Paardenkeuring Gendt 2023 voor alle rassen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaraViavia

Berichten: 1797
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Paardenkeuring Gendt 2023 voor alle rassen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-23 23:20

Hallo allemaal,

Op dinsdag 29 augustus vindt in Gendt (tussen Arnhem en Nijmegen) de jaarlijkse Paarden-en ponykeuring plaats. Voorheen ook paardenmarkt, maar tegenwoordig alleen keuring. Aanvang 09:00 uur, einde rond 12:30 uur.

Alle rassen zijn welkom! Voor elke inschrijving per pony/paard ONTVANG je €10,- aanvoerpremie. Daarnaast in de ring ook nog geldprijzen te winnen!

Voor de kinderen is er een VERSIER-JE-PONY wedstrijd.

Het gaat bij deze keuring om gezelligheid, traditie, plezier maken en genieten van de paardenpassie!

Inschrijven kan via paardenkeuringgendt@hotmail.com onder vermelding van naam, ras, geslacht, leeftijd, eigenaar en eventueel afstamming / fokker.

Wie doet er gezellig mee?!

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Paardenkeuring Gendt 2023 voor alle rassen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 23:32

Oh wat jammer dat ik moet werken :( Eindelijk iets leuks in de buurt :P

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 23:39

Die datum lijkt me niet zo heel handig gekozen. Alles en iedereen in de regio zuid en midden is dan alweer naar school. En veelal ook weer aan het werk.

SaraViavia

Berichten: 1797
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-23 06:35

Boras schreef:
Die datum lijkt me niet zo heel handig gekozen. Alles en iedereen in de regio zuid en midden is dan alweer naar school. En veelal ook weer aan het werk.


Klopt maar geen andere mogelijkheden. Al vaak zat geprobeerd om het naar de zondag te verplaatsen naar onmogelijk. Het is tijdens de Gendste kermis en het programma is van oudsher zo. Net als veel paardenmarkten op maandag of dinsdag zijn. Helaas.. De kinderen in ons dorp hebben wel vrij, maar de middelbare scholen helaas niet. Zelf was ik altijd 1 (half) dagje ziek _/-\o_

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 07:35

SaraViavia schreef:
Boras schreef:
Die datum lijkt me niet zo heel handig gekozen. Alles en iedereen in de regio zuid en midden is dan alweer naar school. En veelal ook weer aan het werk.


Klopt maar geen andere mogelijkheden. Al vaak zat geprobeerd om het naar de zondag te verplaatsen naar onmogelijk. Het is tijdens de Gendste kermis en het programma is van oudsher zo. Net als veel paardenmarkten op maandag of dinsdag zijn. Helaas.. De kinderen in ons dorp hebben wel vrij, maar de middelbare scholen helaas niet. Zelf was ik altijd 1 (half) dagje ziek _/-\o_




Haha dat is heel herkenbaar. Ik zat in Nijmegen op de middelbare school. Kermissen in de wijde omgeving. Waren er heel opvallend meerdere leerlingen uit hetzelfde dorp tegelijk afwezig dan zei de docent "oh dan is het vast kermis in ....". :D

Mijn moeder was tijdens onze kermis druk met absentiebriefjes schrijven voor school voor mijn broers en mij. Wij hoefden van haar vanwege de toen nog springlevende kermistraditie op kermismaandag en -dinsdag niet naar school. De rest van het jaar stond ze daar helaas niet voor open :)

Succes met alles, ik hoop dat het gezellig druk wordt.