moeder door en door vertrouwt en het voor hem de eerste keer zal zijn. Dus ik zou dan als de woensdag niet te zwaar is qua zand zoals vorig jaar ook het geval was dan mijn vriend graag meenemen en de andere dagen mijn moeder. Ik kan ze niet beide meenemen dan zit er teveel gewicht op de kar voor die ukkies van mij (naast dat dat ook niet past, 2 volwassenen achterop).

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Eper Paarden4daagse 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 18:11

Ik was erg onder de indruk! Hij moet nog gebouwd worden en zou dan in mei ongeveer klaar kunnen zijn, dus dat is precies op tijd :+

Leuk dat je al gereserveerd hebt! Waar laat jij je pony's? Of kunnen die ook op het park daar?
Volgens mij maakt het niet uit wie je als groom mee neemt, zolang het maar 1 persoon is. Althans, zo had ik het begrepen maar het kan natuurlijk zijn dat ik daar naast zit! Ik neem zelf geen groom mee omdat ik met de sulky rijd, dus heb er niet heel erg goed op gelet.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 18:50

Ik laat mijn pony's bij bokker otti hier in het topic. Maar die zit al vol met 7 paarden. Jorie heeft daar vorig jaar ook een dagje gestaan, want het was erg heet vrijdags. Ik reed toen de intocht mee, dus anders had hij bij 20+ graden op de trailer moeten staan. Dus toen heeft hij s middags en s avonds daar gelogeerd bij een hele enge hooibak waar hij niet uit durfde te eten. Dus ze trof hem s middags kantjes vretend aan. Je moet toch wat als je op zand staat. _O-
Na haar aanmoediging lukte het wel met de hooibak, maar ja Jorie+nieuw object= nieuw object eet Jorie op volgens Jorie zelf. Normaal laat Alex hem zien dat dat soort dingen niet eng zijn. Ik reed vorige jaar ook met de sulky. Ik neem hem nu mee als backup.

Vorig jaar stonden we op camping samoza, was op zich prima plekje voor de pony's en ons. Wel 15-20 minuten rijden met de trailer naar het startterrein. En dat willen we gewoon niet dit jaar. Maar ik had toen weinig keuze, want ik wist eind maart pas dat ik meedeed. Dan zit alles dichtbij al vol.

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-23 21:14

Er staat een leuk berichtje op social media ;)

Hier van de week ook weer het huisje bij de Jagerstee geboekt. In de Wolf hoef ik niet, we hebben een leuker dier uitgekozen :+

happyhorse

Berichten: 4384
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 21:30

*\o/* Heb het berichtje gezien. Heb er zoveel zin in. *\o/*

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Eper Paarden4daagse 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 21:35

*\%/* *\%/*

XXXX2015
Berichten: 1790
Geregistreerd: 26-01-01
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Eper Paarden4daagse 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 21:37

Ik zag het, leuk! Nu gaan trainen! Maar dan moet het wel echt even beter weer worden

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Eper Paarden4daagse 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 21:46

Nou inderdaad.. Wat een rotweer :n Wij hebben meteen een camping en weiland gereserveerd nu we weten dat we mee mogen doen. Woensdag wordt ponylief geschoren en dan kan het trainen beginnen!

manzano

Berichten: 23940
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Eper Paarden4daagse 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 21:49

Ik moet nog wachten op de volgende loting. Had wel een inschrijfcode ontvangen maar helaas geen oud deelnemers voorrang. Maar zal wel goedkomen. Vind de training van m'n paard lastiger te regelen haha

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 21:56

manzano schreef:
Ik moet nog wachten op de volgende loting. Had wel een inschrijfcode ontvangen maar helaas geen oud deelnemers voorrang. Maar zal wel goedkomen. Vind de training van m'n paard lastiger te regelen haha


Oh jee.. Ik ga nu twijfelen of ik te vroeg heb gejuicht. Ik heb ook een inschrijfcode, maar de vorige keer dat ik was ingeloot werd het evenement helaas afgezegd ivm corona. Betekent dat dat ik ook nog niet ben ingeloot dit keer, ondanks ik een code had? -O-

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Eper Paarden4daagse 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 22:31

Als je vorig jaar gestart heb zit je bij de 1e loting. Heb je vorig jaar niet gestart zit je bij de 2e loting.

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 22:33

Jets schreef:
Er staat een leuk berichtje op social media ;)

Hier van de week ook weer het huisje bij de Jagerstee geboekt. In de Wolf hoef ik niet, we hebben een leuker dier uitgekozen :+

Yeahhh super leuk bericht...snel otti uit het stof trekken en gas geven hihi. Nou ja...stof kan ik het niet noemen..eerder beetje nattig...

manzano

Berichten: 23940
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Eper Paarden4daagse 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 22:49

@frummels... Je krijgt een mail. En je kan het zien in je account. Enkel die inschrijfcode zegt dus niks.

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 23:00

manzano schreef:
@frummels... Je krijgt een mail. En je kan het zien in je account. Enkel die inschrijfcode zegt dus niks.

Zover ik gehoord heb krijgen de mensen voor de 2e loting vandaag een mail. Ik ben ingeloot maar nog geen mail gezien hihi.

manzano

Berichten: 23940
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 23:03

Otti1977 schreef:
manzano schreef:
@frummels... Je krijgt een mail. En je kan het zien in je account. Enkel die inschrijfcode zegt dus niks.

Zover ik gehoord heb krijgen de mensen voor de 2e loting vandaag een mail. Ik ben ingeloot maar nog geen mail gezien hihi.


Ik heb mail gehad ja.
En in m'n account staat nog "wacht op loting".
Maar vorig jaar was er geen corona, volgens mij als je vorig jaar niet hebt meegereden tel je niet mee voor de loting van dit jaar.
Ik was vorig jaar ingeloot, maar ben niet gestart. Dat telt dus ook niet. Maak me er niet druk om. Nog even 2 weken wachten.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 23:14

Ah wat een dode mus -O- ik heb geen mail gehad en in mijn account zie ik nu staan "wacht op loting" ;(

Ik dacht omdat ik een code kreeg dat ik dan bij de eerste loting zat. Maar dat is dus niet zo. Bedankt voor de toelichting!

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-23 23:18

Otti1977 schreef:
Als je vorig jaar gestart heb zit je bij de 1e loting. Heb je vorig jaar niet gestart zit je bij de 2e loting.


Klopt :j Staat ook in het bericht *D
De rest krijgt 1 februari wat te horen!

manzano

Berichten: 23940
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 23:20

Jets schreef:
Otti1977 schreef:
Als je vorig jaar gestart heb zit je bij de 1e loting. Heb je vorig jaar niet gestart zit je bij de 2e loting.


Klopt :j Staat ook in het bericht *D
De rest krijgt 1 februari wat te horen!


Ja alleen de eerste mailing met inlogcode als "oud-deelnemer" maakt het verwarrend.

XXXX2015
Berichten: 1790
Geregistreerd: 26-01-01
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 23:20

Ik heb met het slechte weer van de afgelopen tijd echt veel te weinig gereden. Dus zowel paard als ik zijn zwaar uit conditie. Komende tijd ziet het weer er nog niet heel veel beter uit.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 23:22

manzano schreef:
Ja alleen de eerste mailing met inlogcode als "oud-deelnemer" maakt het verwarrend.


Hier was ik inderdaad door in de war. Had het andere bericht wel gelezen, maar dacht omdat ik de code als "oud deelnemer" kreeg, ik alsnog bij de eerste loting zat.

Maar goed, het is nu duidelijk van niet. Camping dus maar even gemaild dat we toch nog niet ingeloot zijn. Hopelijk kunnen we alsnog mee doen :)

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 23:32

Dit betekent dat mijn jongens weer bij jou komen, Otti! *\o/*
Geldt zand ook als stof? Die van mij zijn altijd halve zandmonsters. Jorie ging vandaag nog even rollen voordat ik ze opsloot zelfs. Ik heb Alex al wat opgepakt naast mijn wekelijkse rijlessen in tweespan. Jorie moet met dit weer maar even wachten op minder wind. Die schrikt echt teveel van random dingen in enkelspan. _O-

Sterkte met afwachten tot 1 februari voor degenen die vorig jaar niet mee deden.

De wolf was het enige 4 persoonshuisje waar we van maandag tm zaterdag in konden. Wij willen niet weer dat gestress op vrijdag met 's avonds om 9 uur nog terug te moeten rijden (11 uur pas thuis) en overdag je hele hebben en houwen in de auto moeten parkeren, omdat je om 10 uur al uit je huisje moet. Nu gaan we gewoon rustig de zaterdags terug. Vorige keer is mijn vriend maar teruggereden met het grootste deel van al het spul vrijdag overdag.

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Eper Paarden4daagse 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 23:56

Super leuk! We hebben er zin in, weide en camping zijn al gereserveerd, wij gaan op de Veenhove staan net als vorig jaar. *\o/*

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 01:12

Gezellig Jorex.
Jouw mannen zullen het erg gezellig hebben met Joris als buurman hihi.
Wordt een gezellige boel als iedereen komt. 7 paardjes komen dit jaar bij mij logeren. Ben nu al aan het bedenken wat handige indeling is..de voorpret is begonnen *\o/* **\O/**

manzano

Berichten: 23940
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Eper Paarden4daagse 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:55

Leuk hoor! Missch dat ik dat in de toekomst ook wel ga doen. Maar nu met m'n oudje vind ik het te veel stress.