Consumptie indoor brabant

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
QC1997
Berichten: 56
Geregistreerd: 18-08-22
Woonplaats: Brabant

Consumptie indoor brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 17:16

Hoi,

Misschien zijn er al mensen naar indoor brabant geweest. Mag je eigen consumpties (zoals worstenbroodjes, drinken en wat anders lekkers) van thuis meenemen? Ik weet dat de consumpties daar heel veel kosten dus leek me handiger wat van huis mee te nemen. Iemand die weet of dit mag?
Laatst bijgewerkt door QC1997 op 08-03-24 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Consumptie indoor brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 17:20

Lijkt me dat ze niet kunnen zien als jij een flesje cola op de tribune nuttigt, of dat jij die bij de supermarkt gehaald hebt, of bij indoor.

Uiteraard is het niet netjes om bij de biertent/eettentjes je eigen eten en drinken te nuttigen ;)

QC1997
Berichten: 56
Geregistreerd: 18-08-22
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 17:44

Sky_As schreef:
Lijkt me dat ze niet kunnen zien als jij een flesje cola op de tribune nuttigt, of dat jij die bij de supermarkt gehaald hebt, of bij indoor.

Uiteraard is het niet netjes om bij de biertent/eettentjes je eigen eten en drinken te nuttigen ;)


Maar als ik broodjes/worstenbroodjes meeneem en ander lekkers kunnen ze zien dat dit niet van daar komt. Leef niet een hele dag alleen maar op drinken

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 18:43

Voor zover mij bekend wordt er niet op gecontroleerd daarmee ga ik er vanuit dat het prima is. Bij jumping Amsterdam koop ik altijd wel iets maar neem ik zelf mee. Volgens mij was een flesje cola 4, nog iets %)

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Berichten: 26930
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 20:00

Omdat dit topic beter past op EV ga ik het daarheen verplaatsen.

BEU --> EV

Oretha

Berichten: 3429
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 21:36

Ja hoor dat kan gewoon. Doe ik ieder jaar.
En soms haal ik nog weleens iets lekkers bij een tentje. Maar heb altijd gewoon broodjes mee en wat te drinken van thuis.