Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Leasen, maar niet van een particulier? (Zuid holland)

 
Profiel   

Hoi,

Zijn er mensen bekend met een manege/stal in Rotterdam en omgeving (Berkel Rodenrijs, Barendrecht/Zwijndrecht/Vlaardingen/Hoeksche waard/etc.) die lease paarden aanbied?

Ik vind online maar heel weinig stallen die dit aanbieden...maar misschien zijn er wel meer die het ook doen maar misschien het niet op hun website hebben staan?

Het liefst een paard vriendelijke stalling.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:40 



 
Profiel   

Stal parkzicht in nieuwerkerk aan den IJssel.
Maar naar mijn mening alles behalve paard vriendelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:50 



 
Profiel   

@Zorry

Dankjewel.
Ik kende die wel al en inderdaad niet helemaal mijn visie qua paarden houden. Op zich geen probleem voor lessen hoor, maar voor lease zoek ik echt graag een ander soort plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:00 



 
Profiel   

Wat voor soort paard zoek je als ik vragen mag, dressuur springen?
Ik weet dat iemand bij mij op stal een serieuze ruiter zoekt voor een paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:29 



 
Profiel   

@Zorry
Ik zoek iets niet van een particulier, maar echt een bedrijf. Ik hoop dat ze iemand vind!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:03 



 
Profiel   

Je zou eens bij Fair to Horses in Bleiswijk kunnen informeren, zij bieden leasepaketten aan in combinatie met een trainingsprogramma. Lessen en leasepaketten zijn gericht op het vergroten van je kennis, er worden naast rijlessen ook grondwerk en theorielessen aangeboden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 14:54 



 
Profiel   

Bij RSV de Hoge Devel in Zwijndrecht hebben ze af en toe een manege paard te leasen. Meestal is dit een paard wat het niet meer aankan om de lessen te rijden zoveel keer per dag. Het is alleen niet goedkoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:55 



 
Profiel   

De peerdegaerdt in Strijen heeft ook lease paarden, wél voornamelijk Friezen. Paardvriendelijke stalling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 11:11 



 
Profiel   

Nathachou schreef
Je zou eens bij Fair to Horses in Bleiswijk kunnen informeren, zij bieden leasepaketten aan in combinatie met een trainingsprogramma. Lessen en leasepaketten zijn gericht op het vergroten van je kennis, er worden naast rijlessen ook grondwerk en theorielessen aangeboden.


Dankje, die kende ik al, maar net een beetje te ver weg :)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 11:59 



 
Profiel   

DiantaM schreef
De peerdegaerdt in Strijen heeft ook lease paarden, wél voornamelijk Friezen. Paardvriendelijke stalling.


Dankje! Ik zal daar eens naar kijken
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen