Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Apeldoorn

 
Profiel   

Jij stond in omgeving Emst toch? :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 16:06 



 
Profiel   

upendo schreef
Jij stond in omgeving Emst toch? :)


Ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 16:08 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
fokfanaat schreef
je zou eens kunnen kijken bij https://www.stalhouderijhetzwartepaard. ... nstalling/
wel een mooie binnen manege, maar ze mennen daar wel in. Uitrijmogelijkheden wel super


Bieden zij wel pension aan? Naar mijn idee niet. Ik rijd er vaak langs met mijn paard als ik naar het bos ga.


volgens mij wel, staat ook op de site. Niet grootschalig iig,

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 16:14 



 
Profiel   

upendo schreef
karuna schreef
Ik ben daar wezen kijken lang geleden. Prijzen toen torenhoog en relatief weinig buiten. Locatie is wel to.

En wat is relatief weinig buiten?


Ik woon zowat naast Riant, ze komen echt amper buiten daar...Staan de hele dag op stal.

Sprengenhoeve staan de paarden wel elke dag buiten. Ook in de winter. Ze hebben alleen een buitenbak en een longeerton. Direct aan het bos ook.
Is wel meer gericht op recreatie en er lopen ook veel kinderen rond. Maar als ik een paard zou moeten stallen, dan is de Sprengenhoeve eerste keus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 16:29 



 
Profiel   

Dan gaat die op de lijst erbij..

Wat mij perfect lijkt is stal Mireille, maarja, wat een bedrag.. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 16:40 



 
Profiel   

En stal Buiten Vaassen en qua faciliteiten kwam ik Siebe ten Bokkel nog tegen in Lieren. Zelf geen ervaring mee overigens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 00:44 



 
Profiel   

N0a schreef
En stal Buiten Vaassen en qua faciliteiten kwam ik Siebe ten Bokkel nog tegen in Lieren. Zelf geen ervaring mee overigens.

Ik zag dat deze te koop staat, weet niet of dat nog gevolgen gaat hebben voor de pensionklanten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 00:50 



 
Profiel   

Buiten Vaassen moet je ver van weg blijven. Dierenarts komt daar regelmatig en is er echt niet over te spreken. Paarden worden steeds met verschillende paarden op kleine paddocks geflikkerd.

T Zwarte paard komen ze net 6 uurtjes buiten zomer en winter, heb er zelf ook nog geinformeerd maar vond het veel te weinig. Heb er ook nog wel een aantal vreemde verhalen gehoord.

Ik ben uiteindelijk uitgekomen bij particulier dus misschien een advertentie op marktplaats waard met wat je zoekt en waar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 01:14 



 
Profiel   

Buiten Vaassen hadden we idd gezien dat het te koop stond. Dus dat risico nemen we niet.

Hollander Horses ligt naast de snelweg. Voor 400 euro + trailerkosten per maand wil ik iig makkelijk het bos in kunnen..

Particulier willen we naar gaan zoeken als de nood echt hoog wordt. :) Voor nu is dat nog niet het geval

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:12 



 
Profiel   

N0a schreef
En stal Buiten Vaassen en qua faciliteiten kwam ik Siebe ten Bokkel nog tegen in Lieren. Zelf geen ervaring mee overigens.


Stal buiten vaassen heb ik 1,5 jaar gestaan. Geen goede ervaringen mee, daarnaast staat het te koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:29 



 
Profiel   

In Voorst, waar eerder BK Stables zat, daar zit nu recentelijk een nieuwe eigenaar op, misschien kan je daar nog eens informeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:50 



 
Profiel   

Die heeft bij ons op stal gestaan, voor zover ik weet klopt wat zij adverteert niet met de werkelijkheid.

Is ook niet echt een pensionstal, ze adverteert met alleen tijdelijke stalling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:07 



 
Profiel   

En de Krimhoeve in Hoenderloo? Of doen zij niet aan vaste pensionstalling?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:37 



 
Profiel   

Volgens mij wel maar ik snapte het concept niet helemaal met de prijzen per dag enzo.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:38 



 
Profiel   

Nee ik zat ook al te kijken :+
Plek zelf ziet er mooi uit en bos is daar vandaan goed aan te rijden.
Gemiddeld 10 euro per dag. Dat is 310 per maand. Of 280 als het februari is :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:40 



 
Profiel   

Ja, ik wilde er idd nog wel een keer gaan kijken!

Maar dat hele verenigingsverhaal en anders 18 euro per dag puzzelde me een beetje.. :+

Ik heb niet zo de behoefte om een aantal dagen per maand mee te moeten draaien in een verplicht verenigingsleven.. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 14:03 



 
Profiel   

Het is het informeren waard :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 14:07 



 
Profiel   

Zeker waar! Binnenkort maar eens langsgaan om te kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 14:07 



 
Profiel   

Och de Krimhoeve, daar had ik zo graag willen staan. Met crosshindernisjes erbij en een mooie springpiste. Maar voor mij te ver fietsen helaas. En volgens mij hebben ze 1 binnenbak, die ook gebruikt wordt voor de lessen. Dus daar kan je niet vaak binnen rijden heb ik het idee

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 16:08 



 
Profiel   

upendo schreef
Stal Bruin heeft geen uitrijmogelijkheden toch? :)

Klein 's gravenmate staan ze in de winter in de drek.. :(


Sta inmiddels bijna 9 jaar op deze stal (s'gravenmate). En wanneer het nat is, staan ze inderdaad wel eens in de blub. Maar de afgelopen 2 jaar laten ze de paarden op de wei ipv in de blub. Dus dan lopen ze een wei kapot, ipv dat wij onze paarden constant in de blub hebben staan.

Daarbij zijn we geloof ik continu vol met een enorme wachtlijst en wat ik een tijd geleden begreep is dat er ook niet meer aangenomen werd op de wachtlijst. Weet niet of dit nog zo is.
In 1 woord super stal. Veel buiten vanaf 06.30/7.00 gaan ze naar buiten en net voor t donker naar binnen. Veel ruwvoer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 17:16 



 
Profiel   

Stal Klopman/Sprengenhoeve in Ugchelen.
Heeft geen website, zitten aan de Hoenderloseweg 143.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 18:32 



 
Profiel   

Hallo
mocht iemand nog een plekje zoeken, ik heb in Elspeet plek voor 1 ruin..
bij mij op stal wordt je vooral blij als je van buitenrijden houdt, faciliteiten ook zeker aanwezig maar bij veel regen of lange droogte rijbaan wat minder
paarden zijn hier hele dagen buiten (weiland of paddock met ruwvoer)
in totaal 5 boxen waarvan nu 1 vrij
graag zelf je krachtvoer meenemen en klaar zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 15:43 



 
Profiel   

Ik had erg veel moeite om een geschikte plek te vinden.

Op marktplaats staat in de winter weinig is voor mij de ervaring.

Ik denk dat je het beste in de omgeving kunt gaan fietsen/rijden en een briefje door de bus doen.

Wel had ik andere eisen dan dat jij heb (Paddock paradise, beperkte weidegang en onverpakt)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:25 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met Hollander Horses / Siebe te Bokkel in Lieren mbt pensionstalling? Hoe lang komen ze daar buiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 20:08 



 
Profiel   

Ik schop deze nog even naar boven. Zijn er stallen die we nog over het hoofd zien?

Liefst zoeken we iets in een straal van 15 autominuten rondom Eerbeek..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 11:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen