Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

ponykamp voor 9 jarige gevorderde ruiter

 
Profiel   

Lieser schreef
Misschien kun je aangeven waar je maximaal hern wilt rijden. Tot nu toe lijk je alle voorstellen niks te vinden.


Dit staat in de openingspost:
Citaat
Liefste in de straal van anderhalf uur rijden vanaf Wijk en Aalburg gezien. I.v.m. brengen en halen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 15:36 



 
Profiel   

Ik ben vroeger echt 9 jaar achtereen naar manege Thielen in Hulten ( tussen Breda en Tilburg) geweest. Dat is niet echte recente ervaring (mijn geboortejaar zit in mijn naam :o ) maar Thielen doet het volgens mij heel goed in de FNRS zitcompetitie elk jaar, dus zal prettig les worden gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 15:38 



 
Profiel   

Ik ging vroeger elk jaar meerdere weken naar manege de Burght in Barneveld, geweldige tijd gehad daar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 15:45 



 
Profiel   

Het is iets verder weg (beerzerveld) maar kijk eens bij samantha's trainingskamp. Super leuke kampen en geen super grote groepen.

Ze gaan crossen, dressuren en volgens mij ook een foto shoot.


https://samanthas-trainingskamp.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 16:08 



 
Profiel   

Ik heb het jaren naar mijn zin gehad bij Van Loon! Loon op Zand dus prima te rijden vanaf W&A

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 16:12 



 
Profiel   

Lieser schreef
Misschien kun je aangeven waar je maximaal hern wilt rijden. Tot nu toe lijk je alle voorstellen niks te vinden.


misschien heb je er over heen gelezen, want het staat in mijn openingspost :D


Laatst bijgewerkt door biancaaatje op 26-10-21 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:42 



 
Profiel   

Bowo schreef
Je zou kunnen informeren bij t Reelaer, in principe is ze te jong, maar er worden wel uitzonderingen gemaakt voor écht ervaren ruiters. Ik kan alleen uit het bericht niet helemaal op maken wat voor jou "gevorderd" inhoudt :)

ze rijdt een jaar ruim op de manege, maar thuis ook op mijn pony. Ze rijdt op manege ook in gevorderde groep. Ook in Ouddorp mocht ze in gevorderde groep. Anders mag je niet naar het strand.
Ik ga kijken op de site ;)
normaal zeg ik ook 1 jaar op manege is niks, maar ze heeft thuis ook hoop ervaring tuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:44 



 
Profiel   

Barbabientje schreef
Ik heb het jaren naar mijn zin gehad bij Van Loon! Loon op Zand dus prima te rijden vanaf W&A

had ook op site zitten kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:45 



 
Profiel   

De Hazelhorst +:)+
https://m.facebook.com/hazelhorst/

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:23 



 
Profiel   

Wat maakt 30 minuten verder rijden uit als je kan kiezen tussen een "leuk "ponykamp, en een "waanzinnig te gek en onvergetelijk "ponykamp vraag ik me af.
Geen kritiek hoor, zoiets is absoluut een eigen keuze, maar als je dochter iets verder nou meer op de juiste plek zou zitten, want dat is toch het allerbelangrijkst lijkt me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:41 



 
Profiel   

7ofhearts schreef
Wat maakt 30 minuten verder rijden uit als je kan kiezen tussen een "leuk "ponykamp, en een "waanzinnig te gek en onvergetelijk "ponykamp vraag ik me af.
Geen kritiek hoor, zoiets is absoluut een eigen keuze, maar als je dochter iets verder nou meer op de juiste plek zou zitten, want dat is toch het allerbelangrijkst lijkt me.

Ach, het meisje is pas 9. Dat 'waanzinnig te gek en onvergetelijk' ponykamp kan altijd nog. Gewoon leuk is prima, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:23 



 
Profiel   

Shae schreef
Lieser schreef
Misschien kun je aangeven waar je maximaal hern wilt rijden. Tot nu toe lijk je alle voorstellen niks te vinden.


Dit staat in de openingspost:
Citaat
Liefste in de straal van anderhalf uur rijden vanaf Wijk en Aalburg gezien. I.v.m. brengen en halen.

Oh suf, daar heb ik overheen gelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 11:28 



 
Profiel   

Ik ging vroeger altijd naar Manege Gerner in Dalfsen en dat waren geweldige ponykampen :j
relatief kleine groepen, direct aan het bos, hele paardvriendelijke manege (staan 24/7 op het land) en is ook erg gericht op jezelf leren kennen en paarden leren begrijpen. Hele gemoedelijke sfeer, dat ieder zichzelf durft te zijn vinden ze daar van groot belang. Kon ik maar terug in de tijd :D

https://www.manege-gerner.nl/trainingsw ... ampen-kids

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 12:08 



 
Profiel   

7ofhearts schreef
Wat maakt 30 minuten verder rijden uit als je kan kiezen tussen een "leuk "ponykamp, en een "waanzinnig te gek en onvergetelijk "ponykamp vraag ik me af.
Geen kritiek hoor, zoiets is absoluut een eigen keuze, maar als je dochter iets verder nou meer op de juiste plek zou zitten, want dat is toch het allerbelangrijkst lijkt me.

daarom ben ik ook naar Ouddorp gereden, dus snap ik en deed ik ook, maar meer rijden en op en neer rijden kan ook vermoeiend zijn. Er zijn natuurlijk ook mogelijkheden binnen de afstand die ook super leuk zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 12:48 



 
Profiel   

biancaaatje schreef
7ofhearts schreef
Wat maakt 30 minuten verder rijden uit als je kan kiezen tussen een "leuk "ponykamp, en een "waanzinnig te gek en onvergetelijk "ponykamp vraag ik me af.
Geen kritiek hoor, zoiets is absoluut een eigen keuze, maar als je dochter iets verder nou meer op de juiste plek zou zitten, want dat is toch het allerbelangrijkst lijkt me.

daarom ben ik ook naar Ouddorp gereden, dus snap ik en deed ik ook, maar meer rijden en op en neer rijden kan ook vermoeiend zijn. Er zijn natuurlijk ook mogelijkheden binnen de afstand die ook super leuk zijn.

Bovendien moet je zelf ook nog terug. Een half uurtje extra lijkt niet veel, maar zelf ben je dan dus ruim 4 uur onderweg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 12:56 



 
Profiel   

Floemii schreef
https://www.deburght.nl/ponykamp/

Eindeloos naar toe geweest vroeger. Zelfs jaar na jaar wisten ze me te verrassen.
Heerlijke buitenritjes op de Veluwe. Veel paarden activiteiten, maar ook veel gezellige spellen tussendoor.

Ook een hele fijne manier van de paarden houden daar. Je kunt er meer over lezen op hun website!

Ik ook inderdaad :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 13:03 



 
Profiel   

Ik wou zeggen Samantha's Traingskamp, maar dat is ook te ver weg zie ik net.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 14:33 



 
Profiel   

manege de bosch hoeve


(dochterje (7) ) is er al 2x op kamp geweest en is goed bevallen. Dicht bij de bossen en rijden 2x per dag (iedere dag sowieso voor de gevorderde ruiters (lange) buiten ritten), voltige, zwemmen met de ponies etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:44 



 
Profiel   

orkaan schreef
manege de bosch hoeve


(dochterje (7) ) is er al 2x op kamp geweest en is goed bevallen. Dicht bij de bossen en rijden 2x per dag (iedere dag sowieso voor de gevorderde ruiters (lange) buiten ritten), voltige, zwemmen met de ponies etc


haha die ken ik, heb daar hele periode op de camping gestaan en ook kampen gedaan :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 19:48 



 
Profiel   

Wij organiseren elk jaar ponykamp bij ons op de boerderij met onze paarden. We focussen op paard- en kindvriendelijk rijden en grondwerken. Ik zag dat het voor jou een uur rijden is. We houden het kleinschalig (maximaal 8 kinderen, wel dezelfde leeftijdscategorie)
Website is: https://www.eereponykamp.jouwweb.nl
Als je interesse hebt mag je me ook zeker een berichtje sturen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 22:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen