Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 14 [ 327 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

stalling omg Ede

 

Het is ook echt heel lastig inderdaad. Die van mij mag niet op gras.. dan valt 95% van de stallen al gelijk af. Gelukkig staan we nu goed.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:10 



 
Profiel   

SusanH schreef
Ook spannend! En leuk :j


Zeker leuk, nu vindt ik het vooral spannend :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:37 



 
Profiel   

Annemeik schreef
SusanH schreef
Mijn ervaring, als ze de hele dag buiten staan en hooi krijgen op de paddock staan ze rustiger als wanneer ze er maar even uit gaan. Op de vorige stal kwamen ze 1,5 uur in de paddock. Er was vaak iets stuk. Halster, deken of paard ( die laatste gelukkig nooit ernstig) want er werd standaard heel druk gedaan. Eigenlijk lopen ze alleen te draaien en druk te doen rond de tijd dat ze naar binnen gaan, omdat ze dan horen dat er al voer in de bakken wordt gedaan.

Wij gaan zaterdag verhuizen. Ben benieuwd hoe het gaat en of ze snel hun draai kunnen vinden beiden.


Ben heel benieuwd hoe het gaat, hopelijk is het een fijne plek voor jullie!

Wij gaan komende zaterdag 1 paard naar Putten verhuizen ivm drachtigheid begeleiding. :)

Naar Carola T..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 22:12 



 
Profiel   

Ja, klopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 20:02 



 
Profiel   

Annemeik schreef
Ja, klopt!

Super adres is een vriendin van mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 17:29 



 
Profiel   

Ik kwam net langs een plek waar een bordje stond met 'paardenstalling te huur'.
Het is net buiten Ede, in Bennekom. Twee huizen naast Klein Heukelum.

Verder weet ik er niks van, maar misschien iets voor iemand die nog op zoek is. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-22 10:03 



 
Profiel   

Zoekt iemand nog iets? Deze stalling in Wageningen is prachtig en vlak bij het bos. Er wordt alleen niet duidelijk terug gecommuniceerd als je er niet tussen lijkt te passen en dan kom je op de Eeuwige Wachtlijst.
Stal, weiland overdag (ruinenwei), rijbak. Zelf mest opruimen en voeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 11:01 



 
Profiel   

Daar staat onze fjord, super fijne stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 01:53 



 
Profiel   

Wij zoeken een fijne stalgenoot :)

Paddock met inloop stal
€ 265,00
https://link.marktplaats.nl/m1912815968 ... ialbuttons

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-22 07:17 



 
Profiel   

Weet iemand ook meer over hoe het nu bij stal de Harn is?
Eerder zat het altijd vol, maar nu het is overgenomen zie ik steeds vrije plekken voorbijkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-23 12:29 



 
Profiel   

San_ner schreef
Weet iemand ook meer over hoe het nu bij stal de Harn is?
Eerder zat het altijd vol, maar nu het is overgenomen zie ik steeds vrije plekken voorbijkomen.


Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar! Dus volg even.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-23 22:16 



 
Profiel   

Ik ben ook wel benieuwd idd.

En daarnaast ben ik eigenlijk ook wel benieuwd hoe het momenteel een beetje staat met wachttijden in de omgeving. Mijn jonkie staat de komende +- 1,5 jaar nog wel in de opfok, maar als je voor sommige stallen hier in de buurt ook een jaar (of langer) op een wachtlijst zou moeten staan mag ik wel bijna beginnen met informeren :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 01:16 



 
Profiel   

Ik sta nu 1 jaar en 3 maanden bij Welgelegen en afgelopen zomer is er 1 nieuwe bij gekomen nadat er een paard verkocht was. Verder zelden tot geen verloop hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 06:55 



 
Profiel   

Blacky dat zou ik sowieso vast doen, nu al gaan rond kijken. Je wil toch weten wat de mogelijkheden zijn, en een goede keus maken. Bovendien heb ik gehoord dat er nog wat grote stallen in de regio zijn die gaan stoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 07:46 



 
Profiel   

Ja rondkijken zou ik al mee beginnen. Dan heb je een aantal om over na te denken en een aantal om weg te strepen.

Mijn pony staat tussen Wekerom/Harskamp. Daar is volgens mij nog een plekje vrij wegens verkoop paard. Maar verder ook vooral een vaste groep mensen en paarden gelukkig met weinig verloop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 08:26 



 
Profiel   

SusanH schreef
Blacky dat zou ik sowieso vast doen, nu al gaan rond kijken. Je wil toch weten wat de mogelijkheden zijn, en een goede keus maken. Bovendien heb ik gehoord dat er nog wat grote stallen in de regio zijn die gaan stoppen.


Ben wel benieuwd welke stallen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 08:35 



 
Profiel   

Bij ons op stal in Lunteren is ook nog een plekje vrij voor 24/7 buiten, op 25 minuten stappen van het bos. Buitenbak aanwezig. Niet heel luxe, maar wel gezellig. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 09:25 



 
Profiel   

MyChoice schreef
SusanH schreef
Blacky dat zou ik sowieso vast doen, nu al gaan rond kijken. Je wil toch weten wat de mogelijkheden zijn, en een goede keus maken. Bovendien heb ik gehoord dat er nog wat grote stallen in de regio zijn die gaan stoppen.


Ben wel benieuwd welke stallen


Werelpaarden in Woudenberg. Niet direct naast Ede maar staan rond de 100 pensionpaarden en die moeten allemaal een nieuw plekje. Die komen waarschijnlijk vooral richting Ede want in Zeist/Doorn etc zit niet zoveel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 09:40 



 
Profiel   

SusanH schreef
MyChoice schreef

Ben wel benieuwd welke stallen


Werelpaarden in Woudenberg. Niet direct naast Ede maar staan rond de 100 pensionpaarden en die moeten allemaal een nieuw plekje. Die komen waarschijnlijk vooral richting Ede want in Zeist/Doorn etc zit niet zoveel.

Zij hebben al een nieuwe locatie een tijdje, dus wat daar stond zal al ergens een plekje gevonden hebben.

Gaat in Zeist nog wel een stal stoppen komend jaar, maar weet niet of mensen van af daar echt naar Ede gaan trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 09:46 



 
Profiel   

Beuningen, Hippisch Centrum La Grande stopt ook.
Iets verder weg is nu een nieuw pensionstalling gebouwd, in Lathum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 09:50 



 
Profiel   

Ja Wereldpaarden zit nu op de locatie van Equidutch. Zij adverteren ook nog telkens op Marktplaats.

Vera biedt op die locatie ook één of twee plekken aan in ruil voor hulp, staat ook op Marktplaats. Zij is echt heel goed voor de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 10:22 



 
Profiel   

Beau dandy’s zit daar nog, maar moet in september leeg zijn ivm nieuwbouw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 10:32 



 
Profiel   

Ah kijk dat wist ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 11:34 



 
Profiel   

Ik had inderdaad al wel een lijstje gemaakt met stallen waar ik nog eens contact mee op wil nemen. "Ken" gelukkig de meeste stallen in de omgeving wel, maar stallen die mij (tot nu toe) het meest aanspreken zie ik idd weinig/geen advertenties van of weet ik van dat er idd weinig verloop is :') En ik heb idd ook de afgelopen jaren steeds meer (grote) stallen zien sluiten hier in de omgeving :') nu zou ik richting de Utrechtse Heuvelrug ook niet erg vinden, maar volgens mij is het daar haast nog beroerder gesteld dan hier in de omgeving. Het is allemaal wat...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 12:01 



 
Profiel   

SusanH schreef
Ah kijk dat wist ik niet.


Een oud stalgenootje van jou en mij is er van de week naartoe verhuisd. Hoop dat hij op de hoogte is van de sluiting.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 13:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 14 [ 327 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen