Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 164 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

Oriënteren op volpension omg Utrecht

 
Profiel   

@ juval: ik kan geen adres en telefoongegevens vinden van stal sterkenburg. Heb jij die voor mij, evt via pb?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-18 15:07 



 
Profiel   

hedwig1 schreef
_Dreamer: ziet er goed uit, jammer dat het voor mij te ver is.

Laura1982: de advertentie in je onderschrift is blijkbaar verlopen. Bedoel je van de Grift? Daar ben ik al wezen kijken.

juval: bedankt voor de tip, daar ben ik nog niet geweest. Ik zal het eens opzoeken.


Ja van der Grift in zeist. Voldoet aan al je eisen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-18 15:46 



 
Profiel   

Laura1982 schreef
hedwig1 schreef
_Dreamer: ziet er goed uit, jammer dat het voor mij te ver is.

Laura1982: de advertentie in je onderschrift is blijkbaar verlopen. Bedoel je van de Grift? Daar ben ik al wezen kijken.

juval: bedankt voor de tip, daar ben ik nog niet geweest. Ik zal het eens opzoeken.


Ja van der Grift in zeist. Voldoet aan al je eisen.


Zeker. Een aardige man. Erg professioneel en vriendelijk!
Zijn stal ziet er goed uit. Netjes. Goed verzorgd met een fijne sfeer!

Zeker een aanrader. Ik geef deze stal een 10+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 18:53 



 
Profiel   

Dames, topic is van 2018, denk dat ze allang voorzien is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 18:56 



 
Profiel   

Mag ik dit topic nieuw leven inblazen?
Ik ben woonachtig in Gelderland en sta hier op een fantastische stal waar ik eigenlijk liever nooit weg zou gaan :n Maar ik ga volgend jaar verhuizen naar regio Utrecht. De stal waar ik nu sta zal dan helaas te ver weg liggen, dus wil ik mij voorzichtig gaan oriënteren in andere stallen. De eisen die ik heb;

- minimaal 4 uur per dag buiten (ook swinters!) wei of paddock maakt niet uit.
- paarden worden binnen en buiten gezet door stal.
- 'snachts op stal.
- één van mijn paarden mag gewoon op stro staan, maar de ander moet op zaagsel. Dus zaagselboxen of de mogelijkheid om daar iets over af te spreken.
- voldoende en goede kwaliteit HOOI! (mijn twee koudbloeden worden snel moddervet, zij kunnen niet op voordroog/kuil)
- één van mijn paarden heeft een koliekoperatie ondergaan en moet minimaal 4x per dag een hooinet (tijdens paddock-seizoen), deze hang ik nu bijvoorbeeld klaar en worden door stal opgehangen, zo een soort constructie moet dus bij een andere stal ook mogelijk zijn.
- een goede bak die jaar rond te rijden is.
- mogelijkheid voor trailerstalling (al dan niet tegen betaling)
- uitmesten mag door stal, maar vind ik ook prima om zelf te doen
- geen eisen mbt krachtvoer.
- geen eisen mbt uitrijmogelijkheden
- bij voorkeur niet te groot, te veel evenementen enz.
- omgeving Utrecht, Zeist, Soest, Woudenberg etc.

Stallen die ik nu zelf op mijn lijstje heb staan, heeft iemand hier ervaringen mee of aanvullingen?
- Ten Cate Veenendaal
- Griftenstein De Bilt
- Oudenhorst Woudenberg

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:24 



 
Profiel   

Leuk dat je richting Utrecht komt. Weet je al aan welke kant van de stad je uit gaat komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 17:42 



 
Profiel   

Mijn lijstje toen ik op zoek was naar een andere stal:

Stal Hiensch - Nijkerk
Ludmilla’s Hoeve - Nijkerk
Stal M&M - Voorthuizen
Stal Lozeman - Nijkerk
D Sportstables - Nijkerk
Pensionstal de Dijkhoeve - Amerongen
Stal van de Grift - Zeist
Stal de Seggelaer - Lunteren
Unlimited Stables - Lunteren
Pensionstal de Kleine Hei - Lunteren
Ten Cate Stables - Leersum
Stal Equilibrium - Overberg
Stal Evers - Baarn
Menschool - Soest
Klein Heiligenberg - Leusden
Hoeve de Neerduist - Bunschoten

Geen idee of al jouw eisen mogelijk zijn op deze stallen, maar dat heb je wat inspiratie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:02 



 
Profiel   

Ik sta op stal Beukenburg in Groenekan, naar alle tevredenheid. Momenteel zijn er boxen vrij.
http://www.stalbeukenburg.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:37 



 
Profiel   

Flevolander schreef
Leuk dat je richting Utrecht komt. Weet je al aan welke kant van de stad je uit gaat komen?

Eerst tijdelijk naar Soesterberg, van daaruit verder uitkijken naar een permanente woning. Ik les overigens nu ook al in Woudenberg. Dus daarom in de buurt van Soesterberg en/of Woudenberg zeg maar :j

Viljalover, 2x per dag ruwvoer vind ik echt veel te weinig (zéker op “paddock-dagen”) dus die stal valt voor mij af :o

Ik heb wel enig idee welke stallen er in de omgeving zitten maar ik weet er niets van... dus ik ben vooral op zoek naar persoonlijke ervaringen of meningen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:59 



 
Profiel   

Sowieso D sportstables Nijkerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:10 



 
Profiel   

Pantykous schreef
Sowieso D sportstables Nijkerk.

hoe vaak/veel voeren ze daar? komen ze buiten? enz.enz.?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:11 



 
Profiel   

Ze hebben een hit-actief stal en sport horse paradise. Kwaliteit is uitstekend en faciliteiten top.

https://www.d-sportstables.nl/hitactief/
https://www.d-sportstables.nl/sporthorse-paradise/

Ook in de winter buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:13 



 
Profiel   

Van wat ik van Ten Cate heb gehoord zou die betreft het ruwvoer echt afvallen. Ze krijgen daar veel te rijke voordroog/bijna kuil en in hele kleine porties. Paarden staan daar meer zonder ruwvoer dan met ruwvoer.

Ik weet niet of een paddock paradise iets voor je is. Anders zou je paddock paradise maarsbergen kunnen contacteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:43 



 
Profiel   

linda2008 schreef
Flevolander schreef
Leuk dat je richting Utrecht komt. Weet je al aan welke kant van de stad je uit gaat komen?

Eerst tijdelijk naar Soesterberg, van daaruit verder uitkijken naar een permanente woning. Ik les overigens nu ook al in Woudenberg. Dus daarom in de buurt van Soesterberg en/of Woudenberg zeg maar :j

Viljalover, 2x per dag ruwvoer vind ik echt veel te weinig (zéker op “paddock-dagen”) dus die stal valt voor mij af :o

Ik heb wel enig idee welke stallen er in de omgeving zitten maar ik weet er niets van... dus ik ben vooral op zoek naar persoonlijke ervaringen of meningen :)


Ik ben bij deze stal wezen kijken, voor de IJslander groep, dat dan wel. Met deze man en zijn dochter is wel heel veel bespreekbaar. Zou gewoon telefonisch uitleggen wat je zoekt.

Hij vond het prima dat ik er met mijn shet bij zou komen, helaas vonden de dames van de ijslander groep het geen goed idee, anders was ik hier gaan staan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 164 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen