Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Trainer regio Utrecht gezocht: dekenmak maken

 
Profiel   

Mijn jaarling moet i.v.m. zomereczeem volgend voorjaar een deken op. Ik kom zelf een heel eind maar heb hier weinig ervaring mee en zou hulp prettig vinden. Welke trainer die aan huis komt kunnen jullie me aanraden in regio Utrecht? Alvast bedankt voor de tips.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 13:46 



 
Profiel   

Daar heb je geen trainer voor nodig hoor. Zelf beginnen met eerst overal aaien en borstelen. Daarna aaien met een handdoek en kijken of je de handdoek over de rug kunt leggen. Dat bouw je op met een dekje bijvoorbeeld of een wollen dekentje. Elke dag even oefenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 13:49 



 
Profiel   

Hoi Suzanne, bedankt voor je reactie. Overal aanraken en handdoek opleggen is geen enkel probleem. Van de zomer heb ik natuurlijk noodgedwongen een paar keer in de week met antimuggen en anti jeuk creme moeten smeren dus ze is al best mak.

Het is meer voor mijn eigen gemoedsrust. Dit is mijn eerste veulen en ik heb tot nu toe alles zelf gedaan maar blijf onzeker over mijn eigen kunnen en wil niks verpesten. En daarom zou ik het fijn vinden als iemand met meer ervaring met me meekijkt. Misschien onnodig maar ik heb toch graag wat namen achter de hand. Dus als je iemand weet hoor ik het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 14:03 



 
Profiel   

Je kunt misschien Paula van der Geest vragen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 15:11 



 
Profiel   

Elena van riverland horse farme kan je hier zeker mee helpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 15:37 



 
Profiel   

Paula van der Geest! Zit in Woerden, erg fijn persoon voor mens en paard, is naast gedrags trainer (e-quine) ook fascia behandelaar en kan dus ook het stukje lichamelijke ongemak oplossen indien aanwezig

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 19:40 



 
Profiel   

Ananja van Effectief trainen. Of Jessica van Equivalence
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen