Stalling omgeving Gasselte gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies_sparkle

Berichten: 6126
Geregistreerd: 19-06-11

Stalling omgeving Gasselte gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-21 10:32

Hi bokkers,

Wegens verhuizing van de eigenaar op het plekje waar we nu staan, ben ik op zoek naar een nieuw plekje voor mijn pony.
Ik woon zelf in Gasselte maar rijd elke dag naar Groningen dus ergens in de omgeving van de N34 zou fijn zijn. Evt richting A28 of richting Stadskanaal zou ook zeker een optie zijn.

Ik ben op zoek naar een kleinschalig plekje voor een shetlandpony, Larix van 25.

Eisen:
- Jaarrond weidegang, pony is erg gevoelig op zand en met een paddock werkt dit gewoon niet.
- Of 's nachts op stal of 24/7 buiten met schuilmogelijkheid, wel overdag zoveel als mogelijk buiten
- Ik kan elke dag komen maar het zou fijn zijn, als ik eens op vakantie ben, dat iemand even voor hem zorgt.
- Pony moet elke dag een beetje medicatie krijgen, moet geen probleem zijn om eens door de staleigenaar te geven.
- Pony doet niks meer behalve af en toe een wandelingetje en eten, geen faciliteiten nodig dus.

Prive bij mensen aan huis zou ook zeker een optie zijn, dit hebben we nu ook.

Ik zoek een rustig plekje voor hem waar hij lekker de hele dag kan grazen en zichzelf op gewicht kan blijven eten. Larix is een hele lieve sociale pony. Staat graag te kriebelen met andere pony's en paarden.

Maneges/grote stallen zijn niks voor hem, hij wordt wel echt wat ouder en is niet zo gek op al die kinderhandjes die hem willen aaien :)

Groet,
Lisa

Afbeelding