Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling Lansingerland

 
Profiel   

Ik ben met redelijke spoed op zoek naar een stal in Lansingerland voor mijn 9 jarige merrie (die op dit moment drachtig is).

Ik heb de andere twee topics hierover gezien die nu actief zijn, alleen de één is rondom Leiden, dus de meeste stallen die daar genoemd worden, zijn voor mij echt te ver weg. En in het andere topic worden voornamelijk grote stallen genoemd. Ik denk dat ik de meeste grotere stallen hier in de omgeving wel heb bezocht (maar noem ze vooral, want misschien ben ik er toch nog wat vergeten :) ). Maar ik denk dat ik het vooral van de kleinere stallen moet hebben. Ik weet dat hier veel stallen zitten die je vanaf de weg niet ziet, dus ik hoop die stallen via dit topic te vinden :)
Een boerderij met een paar paarden zou perfect voor me zijn.

Wat zoek ik?
- een box van minimaal 3x3 (groter is altijd fijn natuurlijk, maar kleiner kan echt niet ivm veulen straks)
- liefst iedere dag (zo veel mogelijk) naar buiten
- een buitenbak
- Heel de dag door aanbod van ruwvoer zou fijn zijn. Slowfeeders heb ik, zodat ze geen 30 kilo per dag vreet :+
- weiland (of in ieder geval een stukje gras dat af te zetten is, zodat ze daar met haar veulentje op kan)
- All in is fijn, maar zelf uitmesten is geen enkel probleem
- Het zou super zijn als er ook leuke uitrij- wandelmogelijkheden zijn

In de zomer kan ze naar een weiland met haar veulen, dus mocht er ergens wel plek zijn, maar alleen voor deze winter, dan ben ik voor nu al geholpen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:25 



 
Profiel   

Ik denk dat je nu ook beter op zoek kunt gaan naar een stal waar je merrie kan bevallen en een plek waar merrie en veulen de zomer tot afspenen kunnen blijven. Alles staat nu ook al bijna vol. Opfokplekken zijn ook vrijwel allemaal al besproken. Als je van de zomer pas gaat zoeken ben je echt veel te laat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:31 



 
Profiel   

https://www.verboonpensionstalling.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:33 



 
Profiel   

Verboon kwam bij mij ook gelijk op voor die regio

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:44 



 
Profiel   

Babootje schreef
Ik denk dat je nu ook beter op zoek kunt gaan naar een stal waar je merrie kan bevallen en een plek waar merrie en veulen de zomer tot afspenen kunnen blijven. Alles staat nu ook al bijna vol. Opfokplekken zijn ook vrijwel allemaal al besproken. Als je van de zomer pas gaat zoeken ben je echt veel te laat.


Het gaat niet om een opfokplek voor het veulen, maar om een stalling voor mijn merrie. Tot nu toe heb ik met haar en mijn andere fokmerries ook altijd op pensionstallen gestaan waar in totaal 11 veulens van mij zijn geboren.
Dat bijna alles nu vol staat, weet ik :) Dat is altijd in deze tijd en merk ik ook zeker bij mijn zoektocht.

Verboon ken ik van naam inderdaad. Ik zal eens kijken :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 12:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen