Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht: paddock paradise omg. Rotterdam (max. uur reistijd)

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Wellicht kunnen jullie eens met me meedenken.
Voor mijn 3-jarige merrie ben ik op zoek naar een paddock paradise (of iets wat daarop lijkt) in de omgeving van Rotterdam. Ik ben bereid voor de juiste plek een uur te reizen, maar het liefst zo dichtbij mogelijk natuurlijk :) Ik heb geen haast, mijn merrie mag nog tot mei in de opfok blijven, dus een stal met een wachtlijst is zeker ook een optie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 11:13 



 
Profiel   

Deze lees ik eventjes mee.
Wij zijn op zoek naar een woning met grond en zouden ook een PP willen aanleggen. Ik ben wel benieuwd wat er in de buurt voor opties zijn, kan ik misschien eens langsgaan voor inspiratie :)

Succes met de zoektocht TS!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 11:18 



 
Profiel   

Mijn jonge paard staat sinds 2 weken in een heel fijne paddock Paradise in Oudenbosch (de Berg Hoeve) Dat is binnen een uur wel aan te rijden. Er staan nu zo’n 20 paarden in een rustige, gezellige kudde op 8 a 10 hectare. Ze hebben dus alle ruimte, onbeperkt hooi en een grote inloopstal. We zitten op loopafstand van het bos en er is een prima rijbaan van 20x60. Het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat het geen ideaal seizoen is om te verhuizen, maar mijn paard lijkt daar niet om te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 21:20 



 
Profiel   

Mrijn schreef
Mijn jonge paard staat sinds 2 weken in een heel fijne paddock Paradise in Oudenbosch (de Berg Hoeve) Dat is binnen een uur wel aan te rijden. Er staan nu zo’n 20 paarden in een rustige, gezellige kudde op 8 a 10 hectare. Ze hebben dus alle ruimte, onbeperkt hooi en een grote inloopstal. We zitten op loopafstand van het bos en er is een prima rijbaan van 20x60. Het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat het geen ideaal seizoen is om te verhuizen, maar mijn paard lijkt daar niet om te geven.


Bedankt, ik ga hier eens naar kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 09:46 



 
Profiel   

Ik weet het niet zeker, want er zijn vast meer Annika's :D . Maar misschien sta je al bij ons op de wachtlijst.

Zo niet : www.staldegroenemeer.nl :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 16:52 



 
Profiel   

Stal Vossenburg in Rhoon
Neville Stables in Schipluiden
Birckhoeve in Rijswijk
Stal de Puit in Standaardbuiten
De kleine Duiker in Barendrecht
Zeggezicht in Terheijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 16:56 



 
Profiel   

Waarschijnlijk kende je deze kaart al, maar hier staan allerlei adressen op: https://www.hetnieuwepaardenhouden.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 17:15 



 
Profiel   

Een net nieuwe:

https://m.facebook.com/Stalvanjaarsveld/

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 17:31 



 
Profiel   

Stal de puit in Standaarbuiten. Vanuit Rotterdam een half uurtje ongeveer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:02 



 
Profiel   

MyChoice schreef

Dat is geen uur reistijd doordeweeks met drukte op de weg. Het is heel druk die kant op en vaak ongelukken. Even ter info om over na te denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:19 



 

Wel een stukje verder maar in Ouddorp heeft Sandra vd Heuvel (paardenmensen) een fijne 24/7 buitenplek. Ik zag pas nog een advertentie van haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:40 



 
Profiel   

Tarico schreef
Wel een stukje verder maar in Ouddorp heeft Sandra vd Heuvel (paardenmensen) een fijne 24/7 buitenplek. Ik zag pas nog een advertentie van haar.

Daar is geen licht bij / op de paddock paradise plek. Buiten de afstand om ook iets om rekening mee te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:51 



 
Profiel   

Ik sta op de Vossenburg in Rhoon, werd hierboven al genoemd. Lange, lange wachtlijst maar het wachten waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:02 



 

Ineke2 schreef
Tarico schreef
Wel een stukje verder maar in Ouddorp heeft Sandra vd Heuvel (paardenmensen) een fijne 24/7 buitenplek. Ik zag pas nog een advertentie van haar.

Daar is geen licht bij / op de paddock paradise plek. Buiten de afstand om ook iets om rekening mee te houden.


O, dankjewel! Dat wist ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 21:29 



 
Profiel   

ruitje schreef
Ik weet het niet zeker, want er zijn vast meer Annika's :D . Maar misschien sta je al bij ons op de wachtlijst.

Zo niet : https://www.staldegroenemeer.nl :)


Haha klopt helemaal, ik sta op jullie wachtlijst!


Alle anderen: bedankt voor jullie tips. Ik zie een aantal keer Neville Stables en stal Vossenburg genoemd. Ik ben niet op zoek naar een hit actief stal.
Verder een paar nieuwe plekjes die ik ga bekijken, dank!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 22:22 



 
Profiel   

Neville stables is aan het veranderen. Ze voeren nu onbeperkt ruwvoer, dus niet meer via “ hit actief” even ter info

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 22:31 



 
Profiel   

Toevallig pas geweest. Wat een bagger en zo weinig voerplekken! Die eigenaren behandelde ons ook echt heel vreemd. Er werd ons toen gezegd dat het 5 hectare is en dat de binnenliggende weilanden dicht gaan voor hooiwinning, dan is er dus alleen de track met 2 of 3 voerplekken.
Mij niet gezien!

Annikab schreef
Mrijn schreef
Mijn jonge paard staat sinds 2 weken in een heel fijne paddock Paradise in Oudenbosch (de Berg Hoeve) Dat is binnen een uur wel aan te rijden. Er staan nu zo’n 20 paarden in een rustige, gezellige kudde op 8 a 10 hectare. Ze hebben dus alle ruimte, onbeperkt hooi en een grote inloopstal. We zitten op loopafstand van het bos en er is een prima rijbaan van 20x60. Het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat het geen ideaal seizoen is om te verhuizen, maar mijn paard lijkt daar niet om te geven.


Bedankt, ik ga hier eens naar kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 06:16 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Misschien niet 100% passend binnen dit topic, maar... als ik geen eigen paard heb, maar wel voor mijn dochter (bijna 16,rijdt al 10 jaar) en mijzelf een bijrijd/verzorgpaard zoek, op een paddock paradise in de regio Barendrecht, weten jullie dan iemand die op zoek is?

Groet, Agnes
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen