Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Buitenrit Ardennen

 
Profiel   

Eind november ga ik samen met mijn vriend een lang weekend naar de Ardennen en daar zou ik heel graag een buitenrit willen maken! Enkele jaren geleden heb ik samen met mijn moeder een buitenrit gemaakt bij L'Ecurie des 2 Ourthes. Dit is ons toen super goed bevallen, dus deze stal overweeg ik zeker weer. Ik ben echter ook heel benieuwd of jullie ervaring hebben met stallen die buitenritten organiseren in de Ardennen?

Ons geboekte huisje is in Erezée, maar ik wil er best een stukje voor rijden. Qua ervaring zit het bij mij wel goed, dus ik zou een uitdagende rit wel leuk vinden. Ik ben echter wel in mijn eentje, dus of privé moet mogelijk zijn of ik moet ergens bij kunnen aansluiten. Ik zoek een buitenrit dat max. een dagdeel duurt en dus geen dagtocht of langer. Budget heb ik zo niet direct.

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:27 



 
Profiel   

Ik weet niet of het in de buurt is maar ik vond Les Olivettes in La Roche-en-Aderdenne echt een aanrader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:32 



 
Profiel   

Daar hoor ik ook veel goeds over en is niet te ver van t vakantie adres van TS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 15:41 



 
Profiel   

The Western trail ranch in Vielsalm heb ik goede ervaringen mee! Nederlandstalig, als je geen Western ervaring hebt maakt dat ook niet uit. Mijn rit was destijds wel pittig (veel snelle galop) maar echt heel gaaf! Paarden staan veel buiten in kuddes

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 15:47 



 
Profiel   

Ponymiep0 schreef
The Western trail ranch in Vielsalm heb ik goede ervaringen mee! Nederlandstalig, als je geen Western ervaring hebt maakt dat ook niet uit. Mijn rit was destijds wel pittig (veel snelle galop) maar echt heel gaaf! Paarden staan veel buiten in kuddes


Hier kan ik me helemaal bij aansluiten! Ben er 2 keer geweest en wil zeker nog eens terug!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 16:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen