Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Weiland/paddock Gezocht Lisse

 
Profiel   

Wegens ik een eigen paard ga kopen moet die ook ergens kwijt.
Maar heb ik simpel gezegd geen zin om 300 euro p/m te betalen voor stalling.
Dit omdat ik eigenlijk gewoon alles wel zelf wil doen. En heb ook niet veel eisen voor een plaats.
Ben met een paddock en/ of weiland en een rijbak al tevreden.

Weet iemand een leuk plekje in de buurt van Lisse?:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 20:47 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 20:52 



 
Profiel   

Wat is je budget voor stalling? Hou er rekening mee dat bij 'doe het zelf stalling' je misschien minder stal kosten hebt maar wel andere uitgaven en meer werk.
En een paard kost gewoon geld, meer dan je denkt of hoopt, dus misschien een flauwe opmerking, maar als die 300 per maand teveel is, is een paard kopen dan wel een goede zet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:33 



 
Profiel   

Ik ken mensen die hun paard mee laten lopen in manegelessen.
Zij krijgen korting op hun stalgeld.
Is dat een optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:43 



 
Profiel   

Tja, wat is je budget? Hier een eigen weide, werkelijk alles zelf, maar kost ook 200,- per maand en dan komt daar zo'n 150 hooi op, als het het niet meer is, onderhoud, stroom, geen gedeelde voorrijdkosten hoefsmid, tandarts, dierenarts, etc. Dus 300,- is toch wel, in mijn ogen hier in het zuiden in ieder geval, redelijk normaal. Zolang je niet je paard wilt stallen in een blubberbende met slecht hooi uiteraard, maar ik ga ervanuit dat dat niet je bedoeling is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:56 



 
Profiel   

Ik las in een eerder topic dat ze aan huis komen te staan, een shet rn een B pony?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:59 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
Wat is je budget voor stalling? Hou er rekening mee dat bij 'doe het zelf stalling' je misschien minder stal kosten hebt maar wel andere uitgaven en meer werk.
En een paard kost gewoon geld, meer dan je denkt of hoopt, dus misschien een flauwe opmerking, maar als die 300 per maand teveel is, is een paard kopen dan wel een goede zet?


Het geld is het probleem niet als het zou moeten kan gerust 600 per maand betalen, maar heb geen zin om voor dingen te betalen die ik dan toch niet ga gebruiken.
Maar over mijn budget, het licht er aan wat de stal te bieden heeft. Maar het zou ongeveer tot de 200 p/m gaan als max.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 10:06 



 
Profiel   

KenJeMe schreef
Ik las in een eerder topic dat ze aan huis komen te staan, een shet rn een B pony?



Klopt. Heb een tijdje geleden ruzie met mijn vader gekregen waardoor die optie niet meer mogelijk is
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 10:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen