Dutch Master 2023

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marisje76

Berichten: 1999
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: noord-brabant

Dutch Master 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-23 09:31

Voor zover ik kon vinden is er nog geen topic over dit jaar.
Wie gaat er, wat wil je zien en hoe was je ervaring?
Brand los

Marisje76

Berichten: 1999
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: noord-brabant

Re: Dutch Master 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-23 09:40

Ik heb gisteravond de dressuur gekeken. Ben zelf meer van het springen maar ik heb gisteren enorm genoten.
Glamourdale met Charlotte Fry wat een enorm powerhouse zeg, hoewel er ook nog wel verbetering mogelijk is met name in de wissels was het genieten om naar haar te kijken.
Ook vond ik Marieke van der Putten heel goed. Ik kende haar eigenlijk niet maar wat stelt ze haar paard vriendelijk voor, ook echt een mooie rit laten zien.

Mer enige verbazin heb ik naar Isabelle Werth zitten kijken. Ze reed niet goed en zat ook echt onrustig op haar paard. Ik kan me voorstellen dat je op dit niveau prestatiegericht bent maar hoe ze reageerde op het einde van haar proef vond ik niet zo sympathiek.

De show met Samantha Steenwijk vond ik vooral knap paardrijden en zingen tegelijk ik doe het haar niet na.

De cinic van Britt,Eline was vermakelijk om naar te kijken. Persoonlijk zie ik liever Johnny dan George als ik eerlijk ben. Leuk om ze beide naast elkaar te zien.

Charlotte met haar jonge paard was ook leuk alleen toen was Samanta echt slecht, ze vergat lappen tekst ik denk dat ze zelf ook teveel naar het paard aan het kijken was
Leuk paard en zeker potentie voor de toekomst vor Charlotte.
Al met al een leuke avond dressuur gekeken.

Zaterdagavond terug voor het spring geweld

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2417
Geregistreerd: 07-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:32

Ik zou morgen avond gaan met mijn vader. We gaan al een aantal jaar op rij met z’n 2’en voor zijn verjaardag. Deze tickets waren nog van 2020 :+ helaas door ziekte kan ik morgen niet. Nu gaat mijn vader met mijn moeder!

Is samantha er morgen ook?

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Dutch Master 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:52

Ik ga zondag, voornamelijk voor het springen.

Marisje76

Berichten: 1999
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: noord-brabant

Re: Dutch Master 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-23 15:45

Ik heb nu een gratis proefabonnement op clipmyhose zodat ik lekker alles op de bank kan kijken

Koekie73

Berichten: 2661
Geregistreerd: 30-10-16

Re: Dutch Master 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 15:48

Morgenavond met mijn dochter. Veel zin in!