Horseback Archery Eventing training en wedstrijd in Polen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HbarcherSiem

Berichten: 76
Geregistreerd: 20-11-17
Woonplaats: LEUSDEN

Horseback Archery Eventing training en wedstrijd in Polen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-23 11:00

Begin juli waren wij met een aantal van mijn Nederlandse studenten in Polen om bij een collega van mij, Wojtek Osiecki, te trainen en een internationale wedstrijd te rijden. Voor de meesten de eerste wedstrijd die zij in deze sport reden en ze deden het hartstikke goed! Zelf werd ik eerste :D met Ballentine, een Quarter horse, net als mijn eigen paard! Onze jongste deelnemer was 10 jaar en ook hij deed het, net als de rest, erg goed. In zijn eentje op een relatief vreemde (maar heel ervaren) pony over een baan van 800 meter om daar op verschillende doelen te schieten, super knap! Hopelijk lukt het ons volgend jaar weer om zo'n training/wedstrijd te organiseren.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 01:15

Wow, wat gaaf! Even naar Polen voor een wedstrijd :wow: maar zonder jullie eigen paarden, begrijp ik? Hoe werden jullie ingedeeld, kiezen of door een loterij, of werden jullie door de eigenaren van die paarden ingedeeld?

HbarcherSiem

Berichten: 76
Geregistreerd: 20-11-17
Woonplaats: LEUSDEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-23 09:44

Suikerspinda schreef:
Wow, wat gaaf! Even naar Polen voor een wedstrijd :wow: maar zonder jullie eigen paarden, begrijp ik? Hoe werden jullie ingedeeld, kiezen of door een loterij, of werden jullie door de eigenaren van die paarden ingedeeld?


We hebben drie dagen getraind en daarna drie dagen wedstrijd dus dat is de rit meer dan waard! We nemen inderdaad meestal geen eigen paarden mee, maar rijden op paarden van de organisatie. Dit keer reden we op paarden van Wojtek en Jens en Kyan reden de wedstrijd op een heel ervaren pony, een konik, van iemand anders. De paarden worden ingedeeld op inzicht, welk paard past bij welke ruiter.

miereneter

Berichten: 2533
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Horseback Archery Eventing training en wedstrijd in Polen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 09:59

Dat ziet er geweldig uit, gefeliciteerd met de resultaten! Wat een balans moeten jullie hebben om vanop een bewegend paard ook nog eens raak te kunnen schieten. Heel tof om te zien.

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 11:24

HbarcherSiem schreef:
We hebben drie dagen getraind en daarna drie dagen wedstrijd dus dat is de rit meer dan waard!

Ah, ja, ik snap dat het dan helemaal de moeite meer dan waard is! Heel gaaf _/-\o_

HbarcherSiem

Berichten: 76
Geregistreerd: 20-11-17
Woonplaats: LEUSDEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-23 17:56

miereneter schreef:
Dat ziet er geweldig uit, gefeliciteerd met de resultaten! Wat een balans moeten jullie hebben om vanop een bewegend paard ook nog eens raak te kunnen schieten. Heel tof om te zien.

Dank je wel! En inderdaad is het heel belangrijk om goed in balans te zitten. Ik heb zelf een speciaal zadel daarvoor