Horse event of horse event pro 2023?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mason
Berichten: 66
Geregistreerd: 30-12-22

Horse event of horse event pro 2023?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 12:50

Hi allemaal!
Ik zag dat je weer kaartjes voor horse event kan kopen *\o/* . De laatste keer dat ik ben geweest was het maar 1 weekend, en dus geen onderscheid in de pro en de Penny. Ik wil nu kaartjes bestellen maar weet eigenlijk niet zo goed wat ik kan verwachten en wat de verschillen zijn. Ik las wel een paar reacties dat de pro niet heel erg leuk was afgelopen jaar dus ben erg benieuwd naar de ervaring van mijn mede bokkers.

Lokii

Berichten: 176
Geregistreerd: 20-08-19
Woonplaats: Overijssel

Re: Horse event of horse event pro 2023?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 13:11

Ik ben vorig jaar naar Horse event Youth geweest en vond dit juist tegenvallen. Echt heel erg gericht op kinderen onder de 18 na mijn mening. Echt een kinderlijke sfeer. Niet erg natuurlijk als je dat juist wilt maar ik vond het als 21 jarige niks. Heb daarom nu gekozen voor het Pro weekend. :D

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Re: Horse event of horse event pro 2023?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 13:21

Ik ben vorig jaar met een vriendin naar het Pro-weekend geweest. Vond het erg geslaagd! Meer verdieping in de stof en niet te druk. Leuke clinics en een prima afwisseling tussen verschillende disciplines. In het Youth-weekend komen volgens mij meer YouTubers en mensen als Britt Dekker, etc., maar daar ben ik niet geweest. Dus geen idee hoe dat was. :)

MirandaDvG

Berichten: 758
Geregistreerd: 12-10-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Horse event of horse event pro 2023?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 13:41

Hoe oud ben je?

Daannvd92
Berichten: 331
Geregistreerd: 27-07-22

Re: Horse event of horse event pro 2023?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 14:46

Even naar het programma kijken, dan zie je wat je het beste bevalt :).

Zo ben ik uitgekomen op de zaterdag 16-9 van wat ik zou willen zien.

mariahcarey
Berichten: 1
Geregistreerd: 26-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 05:31

Pro Tickets: Deze kaartjes geven vaak toegang tot het gehele evenement en alle activiteiten. Het "Pro" gedeelte kan gericht zijn op professionele ruiters, trainers, en serieuze paardenliefhebbers. Hier kun je mogelijk demonstraties van professionele ruiters en trainers verwachten, evenals wedstrijden en clinics op hoog niveau. Dit kan een geweldige keuze zijn als je op zoek bent naar diepgaande paardenkennis en -ervaring.

Penny Tickets: De "Penny" optie is meestal gericht op een breder publiek, waaronder recreatieve ruiters en liefhebbers die deelnemen aan minder competitieve disciplines. Hier vind je mogelijk meer basisclinics, workshops, en activiteiten die geschikt zijn voor alle niveaus, inclusief beginners. Dit kan een goede keuze zijn als je op zoek bent naar een meer ontspannen en toegankelijke ervaring.

Om een weloverwogen beslissing te nemen, is het een goed idee om de aankondigingen en programma's van het evenement te bekijken voor specifieke informatie over wat elk type kaartje inhoudt.

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Horse event of horse event pro 2023?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 06:54

Ik zou wachten met kopen tot er weer een 1+1 gratis aktie is :o

Maaike_Ma
Berichten: 1254
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Re: Horse event of horse event pro 2023?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 08:27

duurt nog wel even horse event is net geweest....

elsamerkur

Berichten: 2
Geregistreerd: 04-01-24
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 22:56

mariahcarey schreef:
Pro Tickets: Deze kaartjes geven vaak toegang tot het gehele evenement en alle activiteiten. Het "Pro" gedeelte kan gericht zijn op professionele ruiters, trainers, en serieuze paardenliefhebbers. Hier kun je mogelijk demonstraties van professionele ruiters en trainers verwachten, evenals wedstrijden en clinics op hoog niveau. Dit kan een geweldige keuze zijn als je op zoek bent naar diepgaande paardenkennis en -ervaring.

Penny Tickets: De "Penny" optie is meestal gericht op een breder publiek, waaronder recreatieve ruiters en liefhebbers die deelnemen aan minder competitieve disciplines. Hier vind je mogelijk meer basisclinics, workshops, en activiteiten die geschikt zijn voor alle niveaus, inclusief beginners. Dit kan een goede keuze zijn als je op zoek bent naar een meer ontspannen en toegankelijke ervaring.

Om een weloverwogen beslissing te nemen, is het een goed idee om de aankondigingen en programma's van het evenement te bekijken voor specifieke informatie over wat elk type kaartje inhoudt.


Wat is het verschil tussen penny- en pro-tickets?
Mijn vriend uit Zweden komt voor een maand naar Amsterdam. Ze houdt ook van paarden en ik dacht erover om kaartjes te kopen totdat ze nog beschikbaar en goedkoop zijn!