Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht hoefsmid

 
Profiel   

Hoi hoi

Ik ben op zoek naar een betrouwbare hoefsmid, mijn vorige vraagt tegenwoordig 50 euro voor bekappen :') en dat wordt mij een beetje duur

Omgeving beemster

En eventueel ook een goede dierenarts, ik ben al aangemeld bij kliniek hollands kroon maar voor kleine dingetjes zou iets dichterbij fijner zijn ivm de reiskosten
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 15:34 



 
Profiel   

Hier ben ik ook al gauw dat bedrag kwijt als hij alleen voor bekappen van 1 paard komt. Icm met ander paard 35.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 15:43 



 
Profiel   

Ik denk dat het niet lang duurt voordat ze allemaal richting of vanaf €50,- gaan per bekapping.

Kijk eens naar de benzine en diesel prijzen.
Tevens hebben de hoefijzer/gereedschapsleveranciers vanaf 1 juli ook een behoorlijke prijsstijging aangekondigd.

Dit zullen ze toch echt weer door moeten rekenen aan de klant om er voldoende aan over te houden om zelf een boterham te kunnen blijven kopen. Oftewel te kunnen blijven voorzien in eigen levensonderhoud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 12:59 



 
Profiel   

EllyC schreef
Hier ben ik ook al gauw dat bedrag kwijt als hij alleen voor bekappen van 1 paard komt. Icm met ander paard 35.


Logisch ook,-reistijd tussen de adressen door moet ook gerekend worden, en idd vervoer brandstof, materiaal ,verzekeringen , opleidingen -bijscholingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 13:01 



 
Profiel   

Google?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 13:37 



 
Profiel   

Maar als je hoefsmid fijn is, waarom zou je dan wisselen? Het gaat om 15 euro per 6-8 weken, 2,5 euro per week of 36 cent per dag. Zou daar zelf echt niet moeilijk over doen als je nu tevreden bent. Zijn toch de voeten van je paard…

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 14:15 



 
Profiel   

Ik betaal 25 pp voor bekappen maar de prijzen zijn hier waarschijnlijk wat lager in Groningen.
Is de praktijk in de Rijp misschien iets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 15:22 



 
Profiel   

Ik zou als ik jou was, als je hoefsmid beviel, hem houden. er zijn er weinig die het goedkoper doen en of die goed werk leveren is dan ook de grote vraag...

En Paardenkliniek Hollands Kroon heeft een dependance in Wijdewormer, dat is toch niet zover bij de Beemster vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:21 



 
Profiel   

Ik vraag me af of je n andere hoefsmid gaat vinden. Bij ons in de regios zijn ze allemaal bommetje vol en daar is dus de prijs ook naar.
Als je hier een fijne hebt, ben je er zuinig op en kun je het bijna niet permiteren om een ander te zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 22:51 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik dan inderdaad bij mijn huidige hsmid blijf

mag een slotje op
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen