Dressuur Clinic 31-03-2006 Friesland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re: Dressuur Clinic 31-03-2006 Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 12:39

We hadden mooi 3uurtjes vol tot mijn paard gisteren kreupel werd Ik heb rixt een PM gestuurd, de rest heeft mail gehad. Ik hoop dat jullie die nog optijd lezen

Ik zal de routebeschrijving nog even vermelden, leuk dat er zoveel aanhangers mee komen!!! Komen jullie een volgende clinic wel mee rijden dan? Organiseren we die op een zaterdag

Adres is Schansdijk 20 te Waskemeer

Je hebt de weg Drachten-Emmen er volgen hier even 2 routes:

Vanaf Drachten:

Autoweg drachten - emmen na klein groningen (dit is net na afslag Wijnjewouden, je hebt hier dan ook de trajectcontrole) en de trajectcontrole kun je linksaf (ANWB bord "Waskemeer"). Ga hier dus links af. Volg de weg net zo lang tot je op een kruispunt komt (hier staat een bord die naar links wijst met Bakkeveen erop). Op dit kruispunt zie je rechts een soort en met van verhoging en fietspad en een huisje. Die weg moet je in (dus rechtsaf op het kruispunt). Je rijd nu een slingerweggetje door met bermopstakels (tegen te hard rijden). Helemaal op het einde van deze weg zie je aan je rechterhand een paddock, een boerderij met rood dak en loodsen (groen met zwarte daken). Voor in de tuin staat een bord met Fok en Dressuurstal de Galgenberg. Hier is het.

Vanaf Emmen/Wolvega

Rij richting Donkerbroek (kruispunt waar het witte huis zit) Sla rechtsaf en rij donkerbroek door (wanneer je rechtsafgeslagen bent heb je het witte huis aan je linkerhand). Rij donkerbroek door tot je donkerbroek uit bent (1 lange rechte weg). Na donkerbroek heeft de weg wat slingers. Na een grote bocht naar rechts zie je links allemaal huisjes en wat boerderijtjes en een paar 100m later zie je links Groenrijk Hans Menken zitten. Hier sla je linksaf. 1e afslag weer links en na een paar 100m aan je linker hand de 1e boerderij links.

Jullie hebben mijn telefoonnummer, dus bel me als je er niet uit komt.

magic_lover

Berichten: 15572
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 14:16

Volgende keer kom ik zeker weten ook hoor !

weet niet of ik kom kijken vanavond maargoed
jammer dat oki nu niet mee kan

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re: Dressuur Clinic 31-03-2006 Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 16:42

Heej angela
Zou leuk zijn als je kwam kijken! De volgende keer willen we dan op een zaterdag organiseren. Er is genoeg animo alleen kun je bepaalde dingen nu eenmaal niet voorkomen mbt afmeldingen (blessures bijv.). Erg jammer. Hopelijk knappen de paarden van de afzeggers snel op en hebben we vanavond een erg leuke avond met diegene die wel kunnen komen.

Heeft iemand toevallig het telefoonnummer van Rixt?

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 16:53

We gaan zo vertrekken, maar Ukkie moest nog zijn mooie spullen aan!
Geen idee wat hij erzelf van vindt, maar goed.

AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:37

Zooow, Jody en ik melden ons ook ff.
Gisteren was echt leuk!! Heb er heel veel aan gehad, maar poeh wat waren Royal en ik moe. Maar was zeker voor herhaling vatbaar... Jeetje, had wle ff het idee dat ik met o-benen eraf kwam, maar was ook wel weer wat veranderd aan mn houding Jody heeft foto's gemaakt, komen hier wel (wat) te staan wss. Tis wel eens goed jezelf te zien (A)
Maar hou me maar op de hoogte van hoe en wat in de zomer (dan komt er nog een clinic toch?) Dan ben ik wel weer van de partij als ik kan En Jody vast ook wel weer als fotograaf

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:57

Ulysses viel al om in de buitenbak! Ik denk, laat maar liggen totdat Rubywhite vertelde dat de buitenbak een opening naar het bos heeft... Maar gelukkig had de buitenbak ook nog een paar grassprieten en die waren veel belangrijker dan de vrijheid!

Saskia was zowaar erg tevreden, meestal is ze nogal zinnig en als ze iets moet doen wat Ilona niet heeft goedgekeurd, doet ze het gewoon niet! Maar nu was het verhaal bij de opdracht duidelijk en dus heeft Ukkie nog nooit zo hard gelopen als gisteren.
Vandaar ook het omvallen na de les, het liefst was hij in de trailer ook maar gaan liggen. Helaas was de weg door Jubbega afgesloten dus hebben we alsnog door de Bush-bush gereden richting Olderbercoop.

Ik vond de les ook heel verhelderend en precies toegespitst op Sas haar probleem, de onrustige aanleuning. Die wordt trouwens bijna altijd vergeven op de wedstrijd, jullie hebben nu zelf wel gezien waarom, de puber heeft echt talent! met een hoef in zijn neus rijdt hij nog naar winst.

Jolien en Rubywhite bedankt, het is zeker voor herhaling vatbaar.
Groetjes corrie,
P.s. achteraf bedacht ik me de cake gemist te hebben, vandaag maar als troost een appeltaart gekocht Afbeelding

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re: Dressuur Clinic 31-03-2006 Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 22:16

Bedankt voor jullie leuke reacties... We gaan zeker vaker een clinic organiseren en het zou heel leuk zijn als jullie weer van de partij zijn. Ik heb echt mogen genieten van alle mooie paardjes (en pony`s) die voorbij kwamen zeg. Wat een mooie dieren hebben jullie!

Grappig dat alle paardjes zo moe waren Ruby had nergens last van behalve een flinke bult spierpijn dus besloot ruby maar om joyce moe te laten worden Nee zonder gekheid hoor, mijn "tinker" heeft vandaag een welverdiende rustdag gehad.

Fijn te weten dat jullie er wat aan gehad hebben, zelf les ik geruim 1 jaar bij jolien en ik ken haar nu al zo`n 6 jaar en ik ben nog altijd dik tevreden. En corrie, hopelijk smaakte de appeltaart lekker

AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 23:23

Tsja, ik denk dat het door de omschakeling kwam van rijmanieren, die moeheid... En niet alleen bij het paard
Was wel goed voor ons, vandaag heeft Royal een wandeldagje gehad, morgen maar eens zien of we thuis voort kunnen zetten waar we gisteren aan begonnen zijn.
I'll be back

hafgirl15

Berichten: 1157
Geregistreerd: 08-01-06
Woonplaats: Leeuwarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 12:22

Het was een zeer geslaagde avond!
Iedereen bedankt!